Jeg kan ikke helt være i mig selv, så meget glæder jeg mig til at se hende med fingrene om 9,5 dage
9 dage og 13 timer, så sidder jeg på færgen mod Læsø
Kun 6 dage nu, til jeg kan se hende med fingrene
Sådan en lille solnyder vil passe perfekt herhjemme
Jeg er et utålmodigt væsen i dag
Så efter et lille hvil efter arbejde og indkøb, så gik jeg i gang med chokoladekage til Anes og min tur til Læsø i morgen (vi skal jo ikke gå sukkerkold ).
Bagefter gik jeg og skulede lidt på det stykke skummadras-rest, som jeg fandt sidste weekend i mit depotrum (rest fra det jeg lavede pude af til Rappes gamle fødekasse).
Fandt et billigt ikeatæppe frem - herre Gud, hvis jeg spildte 6 kroner, så gik det jo nok lige.
Klippe klippe, skære skære, så passede skummet ned i kassen.
Måle, strege, klippe, strege, måle, strege over og nye streger, klippe og SY - afprøve, sy igen, prøve og VOILA, så havde jeg lige sammenfikset en lækker koldskumspude til hvalpens transportkasse med letaftageligt tæppe på
Der er endda rigeligt tæpperest til endnu et betræk
Jamen altså, hvad en gammel symaskine og lidt utålmodigsenergi da ikke kan frembringe en fredag eftermiddag @kamikaze Brita den symaskine jeg købte af dig sidste år, den er guld værd til alle mine tossede ideer
Jeg som ellers ikke er den bedste til at sy. Det er på ren øjemål, strej-mål og sjusen mig frem, at det er blevet til , så lidt stolt er jeg faktisk af mig selv
… ja den hvalp bliver snotforkælet. Det er 5 cm tykt koldskumsmadras, som er klippet til
Men jeg tænker at især når hun bliver voksen og den fysisk hårde jagttræning rigtig skal i gang, på heldagsjagterne, til de lange ture i vinter osv., så vil hun i pauserne og turen hjem nyde at ligge på et ordentligt varmt underlag
Der skal lige et vandtæt lag i mellem skum og tæppet, så skummet ikke trækker vand fra våd hund
Først med veterantog Ballerup-Klampenborg og retur
Derefter lækker burger i Valby
Dejlig dag! Men nu er jeg godt nok brugt og træt. Sofa og katte, mm!
Og her er den 25-30 centimeter lange stålorm Sox hyggede sig med. Om hun fik ædt det manglende stykke hale, ved jeg ikke!
https://www.instagram.com/p/BieW-19gSxhBNSXwvh240R0u6AZbLXenmK0z700/
Jeg synes, han burde hedde Stainless.
FÅK - du har IGEN ret, selvfølgelig skal han da det
Den bette var ikke til at få med hjem igen, vi har set kyllinger lige kommet ud af ægget i rugemaskinen, 6ugers gamle kyllinger, store og små høns, høns hegnet ind, og fritgående. Sikke én fest hun havde - og hvor er sort sølvrandet wyandotter bare flotte!
Abernes skræk vokser og vokser og snart er vi nødt til at klippe grene af igen ( de nederste så den bliver mere og mere opstammet)
Ellers kan vi bare ikke slå græs eller gå rundt der for det stikker …noget så grueligt
Stakkels Knerk.
Frederikshåb plantage futter…Randbøl hede…håber de får det slukket …my fav place - kan se røgen herfra
Mhm ikke på en tallerken, men på et bord hvis du spørger mig
(Ja gamer 4 life her)
8 posts were split to a new topic: Computersnak
Computerindlæg flyttet til selvstændig tråd. Som Roadhouse skrev: Dette er en madtråd