Fotografier - uden katte

Det bliver nok det vi kommer til at savne mest ved at flytte, vi har en der bor fast i træerne omkring haven og den er total ligeglad med at vi går rundt inde for vinduerne og Knud har også været i have, hvor den stiller går i udkanten af haven

2 Synes om

Himlen uden for min dør lige nu.

15 Synes om

Få uger gamle Katja på mini Ýfra og ved at blive ædt af Tyran :grin:

Mini Ýfra er en shetlandspony
Tyran er en blanding af ren fjordhest og ren new forrest. Han er født på den gård billedet er taget.

FB_IMG_1656957666133

8 Synes om

Nåede ikke et før billede, så i får et undervejs billede :smiley:

5 Synes om

Det blev ikke så blå som forventet, mere bare mørkbrun med blå skær…

Jeg har aldrig brugt semi-permanent eller farvet i kort hår før :smiley:

Og nu er jeg selv igang

7 Synes om

Med mindre I begge var lyshåret, og helst meget lyshåret, så vil det farvet næppe være særligt tydeligt. Jeg har selv leverpostejsfarvet hår, og jeg er nød til at afblege det ret lyst, som i min. lys tisgul, helst lysere, for ellers ville man overhovedet ikke kunne se at jeg farver mit hår turkis.

Så lyst her, vil jeg min. anbefale hvis I vil have sjove farver i håret. :slight_smile:

4 Synes om

Og her jeg.

Vi var begge mørk leverpostej farvet før

6 Synes om

Er det en rød du har brugt? Min erfaring er, at rød er det letteste at farve med. Havde på et tidspunkt postkasserødt hår, uden at afblege først. Men det gik lynhurtigt ud.

1 Synes om

Nej, det er en form for Lilla (amathyst eller sådan noget)

Mit hår knækker ved afblegning, så det vil jeg ikke gøre igen

1 Synes om

Ude i solskin, så kan man rigtig se mit dårlige farvningsarbejde med Katjas hår…

Og ved mit stod der at de anbefalede 2 pakker når man havde hår der var længere end til hagen… Jeg brugte kun 1, men permanent er åbentbart nemmere at arbejde med end semi-permanent :grin:

9 Synes om

Vores 3 drenge er på ferie i sommerhus sammen med farmor og farfar og faster og onkel. De skal hentes i dag.

Så ville manden og jeg da lige hygge med en kage til kaffen fredag eftermiddag efter arbejde.
Jordbærtærte. Mums. Men 90kr :face_with_spiral_eyes: og så smagte den ikke rigtig af jordbær. Så det var sidste gang…

5 Synes om

Sidste år i september forsøgte jeg at spare penge på frisør besøg og det var en kæmpe fejl, resultatet var slet, slet ikke mig… I går havde jeg endelig tid til, at komme til den sædvanlige frisør og det føltes så godt, det er tilbage, hvor det burde være :smiley:

18 Synes om

Hvor er du køn! Tror det er første gang jeg har set et billede, i hvert fald et ordentlig billede, af hele dig. Køn, sød og dejlig, ser du ud. :blush:

7 Synes om

Holder med Enki - du ser virkelig sød ud :thumbup:

2 Synes om

Sommerens første ferie"barn", min venindes gamle boxer Kira :heart:

11 Synes om

Holder så meget med @Enki og @Eva

Kan kun gentage hvad @Enki skriver

Med venlig hilsen

2 Synes om

Godnat :heart:

6 Synes om

Hvis du absolut SKAL stå op så tidligt, så tager jeg da bare din seng

8 Synes om

Efter at kunne fylde hele natten i Katjas seng, var Kira lige nede og dyppe poterne…

Både på vej derned og på vej hjem, så vi nogle robotgræsslåmaskiner, Kira mener de spiser hunde, jeg sagde at så længe hun bliver på fortorvet bliver hun ikke spist :grin:

Jeg havde Simbas tidligere ejer med derned, hun ville ikke helt med ned til vandet, så mens mig og Kira gik derned opdagede jeg der var masser af mågespor, så det råbte jeg til hende…

Lidt efter opdager jeg hundespor og råber “Der er også hundespor” indtil det går op for mig, jeg selv medbragte den hund :grin:

9 Synes om

Dagens udsigt …

Desværre er det for blæsende til at blive siddende herude

12 Synes om