Fotografier - uden katte

Jeg syntes nok jeg kunne lugte kattetis i morges da jeg kort vækkede Katja, men har ikke kunne finde det her til aften…

Så har den skid til Simba tisset på Katjas dyne, og jeg aner ikke hvornår han har gjort det…

Katja har ikke kunne lugte noget, og sovet med det hele natten samt det meste af dagen :nauseated_face:

NO

1 Synes om

Hvad med spisehjørnet?
Det er jo blevet indskrænket af den nye entre

Ja, der mangler vi lidt endnu :slight_smile: Jeg har foreløbigt kørt det gamle laaaange egetræsbord til genbrug og købt et nyt (brugt - jeg er jo ikke millionær, suk!) “rundt” Superellipse bord i stedet. Vi mangler lige at håndværkerne n*sser sig sammen til at få styr på glasskydedørene, det er åbenbart tæt på rocket science :rolleyes: - og så ryddet op! Jeg mangler at få styr på hvor jeg gør af en stor stuebirk, og jeg har en gulvlampe, der står liiiidt tilfældigt på det øverste billede. Den skal jeg også lige have styr på - og malet nogle spisebordsstole og så´ en lidt :slight_smile: Der er også stadig lidt ledninger, der volder hovedbrud i den nye entre, men vi finder vel en løsning. Det var tæt på ledningskaos i stuen - jeg ved sgutte hvad mænd tænker på, men til sidst hævede jeg stemmen, råbte lidt højt og mumlede “ingen aftensmad i en uge”, og pludselig fik jeg ret og en meget bedre løsning på ledningskaos :slem: Jeg tænker 14 dage mere vil gøre meget ved det - der kommer jo lige en udstilling inden da, og også noget natjob inden det bliver friweekend igen :slight_smile:
VH
Susanne

5 Synes om

Projekt kattepis-lugt er gået i gang, nu står sengen til tørre, i morgen skal den støvsuges…

Hvis det ikke hjælper kommer der rodalon på, og hjælper det ikke, så må jeg se hvad jeg ellers har i mit skab :sunglasses:

2 Synes om

Jeg håber så meget for dig, at fu får bugt med det

Med venlig hilsen

1 Synes om

Forhåbentlig helt ren og kattetis fri seng :smiley:

Klar til at Katja kommer imorgen…

Håber jeg :see_no_evil:

5 Synes om

Simba opdagede en ny hare, den er mindre end den der plejer at komme, nåede ikke at få et bedre billede.

8 Synes om

Jeg har for ca. 10 år siden lånt en kugledyne hos Hjælpemiddelcentralen.

Med den dyne fulgte et inkontinensbetræk, som er god til at beskytte mod sved.

Jeg har kun vasket det en enkelt gang (da jeg har sengetøj udenover)

Og det er efterhånden ved at være slidt

Jeg var så lige inde på protacs hjemmeside for at se hvad sådan et koster…

Tror bare jeg bruger det jeg har til det er helt slidt op og sover uden…

Shit en pris, men okay, det holder godt :smiley:

1 Synes om

@MorTilKatja nu når du låner den, kunne der ske noget ved og spørge om de bevilger en nyt betræk??

Du kan vil kun få en nej, alt andet må vil være positivt af svar

Med venlig hilsen

3 Synes om

Nyt batteri til cyklen, godt man kan afbetale

Det gamle var gået i stykker, det er over 2 år gammel, så er garantien selvfølgelig røget :roll_eyes:

Smuk rød aftenhimmel

5 Synes om

På vej til frisøren i går.

10 Synes om

Det trænger helt klart til en kronragning … :klappe:

2 Synes om

Min lille hest har haft besøg af tandlæge idag. Jeg var en dårlig ejer, som tog billede af ham i en lidt uværdig tilstand :rofl:

16 Synes om

Min postkasse i sommeruniformen :slight_smile: Ja, jeg luger faktisk lidt nu og da - men helt bevidst lod jeg disse valmuer stå, fornøjelsen er jo lidt kort med dem :slight_smile:

15 Synes om

Har ribbet dem jeg kan nå i haven og måtte på marken efter den sidste portion hyldeblomster :clap:t2:
Nu skal der laves snaps :heart:

8 Synes om

Ejjj … undskyld, men jeg får sjove billeder på nethinden :tihi:

5 Synes om

:crazy_face:

2 Synes om

Nu er det jo heller ikke mange du kan nå… :wink:

2 Synes om

Har du fået udsovet? :face_with_raised_eyebrow:

2 Synes om