Fotografier - uden katte

Tror aldrig jeg har oplevet et valg, hvor alle valgkredse var enige :flushed:

1 Synes om

Så vidt jeg kan se betyder kortet bare, om stemmerne er helt optalte eller ej. Ikke noget med resultatet? :slight_smile:

1 Synes om

Grøn = ja, hvis det var nej ville det være rødt :slight_smile:

Hvis du ser nederst på kortet, så står der lysegrøn betyder foreløbig resultat og mørkegrøn betyder færdigoptalt. Der er intet om ja eller nej.

Her er kortet fra folketingsvalget 2019 fra samme side. Det viser bare at alle stemmer er optalte - ellers var DK også meget enig der.

4 Synes om

Hmm lågen i Simbas kattebakke er gået i stykker…

Så nu har jeg pillet den af, og vendt kassen med hul imod væggen, så det ikke ryger ud over hele gulvet, når han går igang med at skovle grus (mors lille gris)

6 Synes om

Jeg syntes det er en fin peberfrugt, men ædle dele :joy::face_with_peeking_eye: og den kunne endda ryste… ha ha ha

13 Synes om

Den nyeste kæreste, uden Alvin. :smiley:

Desværre drysser hun lidt. Er der nogen der har erfaring med at binde maling der krakelere? Det bedste jeg kan komme på selv, er mat lak der bliver sprayet på. Men lak kan godt “æde” lidt af det det kommer på, så er nervøs for om det vil skade for meget.

5 Synes om

Tillykke med den nye beboere :grin: :flag:

Åh jeg vil godt nok passe meget på, det kan nemmest gå galt

Med venlig hilsen

1 Synes om

Har været en tur hos min Morbror i dag, havde lovet ham længe og hjælpe ham med og flytte noget i garagen.
Så stod denne vase der ned i en kasse, fyldt med jord, det er fra mine bedsteforældre, har ikke helt fået den gjort rent, skal have den taget nu, jeg skal i gang med gulv vask, den er helt intakt.
Jeg fik den med hjem, men kan ikke helt bestemme med mig selv om den er fin eller hmm :upside_down_face:
Vil lige have taget en billed nu mens solen er her

Med venlig hilsen

9 Synes om

Jeg syntes den har charme og ikke mindst når den har historie :hjerte:

4 Synes om

Den er da fin. Total retro - 60’erne måske. Har du set, om der står navn eller årstal nedenunder.

1 Synes om

Ja der står tyskland og en nummer :smil:
Ja det er retro, og det passer fint med den er fra aller sidst i 60’erne

Med venlig hilsen

1 Synes om

Fandt den til salg på ebay :ok:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Den er meeeeeega fin :heart_eyes: Jeg er helt forelsket!

1 Synes om

Ha - jeg tænkte lige netop @Lykke, da jeg så billedet… :grin:

3 Synes om

Så hvis ikke du selv vil beholde den @Beimis, er der grundlag for en budrunde :wink:

3 Synes om

Har ikke helt besluttet mig endnu, men tro nok den bliver, men bud runde uha nej nej :panik:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ingen grund til budrunde… Du har jo min adresse :grin::heart_eyes:

1 Synes om

Efter flere måneders rod og kaos i stuen, er der endelig ved at falde ro over det igen… Nej, vi er ikke helt færdige endnu - håndværkerne mangler stadig lidt småting i den anden ende, men det var en lise for sjælen endelig at kunne pakke bøger ud igen :hjerte:

11 Synes om

Hvis den skal væk, skal jeg nok spørge dig først, :smil:, men tør ikke sende den

Med venlig hilsen

1 Synes om