Fotografier - uden katte


Vores første egen avl - han er allerede blevet så stor :see_no_evil: syntes kun lige det var i sidste uge han blev født.

Jeg venter stadig utålmodigt på en mere læmmer hun er enorm. Men det der når de har gået med vædder hele sidste pr giver et ret stort spænd i henhold til hvornår hun kan nedkomme. (Hende på billedet med vædderlammet)

Og så lige mor-Tulle :smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

Og det er ikke for sjov med den størrelse. Jeg er vokset op med høns og flere forskellige racer… Men det er fandme små dinoer, man bliver mødt af på gårdspladsen :see_no_evil:

5 Synes om

:hoho:

9 Synes om

Haha jaaa selv vores GLS mand var lidt betænkelig i starten når han skulle ud :sweat_smile: af varevognen. Vi har endda helt bevist med denne nye generation ikke gået og håndfodrede for dem før løb jo alle direkte i møde fordi mennesker var = MAD! :crazy_face:

Så dem her er ikke engang halvt så nærgående som dem før men alligevel holder de sig godt til :joy: folk er også ret imponeret over vi tør have vores børn sammen med haner der er næsten lige så høje som dem. Men de er altså søde jeg lover de ikke hapser nogen. :innocent:

4 Synes om

Når man nu er for doven til at smutte over i Brugsen for at købe brød, så bliver man jo nødt til selv at bage :grin:

14 Synes om

Hvor ser de gode ud :yum:

Med venlig hilsen

Er det ikke en opskrift du vil dele? :see_no_evil:
De ser virkelig gode ud! :smiley:

Øhm… 6 dl letmælk der var ved at være for gammel, et brev tørgær, en sjat god olivenolie, et par tsk salt og et par tsk sukker, halvt hvedemel og halvt grahamsmel. Det er såmænd det hele. Jeg ville egentlig også have puttet revne gulerødder i, men det glemte jeg. Brødene er blevet virkelig gode og svampede, med en tynd sprød skorpe. Men nu er det også en rigtig god ovn jeg har fået :ok:

5 Synes om

Sådan taget i betragtning, hvor langt du har i Brugsen…. Så har du virkelig en “dovnedag” :joy::wink:

Brugsen ligger lige over på den anden side af vejen så deeeet… :crazy_face:

1 Synes om

Det var det jeg kunne huske :joy::+1:t2:

Dagens besøg :heart:

19 Synes om

Vi havde også besøg ved dagens første havetur :heart: Ca 15 m fra hegnet :clap:t2: Misserne sad forsvarligt i døren i udestuen :smile:

16 Synes om

Det er desværre ikke så tit vi ser mikkel ræv længere :frowning:

1 Synes om

Det er først i år, efter snart 8 år i huset, jeg har set ræv på grunden :slightly_smiling_face: Til gengæld er det ikke mere end nogle dage siden Lars så høn i haven :+1:t2: Så måske vores fasaner og harer skal til at se sig over skulderen :wink:

1 Synes om

Rævene er ikke så meget her, hverken i år eller sidste år. :slightly_frowning_face:

Med venlig hilsen

Et foto fra min have i 2014:


Jeg er siden flyttet, men jeg savner ræven og alle fuglene.

19 Synes om

Og alle de egern, der kom og besøgte mig:

19 Synes om

Super flot ræv i dejlig have :heart: skønt foto
Kan godt forstå du savner det. Og alle de egern :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Sikke to dejlige billeder :blush: den savn kan jeg virkeligt godt følge dig i

Med venlig hilsen

Med venlig hilsen