Hun er en lille humørbombe
Storebæltsbroen var vist også lyst op i blå og gul - eller var det Øresundbroen?
Mener at det var Øresundsbroen.
Men der var flere bygninger rundt om i verden som var belyst, fx Colosseum og Brandenburger Tor
Sikke dejlige billede, føler lige frem roen
Med venlig hilsen
At stå i vandkanten og lytte til et sagte bølgeskvulp en solbeskinnet morgen er vederkvægelse for sjælen, som de gamle digtere nok ville have sagt
Du kommer jo til at savne det, hvis du flytter
Iiih, naboen fjernede alligevel hele efeu-hækken, så nu skal jeg ud og lede efter mad et andet sted til mine pinde
Kan de spise efeu fra en stue plante, eller det må de ikke få?
Med venlig hilsen
Det ved jeg ikke, men der er nogle efeu på nabovejen
Så fik mig og Katja gjort rent ved pindene og talt de små…
11 små plus 1 død, så 14 levende pinde i alt
Og der blev fyldt op ved æggene igen
Katjas kanin skal lige på ferie her i en uges tid… Han har været her før, men det har både Simba og Brownie (kaninen) glemt, så Simba dasker til Brownie, hvorefter Brownie “grynter” af Simba, og Simba trækker sig
Brownie er en kanin der er vandt til at løbe frit rundt, så da han var ude af buret skulle Simba lige se hvad det nu var for noget
Og ja Brownie hader mig stadig, da det er mig der klipper hans klør
Jeg sad i mine egne tanker og havde total glemt jeg havde Brownie på besøg, så troede først det var Simba
Men Brownie er også lidt katte-agtig.
Hans baby-pels var så han havde “siameser-aftegninger” nu er han mere regnvejrsky (som i øvrigt passer perfekt til hans humør )
Han elsker papkasser (dog mest til at spise
Og så elsker han Simbas kradsetræ (eller dvs foden, den er jo dejlig blød :D)
Istedet for at kradse i tapet som killinger kan finde på, så gnaver han i det
Han er stort set renlig her og helt renlig hjemme (han tisser i buret begge steder, men herhjemme er det ikke altid han laver de tørre pumler der)
Ham og Simba spiser begge hø (Brownie mest )
Dog er hans seletræning ikke holdt ved lige, så det gider Brownie ikke
Han kan godt lidt at sidde og se tv i sofaen, dog mest hjemme, tror han syntes det er mærkeligt det er mig og ikke Julius (min kæreste, Katjas far) som sidder der
Men uanset hvor sur han er på mig og hvor meget han hader mig, så elsker jeg ham alligevel
Hvor er det dejligt og læse om Brownie, din glæde over ham lyser så meget ud af det du skriver her
Med venlig hilsen
Han er SÅ dejlig på som egen sure måde