Foredrag om klikkertræning, adfærd el. lign med Ayoe... interesseret?

Præcis. Og jeg havde selv glemt at følge op på tråden! Jeg må bare nøjes med min bog om klikkertræning af katte indtil videre så :frowning:
(nogen gange er det ikke sjovt at være færing og altid tilbringe sommeren i den færøske kulde :smiley: )

Vi kan godt tilføje fredag den 31. august og lørdag den 1. september som muligheder…grunden til at jeg ikke ‘ville’ der i første omgang er at det er i slutningen af min ferie, men det viser sig at jeg alligevel allerede er godt i gang med efterårets hundetræning på det tidspunkt - og så kan vi også godt tage en hyggelig katte-adfærds-trænings-dag :slight_smile:

Altså for mig ville det passe helt perfekt med enten den 31. august eller 1. september, for der er jeg begyndt i skole igen og risikere ikke at skulle melde afbud, så det ville faktisk være det bedste tidspunkt for os på. Og ellers vender jeg stadigvæk lige tilbage med hvilke af de andre datoer vi kan her engang i næste uge :slight_smile:

Lørdag d.1.sept.ville også være god for mig:thumbup:

Tine

Jeg går ind og tilføjer 31/8 og 1/9 på doodle med det samme. I tilfælde af at det skulle blive d. 31/8 kan det dog risikere at blive et aften-arrangement, da jeg ikke ved hvordan min verden i forhold til kommune og sygdom og evt. aktivering ser ud på det tidspunkt

Hvis det bliver på en hverdag, skal det også være et aften arrangement for at vi kan deltage, for vi har jo også skole og sådan, at passe til den tid :slight_smile:

UH - helst ikke aften - sorry Vipsen :slight_smile: - det skulle jeg have sagt - jeg vil gerne være hjemme i ‘ordentlig’ tid. Det er typisk når man selv har ferie - så regner man med at alle kan om dagen :smiley: Det må I undskylde. Så skal vi ikke bare tilføje den 1. sep så og lade det være godt med det?

:slight_smile: Ayoe

Jeg har endnu ikke fået min vagplan - min chef skal forsvare sit speciale lige om lidt - så det er sikkert derfor. Men jeg har været inde og sætte mig måske på de to dage som jeg ser som mulige - jeg satser på at jeg har bare fri én af dagene :slight_smile: Jeg kan ikke i aug/sep.

Sussi, du er fritaget for at svare lige nu… ved godt at det afhænger af din vagtplan :slight_smile:

Jer der ventede på at få vagtplaner… har I fået dem og kunne I være søde at skrive på hvornår i kan?

Her er linket til afstemningen lige igen: http://www.doodle.com/4egdxkq6yctmgmra

Da der ikke er så mange, så smider jeg lige et link til denne tråd på et andet katteforum hvor jeg også er med. Jo flere vi er jo billigere :slight_smile:

Så har jeg smidt noget der inde, grunden til måske’erne er at det kan være jeg skal arbejde, selvom det ikke står i min vagtplan, men satser på at det kan lade sig gøre alle datoerne.

Fischer… var der ikke noget med at du havde kæresten med… således at I kommer 2?

Jo jeg satser på at tage ham med, men han kan alle weekender, så med mindre han pludselig får læreplads og skal arbejde så kommer han nok også med, men det afhænger jo så selvfølgelig af om jeg kan den dato der bliver valgt :slight_smile:

Det er mest i forhold til prisen, da jeg ved at der var en som ikke ville kunne være med økonomisk hvis vi var for få :slight_smile:

Jeg vil meget gerne med, men er det bindende at sige ja nu??? skal lige have overtalt mine forældre, men ville synes at det var vildt fedt, og hvis jeg ikke behøver medbringe min mis kan jeg godt tage til Slagelse :stuck_out_tongue:

Altså der er jo også grænser for hvor meget vi kan og vil betale, men som udgangspunkt, satser vi meget på at komme med :slight_smile:

Det er endnu ikke bindende, så skriv bare på hvilke dage du kan til en start på doodle-afstemningen. Hvornår det bliver bindende tager jeg lige med Ayoe. Jeg skal nok skrive herinde når vi når der til, også ser vi hvor mange der stadig er interesserede og hvad det kommer til at blive pr. person og om det evt. bliver for dyrt for nogen og vi måske må aflyse det.

Bare rolig, I er ikke de eneste der har det sådan :slight_smile: … og jo flere vi er jo billigere bliver det

Jeg kan stort set alle dage, og hvis det er mellem d. 29 juni og 1. August kan jeg 100 % alle dage :smiley: (bare jeg ikke skal tage min kat med…)

Du skal ikke have din kat med :slight_smile: Mine katte bliver forsøgsobjekter … de ved det bare ikke endnu :wink:

Godtså!! Nu er vi vist ved at være derhenne hvor vi skal have endelig tilmelding!

7. juli
Vipstøsen
Gucci
Skoglund

Charlotte (måske)
Fischer + kæreste (måske)
Amandusen (måske)… er du stadigvæk med… du har ikke meldt dig til på doodle-afstemningen

Hvis alle incl. måske’erne stadigvæk kan bliver vi 7 personer dvs. 175,- pr. person.

Jeg skal have en tilbagemelding fra jer her eller som PB også kommer Ayoe på banen med kontonummer el. lign pengene kan overføres til.