Fotografier - uden katte

Når s’et står alene står det for sweinfarbe :stuck_out_tongue:

1 Synes om

:klappe:

Søde små fusser :hjerte:

1 Synes om

Molly 6 mdr. i dag…og hun er mega træt…for hun har leget med sin Isolde :heart:

13 Synes om

Åh hvem elsker ikke sådan nogle mini poter :heart_eyes: nyd dem - pludselig er det store knap så nuttede poter. :joy:

1 Synes om

Hehe nu du spørger så pænt :joy:

Og ét som er 99% af looket her hjemme XD nemlig baby på maven og nul makeup.

@Eva

8 Synes om

Juvena, det er bestemt ikke fra fremmede, at dine piger har deres gode udseende, :ok:

1 Synes om

Sikke nogle fine små poter :smiling_face_with_three_hearts: Dog er de meget lange og mangler en del pels synes jeg :joy:

1 Synes om

Det må være en sphynx.

Tøj jeg har syet til Hittekat :smiley: Håber Brita kan få det solgt, så pengene kan hjælpe nogle søde små katte :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Hvor er det fint Malene - det skal nok blive solgt :ok:

Hvor er det flot, er sikker på hun nok skal få det solgt <3

Av for s…


Og så skulle i se truckværnet, det her ikke en skramme

sprang trucken på dig?

Nej vi har en 40 cm høj kant i metal som jeg prøvede at flå op af gulvet

Jeg gætter på at det ikke helt lykkedes i første forsøg? :wink:

Brug et brækjern en anden gang - skinneben er alt for bløde… :wink:

God bedring, det gjorde sikkert herrenas!

Herrenas, kommer sikkert samme sted fra som mandeinfluenza. Ord opfundet for at understrege hvor dårligt man har det fordi alm ord bare ikke ikke er nok :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Bestilte disse 3 dåser d 9 januar og aldrig har jeg oplevet noget der stinker så grimt, normalt elsker vores katte dem med tun, men disse vil de ikke røre, så der er sendt en klage

edit, vi har tidligere købt med tun, men aldrig oplevet denne grimme lugt

De var kvikke denne gang, jeg får refunderet det fulde beløb for alle 3 dåser, de vil ikke have den retur, så de er nu røget i skraldespanden. Dejligt at slippe for stanken i spisekammeret :fearful: