Forventningens glæde til juletiden

Sidder og tænker og planlægger hvad julebag jeg har lyst til at lave…

Ovevejer meget at lave kringler som kan fryses… jødekager, brunkager og guddommelige chokolade trøfler… vil gerne ting er overskueligt

Er der nogle her der har en virkelig god opskrift på risalanmand uden lactose/mælk, som de ved er god?

3 Synes om

Måske Peterbald :slight_smile:

6 Synes om

Hvad er det her

Det her…

Gad ikke rulle mine fordi så smelter de i mine fingre… men de er simple og smager fantastiske. Man kan også putte lidt likør og kaffe mm i… men denne opskrift er bare meget simpel og smager fantastisk… de smelter i munden (sådan bogstavligt) så man skal bruge den slags chokolade man selv rigtig godt kan lide…

4 Synes om

Tak :tak: den skal virkelig overvejes hvis tiden er til det :blush:

Jeg ved ikke om samme race kan være der flere gange, så jeg er i tvivl om hvilken race det er, men har skrevet Exotic Shorthair på min liste :smiley:

8 Synes om

Julelys på og fra Salling Roof Top i Århus

13 Synes om

Tak fordi du dele hvor er det smukt :blush:

1 Synes om

Synes nok, jeg kunne genkende det. Flot :christmas_tree:

1 Synes om

I år har jeg lavet gaveposer til familiens julegaver

14 Synes om

De er godt nok flotte.
Rigtig god ide :slightly_smiling_face:

5 Synes om
  1. December. Jeg tænker Sibirian, men ved det ikke helt

6 Synes om

I dag vil jeg lave dej til vaniljekranse. Min datter kommer så i morgen og hjælper med at bage dem. Måske får jeg også tid - og ikke mindst energi - til at lave dejen til terningkager i dag. Det ville være fedt :blush:

5 Synes om

Det kan godt være at jeg mistede over halvdelen af mine ejendele i min flytning og har en advokat på sagen, men jeg kan ikke med tanken om børn der ikke kan få en julegave. Så nu har jeg samlet en stor pose med nye og uåbnede ting der især passer til piger på 10+ og de bliver i aften afleveret til vores lokale Julemor sammen med en ordentlig stak Valde kort, vi skal bare lige have købt nogle batterier til firbenet :blush:

Håber det betyder at julen bliver bare lidt bedre for nogen :heart:

17 Synes om

Endnu en langhåret kat :slight_smile:

8 Synes om

Hvor er de flotte :blush:

1 Synes om

Forventningens glæde til jule tiden

Vil i ikke rende og hoppe :pouting_cat:

Min udkig side plads skal jeg nu holde mig inden for

12 Synes om

Glæd dog over at det julehalløj snart er forbi, så alt det skrammel kan komme væk og du kan få din udkikspost tilbage :julevindue:

1 Synes om

Snart forbi, hmm
Hende der menneske holder på jule på , skal være til efter nytår når det ikke er oppe endnu

2 Synes om

Jeg tror de gentager racerne, for idag er endnu en hårløs

6 Synes om