Fotografier - uden katte

Mmmmm, jysk tapas! :wink:

1 Synes om

Årets første strandtur/tur i vandet! :smiley:

Ville gerne have taget et mere “rigtig strand”-billede, der er nemlig sandstrand lige til venstre. Men der var simpelthen så mange nøgne børn, at det ville have været meget upassende at stå og tage billeder. :neutral_face:

Min kæreste og jeg sad til frokost hos en af hans venner, og vi havde det varmt! Hurtig beslutning, og små 15 minutter senere var vi i vandet. Jeg elsker at bo så tæt på stranden! :smiley:

4 Synes om

Jeg må bare ha en foto drone, så skal der laves fede introer,

Som der er flere der skriver hvornår må vi se filmen …

1 Synes om

Så er jeg klar til at køre i udlandet :wink::red_car:

4 Synes om

Tillykke

Er der stadig ikke oversættelser til hovedsprog i ?..sk… træls når man skal stå og oversætte

Tak tak, men det består nu bare i at man går ned til borgerservice og lægger sit kørekort, et pasfoto og kr 25,- :wink:

Kan du gætte hvad dette er?

Det e hårdt at være hvalp i denne varme, og så på en færge!

17 Synes om

Jeg gir fortabt! Hvad er det? :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Der var det mest magiske lys på Heartland først på aftenen igår

6 Synes om

I’m so sorry, havde set det her, og tænkte den ville jeg lige komme tilbage til senere… også glemte jeg det! :hushed:

Nu bliver det måske for nogen lidt makabert… for det er faktisk en musehjerne som jeg sidder på arbejdet og er ved at slice i mikrotynde stykker. Disse små stykker musehjerne klistres så fast på et glasstykke, så farves det hele blåt, og dernæst kan vi sætte det i mikroskopet også måle på hvor stort et område i dens hjerne som er dødt som følge af den blodprop den har haft.

4 Synes om

:grin: om jeg så havde en million gæt var jeg aldrig kommet på det!
Jeg er vist makaber så for jeg synes det er vildt interessant :p::laughing:

2 Synes om

Så der er et slice hjerne?

Jeg havde slet ikke troet, at den ville se sådan ud.

1 Synes om

Jeps, det er det. Det er i den del af hjernen der kaldes baghjernen. Her er jeg desværre allerede forbi det døde område forårsaget af blodproppen. Desværre, fordi jeg tænkte at det kunne være interessant at se for jer… det er tydeligt at se vævet er helt anderledes der hvor det dødt.

1 Synes om

Jeg skal skære musehjerne igen imorgen… skal prøve og se om jeg kan huske at tage nogle flere billeder

4 Synes om

Sejt! Det vil jeg i hvert fald gerne se. :slight_smile: (Hvis der er stemning for det kan jeg også dele billeder fra mit arbejde, selvom det ikke er helt så sejt- jjeg sidder på en blå kontorstol foran en computerskærm og skriver ting. MEGA SPÆNDENDE :wink: )

1 Synes om

Jeg vil også gerne se :slight_smile:

Vis os endeligt billeder! Måske din skærm er federe end min :stuck_out_tongue:

5 Synes om

Jeg kan bidrage med nogle komplekse excel ark fra en månedsafstemning… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Det er ikke så sejt når man sidder og skal lave det i 30 graders varme og møget klistrer fast og krøller! Så kan man godt blive sådan lettere hysterisk at være i nærheden af… især når snittene tager på flyvetur eller bare ikke makker ret… og det gør de vitterlig ikke i disse varme tider :doh: :grrr:

Det er mest når vi får de færdige resultater det begynder måske at blive sejt :wink: … ellers er selve processen med at skære de hjerner faktisk temmelig kedelig…