der kom en flok grævlinge i det tidlige forår, har ikke set noget til dem siden…vel ca skiftet til sommertid, den første kom tilbage ved efterårs jævndøgn

Hvad er det her for en fisk?
og ja jeg vil næsten sige fisk…
Der er omkring 15 af dem lige nu og de bader så de er gennemblødte
De ser ud til at have en fest ![]()
flyvefisk …for sure
eller gulspurv måske
Mindst to af mine yndlingsfugle - og den nederste rovfugl, hvad er det for en…? ![]()
Den nederste fugl er en tornfalk.
mjah…tårn eller vandre…ikke sikker, mere spam senere
for en tid siden kørte jeg en omvej hjem - vejarbejde ved billund i højsæsonen - og et par km hjemmefra så jeg en splithale sejle rundt …og en 3 stykker sad på et rækværk …ingen kamera, og de fløj allesammen…nå, men hentede kamera, ingen splithale, men der sådan et par på rækværket og en i “sandkassen” vandrefalken ses tit på jorden…sååååå
Ja jeg stod ikke lige og manglede her og nu post it blokke, men de her mente hjerte ikke den kunne leve uden, tja så må jeg bare finde noget jeg kan bruge dem til ![]()
Med venlig hilsen
ved ikke hvad den har snuppet, men det er for tungt til at lette med…
…og det var så en due…
edit : den kom tilbage flere gange, men den kunne ikke lette med lasten, størrelses mæssigt skal det være duehøgen - den er større end den ser ud, en pæn sjat større end skaden…
Men sikke nogle farver. Jeg elsker efterår!
Me, too - smukke farver, ikke for varmt og ingen insekter…! ![]()
Har været til koncert i DR koncert huset i dag.
Fantastisk koncert.
På storskærmen viste de klip fra natur serien, total smukt og betagende og så var der komponeret musik til som passede helt perfekt til som et orkester spillede.
Det var virkelig en helheds oplevelse.
Vild med dit efterårs drivhus. ![]()
Tak… det er også blevet ret godt. Men svampene holdte kun i dag så var de mugne, men pyt ![]()