Ja, der mangler vi lidt endnu Jeg har foreløbigt kørt det gamle laaaange egetræsbord til genbrug og købt et nyt (brugt - jeg er jo ikke millionær, suk!) “rundt” Superellipse bord i stedet. Vi mangler lige at håndværkerne n*sser sig sammen til at få styr på glasskydedørene, det er åbenbart tæt på rocket science - og så ryddet op! Jeg mangler at få styr på hvor jeg gør af en stor stuebirk, og jeg har en gulvlampe, der står liiiidt tilfældigt på det øverste billede. Den skal jeg også lige have styr på - og malet nogle spisebordsstole og så´ en lidt Der er også stadig lidt ledninger, der volder hovedbrud i den nye entre, men vi finder vel en løsning. Det var tæt på ledningskaos i stuen - jeg ved sgutte hvad mænd tænker på, men til sidst hævede jeg stemmen, råbte lidt højt og mumlede “ingen aftensmad i en uge”, og pludselig fik jeg ret og en meget bedre løsning på ledningskaos Jeg tænker 14 dage mere vil gøre meget ved det - der kommer jo lige en udstilling inden da, og også noget natjob inden det bliver friweekend igen
VH
Susanne