Haha, denne katten i persiennene er like galen enda,men hun bor heldigvis i akkurat riktig hjem. Sammen med en stakkars Ragdoll faktisk haha. Det er “synd” på ragdollen fordi Princess er en liten heks, hun eier ikke katteskikk,har aldri gjort. Se for deg slike J-LO nykker som kan forekomme:høhø:
Hun måtte ha beroligende FØR hun fikk kommet seg til dyrlegen da hun skulle kastreres - bare fordi hun syns det luktet grusomt på klinikken,så da oppførte man seg som et troll. Men hun er et elskelig troll. Men jeg mente denne damen passet best som kosekatt grunnet hun ja er en trollunge ![]()
Men altså ragdollen Princess bor med,er første ragdollen jeg har sett som klatrer i gardiner,selvlært før han stiftet siameserbekjentskap.
Så eieren tiltrekkes sikkert av de litt ekstreme kattetilfeller ![]()
Dette bildet er tatt hos ny eier,men mine persienner så heller ikke så fine ut,så vi har bare fotside gardiner som faktisk får være i fred.![]()
Jeg skal bare lage mat,så kan jeg godt poste et par bilder til, av andre tydlig og gode kat IV egenskaper ![]()
Jeg ville valgt faktisk noen som er litt halvgalne og veldig pratsomme som små,for det er dem som er de aller morsomste,selv om dem er krevende.
Sånn i det daglige oppdrettet er jeg glad for det alltid bor begge versjoner her,men skulle jeg kun hatt kosekatter,så kunne jeg godt hatt 2 trollunger som mener mye og høres mye:) Men gemyttet er jo så klart viktigst uansett,man vil ha “lapkatter”,trygge og sosiale katter.
Nå er heldigvis de aller fleste kat IV oversosiale. Noen ytterst få er av typen som gjemmer seg når der kommer besøk. Godt at det ikke er det mest normale.