Februartanker 2021

Livet bliver aldrig kedeligt når man har kat.
Da jeg stod op i morges, kunne jeg høre at robotstøvsugeren kørte i køkken/alrum. Typisk Chardonnay!
Ved nærmere eftersyn opdagede jeg så også at der var forsvundet to pynte vagtelæg fra den sammeplantning jeg fik af min svigerinde igår… Der lå tre små bitte stumper tilbage på gulvet - resten havde støvsugeren ordnet.
Jeg siger ikke at Chardonnay er klog nok til at rydde op efter sin ballade, men… :muhaha:

10 Synes om

Hvis nu nogen havde advaret om, hvor meget rengøring der er efter et barn, 4 katte og Arthur… :skrige:

6 Synes om

Jeg synes at du nævner Arthur lidt uden for kategori?

1 Synes om

Hvem er det nu Arthur er?

Han er udenfor kategori…

Verdens mest beskidte kræ :dokdok:

3 Synes om

bimse eller europe eller huskat?

Den røde huskat de har fået fra Runes familie :wink:

4 Synes om

Det bliver værre med 2 børn :wink:

3 Synes om

:yikes: - Birgit! NU må du lige holde inde, en bimse bliver aldrig beskidt. De tripper forsigtigt på tåspidser henover græsplænen og får ALDRIG mudder på poterne… ret tit, altså :wink:
VH
Susanne

7 Synes om

Jeg er jo ikke vant til at katte tripper… Mine mudderpyttemagneter er jo helt modsatte :wink:

3 Synes om

Vi har haft en enkelt bimse han, der pløjede gennem ALT - han havde mudder selv i nakken og ørerne, når han kom ind!! Men de andre er faktisk ret gode til ikke at svine alt for meget :slight_smile:

6 Synes om

Hvem var det nu, som havde sådan en grusopsamlingsmåtte fra Zooplus? Jeg mangler altså sådan en svend, men mener at kunne huske, at den ikke var i top :huh: (Har prøvet søgefunktionen) :slight_smile:

Sjovt nok kan jeg godt se for mig at en Europe kan blive beskidt, for de skal INTET gå glip af.

Måske bimsen Velcro var sær, men han skulle ikke nyde noget af at få våde poter, mindes bestemt ikke han gik udenfor hvis det regnede

Måske perseren Perle (forelskede mig i hende da vores gamle dyrehospital fik hende ind på deres internat, da jeg var der i anden henseende)
Kunne godt tage en lur i haven og glemme at komme med ind når os 2 ben havde for travlt. Hun ville ikke i bad, men regn var det bedste hun vidste…

Bobtailen er som en eller anden hund, bare larm med godbidderne og de kommer ind. Altså med mindre noget er mere vigtig

Nøj hvor synes jeg vores anti orientaler har været underholdende.

3 Synes om

Jeg vidste, at vores er defekt!

James skulle ikke nyde noget af udeliv, medmindre der var høj sol!

Otto er kendt som ‘klam kat’… Han kan komme ind med mudder op ad alle ben, drivvåd og med blade og grene i pelsen. Han hopper gladeligt op på en og viser, hvor lækker han er…

Men det er ingenting i forhold til Arthur! Jeg aner ikke, hvordan et kortpelset kræ slæber så meget jord rundt :dokdok:

5 Synes om

Du må have et videokamera om halsen på ham så du følge med i hvad han laver - GoPro for katte :wink:

1 Synes om

Trods at vores européer også deltager aktivt i “alting”, så synes jeg de er overraskende lidt snavsede. Langt bedre end vores maine coons og det ene huskræ i hvert fald :smil:

2 Synes om

Det kan jeg ikke sige om vores… Han er ihvertfald den alle oftest vasker på, han er også den der oftest kommer ud med alle nullermænd, han er også den der lige skal kramme det frisk malede af ungernes…

Han har ikke været ret meget i haven, da han bor i vores træer, han er også god til lige at rulle sig i jord og man finder tit kattegrus på hans næse.

Men han er hurtig ren igen, for han har status af baby, og babier skal holdes rene.
(vores 3 unger og et par af kattene fortæller også lystig om hvad han nu har lavet…)
December var stor slem, da vi har julepynt i flamingo kasser. Han kradsede ikke I dem, men elskede når andre havde. Det var ikke sjældent at der sad flamingo kugler i hans pels…

Men som sagt så sidder det Max 10 min, for så har nogle hjulpet ham

6 Synes om

Jeg er slet ikke klar til, at vinterferien er slut i dag :s:

1 Synes om

:troste:

En kat havde brækket sig på et kludetæppe og en pude med bittesmå flamingokugler indeni, så det røg lige en tur i vaskemaskinen…

Gæt hvad der er gået hul på - puden…

Det skal nok blive “sjovt” at få gjort vaskemaskinen ren igen :confused:
Jeg ved da hvad jeg skal lave i dag…

5 Synes om