Fotografier - uden katte

Okay - Det her kan godt gå hen og blive en tradition

13 Synes om


Fik skiftet gipsen mandag, dejligt med en fri finger mere, selvom det ser spøjst ud

13 Synes om

Min fine (lidt for tidlig) fødselsdagsgave fra min mor og hendes mand.

Nu er jeg jo nødt til at få Lucky og Faith også, så Hope ikke er alene :grin:

Simba er lidt skuffet over det ikke var en felinebox, men den kommer først igen næste måned :smiley:

13 Synes om

Må hellere finde et sted Simba ikke kan nå den, ellers bliver den vidst hovedløs en dag :ups:

8 Synes om

Undskyld men simba ansigt udtryk :klappe:, tydeligt han siger, det der kan jeg ikke forstå

Med venlig hilsen

Lucky er åbenbart ikke en killing, men deres mor

2 Synes om

Jeps, kassen den var sendt i, var næsten samme størrelse som felinebox :smiley:

2 Synes om

Mor Lucky findes ud over en lille version også i en større version

5 Synes om

Nå jeg har næsten altid en taske på mig, den jeg har brugt når vi har været afsted med heste har ikke været en dyr en, men en pæn efter min mening og vandtæt. Den var simpelthen slidt op. Havde en af stof. Men nej ville heller have en anden der til. Mere mulepose agtig.
Havde ledt og ledt, men nej. Så var jeg ved og kigge efter noget andet. Få fandt jeg en taske der kunne bruges der til, og til med på udsalg. :ok:
Men hanken var lige kort nok. Til og gå med over skulderen en hel dag. I hvert fald på landsskuet
Også nej viste den ville være total møj beskidt og svinet total til, pletter opsøger mig desværre.
så den skal bruges noget andet.
Og endda ned lynlås i

Skulle have en par andre ting og var tæt på fragt fri…

Så ups så røg denne her med lige før jeg fik den gratis. For nu skulle jeg ikke betale for fragt :rolleyes2:

Men igen hanken var lige kort nok til jeg kan gå med den over skulderen en hel dag

Åh glæder mig til og få taget dem i brug :blush:

Med venlig hilsen

Nej burde nok ikke have købt, men engang skal man være lidt god ved sig selv,

9 Synes om

Jeg fandt en opskrift på nemme valnøddeboller. Nu er jeg spændt på om de smager lige så godt som de ser ud til :savle:

11 Synes om

Bollerne blev rigtig gode, så det er ikke sidste gang jeg bage dem. Og så fik jeg endelig hængt min fine plakat op, som min chef købte til os. Den er simpelthen så flot :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om

Så kom sommerens 2. Ferie"barn"

Min datters kanin Brownie Kaninus Junior i daglig tale Brownie

Simba hilser pænt :smiley: Gad vide om de kan huske hinanden :smiley:

7 Synes om

Bare noget jeg tro/mener men jeg er sikker på en del dyr kan huske, husker jeg rigtig med de kan gå sammen?

Med venlig hilsen

Hende der smidder blomster ud. Hendes nabo er kommet i ældre bolig.
Jeg har givet en hånd der. Hun er ved og sorter i det, hun tog med sig. For hun har kommet til det, hun får det ikke brugt.
Denne her dug med servietter blev jeg tilbudt, farven . Ja ja. Det mere jeg ser på den det bedre forliges jeg med den , hun har selv broderet det hele, der er 12 servietter. Ja jeg sagde mange tak :blush:


Undskyld Farven kan jeg ikke fange rigtig, men baby lyserød

Med venlig hilsen

9 Synes om

Den er da flot :thumbup:

3 Synes om

Det er den nemligt @Eva :blush:, lige nu er den i vaskemaskine, vil lige have den skylle op. Og jeg vil bruge den, er kommet der til, og ikke bare gemme det. Men derfor kan man godt bruge det nænsom, og alligevel passe på det

Med venlig hilsen

3 Synes om

Ja de kan gå sådan okay sammen, om natten og hvis jeg skal afsted uden Simba ryger kaninen ind i buret, hvor det er lukket…

Selvom de kender hinanden og kaninen er så stor at den både kan forsvare sig selv og ikke ses som mad af Simba, så tør jeg ikke lade dem være alene uden opsyn…

Simba laver tit ting han ikke må om natten :grin:

5 Synes om

Det kannjeg ikke tro om Simba :wink: :slightly_smiling_face:

Sikker på det er noget du drømmer

Med venlig hilsen

:grin:

Fx siger Katja (der går senere i seng end mig) at Simba hopper op på køkkenbordet, det gør han ikke (mere) mens jeg er oppe :smiley:

Så han ved udemærket godt han ikke må, og venter derfor til jeg er gået i seng :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Vi passer hunde.

12 Synes om