Fotografier - uden katte

#rawfood #diy

1 Synes om

:rofl:

Når man glemmer rabarber//jordbærgrøden fordi der er bryllup i fjernsynet

4 Synes om

Frederikshåb plantage futter…Randbøl hede…håber de får det slukket …my fav place - kan se røgen herfra

1 Synes om

Alle de essentielle næringsstoffer et menneske har brug for, samlet på en tallerken :+1:

7 Synes om

Mhm ikke på en tallerken, men på et bord hvis du spørger mig :wink:
(Ja gamer 4 life her)

2 Synes om

8 posts were split to a new topic: Computersnak

Computerindlæg flyttet til selvstændig tråd. Som Roadhouse skrev: Dette er en madtråd :wink:

Mmmmm, jysk tapas! :wink:

1 Synes om

Årets første strandtur/tur i vandet! :smiley:

Ville gerne have taget et mere “rigtig strand”-billede, der er nemlig sandstrand lige til venstre. Men der var simpelthen så mange nøgne børn, at det ville have været meget upassende at stå og tage billeder. :neutral_face:

Min kæreste og jeg sad til frokost hos en af hans venner, og vi havde det varmt! Hurtig beslutning, og små 15 minutter senere var vi i vandet. Jeg elsker at bo så tæt på stranden! :smiley:

4 Synes om

Jeg må bare ha en foto drone, så skal der laves fede introer,

Som der er flere der skriver hvornår må vi se filmen …

1 Synes om

Så er jeg klar til at køre i udlandet :wink::red_car:

4 Synes om

Tillykke

Er der stadig ikke oversættelser til hovedsprog i ?..sk… træls når man skal stå og oversætte

Tak tak, men det består nu bare i at man går ned til borgerservice og lægger sit kørekort, et pasfoto og kr 25,- :wink:

Kan du gætte hvad dette er?

Det e hårdt at være hvalp i denne varme, og så på en færge!

17 Synes om

Jeg gir fortabt! Hvad er det? :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Der var det mest magiske lys på Heartland først på aftenen igår

6 Synes om

I’m so sorry, havde set det her, og tænkte den ville jeg lige komme tilbage til senere… også glemte jeg det! :hushed:

Nu bliver det måske for nogen lidt makabert… for det er faktisk en musehjerne som jeg sidder på arbejdet og er ved at slice i mikrotynde stykker. Disse små stykker musehjerne klistres så fast på et glasstykke, så farves det hele blåt, og dernæst kan vi sætte det i mikroskopet også måle på hvor stort et område i dens hjerne som er dødt som følge af den blodprop den har haft.

4 Synes om

:grin: om jeg så havde en million gæt var jeg aldrig kommet på det!
Jeg er vist makaber så for jeg synes det er vildt interessant :p::laughing:

2 Synes om

Så der er et slice hjerne?

Jeg havde slet ikke troet, at den ville se sådan ud.

1 Synes om