Fotografier - uden katte

En lille video med Lyserødt “sne” fra kirsebærtræerne :smiley:

3 Synes om

Og ja mine vinduer er beskidte, det er fordi Simba står og gnider både næse og poter mod ruden :smiley:

2 Synes om

Her hjemme nøjes Alvin med næsen, men det sviner stadigvæk. :grin:

3 Synes om

Har for første gang i mit liv købt sneaks med hæl, da jeg ikke kan gå med alm hæl mere pga min balance, men skal til konfirmation i weekenden og tænkte jeg så måtte have noget med hæl :smiley:

7 Synes om

Hovsa

Håndklæde og bluse plejer at være lyse

5 Synes om

Er det upassende med en smilesmiley? :slight_smile: Så vidt jeg kan se, så er det en helt perfekt nordisk grøn, som jo sammen med andre nordiske farver (ved ikke, hvem der har bestemt, de er nordiske) er så moderne.

3 Synes om

Jeg har været på markvandring på det jordlod vi har bag huset :slightly_smiling_face: en god tønde land.

Vi bruger det ikke til andet en drengene kører lidt ATV dernede, og der har for et par år siden gået nogle heste for at græsse af en enkelt sommer :slightly_smiling_face:
Vi ejer ikke søen, men nyder at se de dyr den tiltrækker :heart:

13 Synes om

Lige om et øjeblik springer læhegnet ud, hvor der står en del syren og der spreder sig en herlig duft :clap:t2:

16 Synes om

Så blev en masse pinde og æg hentet, og dem der kom efter pinde havde en fin buket blomster fra deres egen have med :smiley:

6 Synes om

fik sat elastik om grenene, så de står bedre i vasen, og stillet dem op på bordet, håber på Simba lader dem være :smiley:

6 Synes om

Har brugt min feriedag i dag på noget så ensformigt som at male stakit :sweat_smile:
Jeg malede den “synlige” side mod terrassen sidste år, men tog ikke bagsiden. Jeg var ikke helt sikker på det var arbejdet værd (ift hvor længe jeg egentligt vil have det).
Nu har jeg så indset det skal holde i nogle år endnu, så i år fik bagsiden også en tur sammen med den allerede malede side. Først er alt algerenset, får en tur med højtryksrenseren for et par uger siden og så en stiv børste nu inden jeg gik i gang.

Det endte helt hæderligt - og det pynter gevaldigt på “skyggesiden” af haven :slight_smile:


… så skal der “bare” males metervis af udhæng på huset til sommer :sweat_smile: men det er da noget nemmere end det her møg-lamelhegn. Der er ALT for mange kroge og samlinger, der er bøvlede at male. Udhæng er meget nemmere :slight_smile:

14 Synes om

Laffe virker faktisk ikke til at have interesse for det mere, men han har ved en fejl vist Xarabi (af alle katte!), at der er vej op over stakittet ved terrassen …
Laffe har en gang siddet og kaldt hjerteskærende fra taget om hjælp til at komme ned for en uge siden. Han har klatret lidt på stakittet med ikke søgende mod taget.
Men alene i går har jeg kaldt Xarabi ned 7 (SYV) gange! :dohdoh:

Så nu er der kommet lidt sikring op i form af fuglepigge fra forsvindfugl.dk


Xarabi opdagede også i går, at hun kunne hoppe op på muren og spankulere hen til lågen bagom, men der stopper nettet hende heldigvis.
Meeeen for en sikkerheds skyld er de også limet på muren deroppe

Så må vi se om ikke det virker :crossed_fingers:
Jeg har flere, så hvis det er nødvendigt kan det sættes på hele stakittet, men jeg synes ikke det er videre kønt, så indtil nu er det kun det første fag, som har fået :slight_smile:
Tiden må vise om det er nok.

Det var det mindst grimme og dyre løsning, jeg lige kunne komme på :see_no_evil:

9 Synes om

Det er hamrende irriterende for dig, men ret morsomt for os andre med samme udbryderkatte :wink::smile:

5 Synes om

Heldigvis så lader det til at virke :slight_smile: ingen Xarabi eller Laffe på taget - endnu i hvert fald.
Laffe har lige været oppe og snuse til det og hoppede så ned igen - så var det ligesom ikke sjovt mere :tihi:

6 Synes om

@Enki sendte mig en fed idé lige som jeg havde fundet et agern i Birks lomme, som jeg ikke nænnede at smide ud :heart:

Så nu har vi et sted til de sten, kogler osv, som vi bliver foræret :heart:

Den anden dag kom Birk med tre sten til mig og en sten, jeg ikke måtte røre ved: “Du må ikke røre den! Den er skarp! Så skærer du dig! Den er til far. Far elsker skarpe sten!”

19 Synes om

Sikke en fantastisk ide @Enki kom med der :heart_eyes: lige så jeg smelter.

Med venlig hilsen

2 Synes om

Fantastisk ide, den vil jeg tillade mig at sende videre til min datter :star_struck:

2 Synes om

Ej det var da en super ide, og så er det da også lidt mere pænt i sådan en flaske.
Vi har bare brugt et tomt rødbede glas :see_no_evil:

Lige et ældre billede da vi startede op med glasset for 1,5år siden det er noget mere fyldt nu og faktisk skal jeg have fundet et glas mere eller noget større at have det i hvilket dit billede da lige gav noget inspiration til. :blomst:

6 Synes om

Den æske Katjas nye støvler er kommet i, er så fin at jeg bare puttede gavebånd omkring den og lavede et kort :smiley:

12 Synes om

Utrolige hvad sådan et maveskind kan holde til…

Dagen før Katja gad komme ud

4 Synes om