Fotografier - uden katte

Vi hørte eller så dem slet ikke, så de har været dejlig lydløse :smiley:

2 Synes om

Aften på Fredericia Vold

9 Synes om

Min ældste søn og jeg skal på fisketur i morgen ude ved vestkysten, så jeg har bagt muffins her til morgen. Vi kører allerede ved 4 tiden, så inden jeg går meget tidligt i seng, skal jeg også lige have smurt en god madpakke til os. Jeg glæder mig rigtig meget til en dag ved havet, bare ham og mig :fish:

Edit: Glemte billedet af mine muffins :grin:

12 Synes om

Street art i vores dejlig by Brande. Vi fik en softice, som smeltede hurtig end vi kunne spise den. 4 års vaccine til mindste manden og Mac D. Mad til aften. :denmark: Ferie… :grin:

17 Synes om

F*ck - det er godt lavet! :astonished::+1:
Måtte zoome helt ind, før jeg blev overbevist om, at de faktisk “kun” er 2-dimensionelle… :face_with_monocle: :grin:

4 Synes om

Lillebælt med kig til Fyn.

Man kan ane cirkelbroen på Østerstrand, hvor der er en eller anden koncert :slight_smile:

3 Synes om

Det er rigtig godt lavet. Det er bare nogle af de ting de har malet. De kommer igen og maler i år 2023. Det tiltrækker mange mennesker.

3 Synes om

Her til aften havde jeg besøg af 2 ligustersværmere udenfor kattegården, den ene sad godt gemt, men tog billeder af hovedet og rumpen på den.

12 Synes om

Sikke dog en dejlig opdagelse du gik øje på dem :slightly_smiling_face:, jeg synde de er meget smukke

Med venlig

2 Synes om

Det var det og de er bare så smukke, det er mange år siden jeg har set dem, så det var godt og misserne syntes de var sjove at kigge på.

2 Synes om

Et 8 år gammelt billede… Jeg tog det sikkert, fordi jeg syntes det var helt vildt. I dag ser jeg det bare som standard :tihi:

12 Synes om

Kan ikke sove mere, og har et stort blåt mærke på benet, som jeg ikke aner hvor er fra :person_shrugging:

Adr, den er sikkert fra da vi var på volden :nauseated_face:

1 Synes om

Jeg tog Emma med i BR for st hente den gratis fødselsdagsgave man kan få som klubmedlem, men kom ud med Spiderman i stedet :thinking:

14 Synes om

Derfor elsker jeg også at bo på landet :heart:

17 Synes om

Denne kom meget larmende ud fra vores loft

13 Synes om

Bambi og Stampe IRL :joy::heart_eyes:

1 Synes om

Så fin og tæt på :heart:

12 Synes om

En mår?
Sådan nogle havde vi også på loftet for mange år siden. Og hold op, hvor de kunne larme. Og slås :uha:

Denne forlod loftet stille og roligt, men bestemt ikke lydløs. Vi havde god tid til at følge den gemmen trætoppene
Vi har haft Frej til overnatning, han stod tidlig op og var ude og lege allere omkring kl 7, da hørte jeg godt nok noger der rendte rundt i udhænget og tænkte, at det var da utrolig så meget fugleunger kunne larme :lol:
Vi har lukket indgangshullerne og sat en fælde på loftet i tilfælde af den har unger derinde

3 Synes om