Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Så er der én ledig plads lørdag… så længe det varer :slight_smile: Og 2 søndag.
VH
Susanne

Nogen der ved om man skal betale for at parkere ved hallen?

Det skulle man ikke sidste år… Men mener at man får en seddel man skal ligge i bilen, hvor man skal skrive standnr på :slight_smile:

Jeg har meldt mig til at hjælpe til i dyrlægekontrollen begge dage - hvornår skal jeg møde:? Jeg går ud fra, dette betyder, mine katte kommer først igennem kontrollen - og at jeg får tid til at installere kattene, inden “dyrlægetjek-tjansen” starter for alvor :wink:

Men nu kommer jeg kun som gæst :slight_smile:

:tihi: så ved det desværre ikke…

Hvis du ikke kommer som udstiller, så skal du parkere foran hallen - det er gratis. Og så skal du ind gennem hovedindgangen, som åbner kl. 10,00.
VH
Susanne

Du skulle nu gerne få besked af Tina - men dyrlægekontrollen kører fra 7,30 til 9,00, så hvis du er der fra kl. 7,00 så rækker det vist til at få det hele på plads (medmindre du kører med Ann over fredag? Så er du velkommen til at gøre bur klar fredag)
VH
Susanne

Okay, jeg er muligvis lidt umulig… Men jeg skal jo gerne se de Topkatte kl 9.40 - Men messen åbner først kl 10.00? Hvad gør jeg så ? :?

Har du ikke tilmeldt kat? Jamen så må du bede vagten ved porten om at få lov at køre ind INDEN kl. 9,00 selv om du ikke udstiller.
VH
Susanne

Nej jeg har ikke tilmeldt kat…

Okay, jeg må op tidligt :slight_smile: Tak Susanne!

[QUOTE=Susanne W;812904]Du skulle nu gerne få besked af Tina - men dyrlægekontrollen kører fra 7,30 til 9,00, så hvis du er der fra kl. 7,00 så rækker det vist til at få det hele på plads (medmindre du kører med Ann over fredag? Så er du velkommen til at gøre bur klar fredag)
VH
Susanne[/QUOTE]

Camilla er, hvor jeg er… Vi har nemlig kun en bil med og har logi lige udenfor Strib :smiley:

Bur? HA! Jeg har overgivet mig - fordi jeg er søøøøøød - og accepterer at MIN kat deler en Sturdie Habitat med Camillas kat. Sturdien står i forbindelse med min stand…
Brian Burmand er meget glad :smiley:

Der blev spurgt på facebook, om nogen ville hjælpe med forskellige ting. Jeg har meldt mig til “dyrlæge tjansen”, men har endnu ikke hørt noget, derfor spurgte jeg her i tråden :slight_smile:
Tak for svar - Ann og jeg er i hallen kl.7:).

[QUOTE=dkkorat;812991]
Tak for svar - Ann og jeg er i hallen kl.7:).[/QUOTE]

Du er godt klar over, at jeg skal have dig ud af sengen kl mindst 5, for at du kan stille vågen og klar på den udstilling, ikk’??? :S
Dvs at jeg skal op kl ca 4.45…Altså det tidspunkt, jeg plejer at gå i seng på!

[QUOTE=Susanne W;812902]Hvis du ikke kommer som udstiller, så skal du parkere foran hallen - det er gratis. Og så skal du ind gennem hovedindgangen, som åbner kl. 10,00.
VH
Susanne[/QUOTE]

Mange tak :smiley:

[QUOTE=dkkorat;812991]Der blev spurgt på facebook, om nogen ville hjælpe med forskellige ting. Jeg har meldt mig til “dyrlæge tjansen”, men har endnu ikke hørt noget, derfor spurgte jeg her i tråden :slight_smile:
Tak for svar - Ann og jeg er i hallen kl.7:).[/QUOTE]
nu har jeg også lige meldt mig til at give et nap med :slight_smile:
Er jo alligevel dernede, og at have så kort til udstilling er helt mærkeligt - det er alt for sent at stå op, hvis man “bare” skal møde ind til normal dyrlægetjek - jeg plejer jo at stå meget tidligere op til udstilling :tihi:

[QUOTE=Ann K;813016]Du er godt klar over, at jeg skal have dig ud af sengen kl mindst 5, for at du kan stille vågen og klar på den udstilling, ikk’??? :S
Dvs at jeg skal op kl ca 4.45…Altså det tidspunkt, jeg plejer at gå i seng på![/QUOTE]

Joh, men så kan du få åbnet din stand så tidligt på show, som du egt gerne vil :wink:

Susanne:?
Er der morgenmad til “morgenhjælperne”:? Jeg tænker, vores søde b&b værter er meget fleksible, men morgenmad kl.5:30 er måske en anelse meget at bede dem om…

[QUOTE=dkkorat;813134]Susanne:?
Er der morgenmad til “morgenhjælperne”:? Jeg tænker, vores søde b&b værter er meget fleksible, men morgenmad kl.5:30 er måske en anelse meget at bede dem om…[/QUOTE]
Jeps, vi er klar med et rundstykke og ikke mindst stærk kaffe :slight_smile:
VH
Susanne

Altså Susanne, tilmeldingen lukkede igår, og du har ikke engang lavet dommerfordeling endnu :venter:

:tihi:

[QUOTE=En forhenværende bruger;813153]Altså Susanne, tilmeldingen lukkede igår, og du har ikke engang lavet dommerfordeling endnu :venter:

:tihi:[/QUOTE]

Haha :høhø:

Jeg ved baren var fuld af folk kl. sent i aftes, da jeg sidst skrev med hende, så hun har med garanti ikke fået lavet ret meget i nat - ud over at servere øl og tequila’s :cool2:

Og hun har næsten med ligeså stor garanti haft det sådan her over det: :argh:

/Mette - der nu angriber kataloget :wink: