Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Så har jeg tilmeldt

Husmisserne; Sherry og Sylvester
og DK Boholdt Alley Cat (i kl 9, håber dog han bliver champ i Rødovre, og så skal der jo lige ændres lidt)

Pt kommer vi kun om lørdagen, har ikke helt bestemt mig for om vi også tager søndag…

Begge dage Camilla?

Hvis ja, bliver du så derovre og overnatter eller kører du frem og tilbage?

[QUOTE=Prinsessejulie;775005]Åhhh jeg glæder mig så meget til denne udstilling :wehu:

Nu skal jeg bare bestemme mig for hvem jeg skal tage med :gruble:[/QUOTE]

[QUOTE=Prinsessejulie;775122]Så er mit Danse-kuld tilmeldt, glæder mig så meget til at vise dem frem :wehu:

Nu mangler jeg bare at finde ud af om nogen de små også skal tilmeldes enkelt bedømmelse, åhh det er svært at beslutte sig, udstillings abstinenserne siger hele kuldet, men penge pungen siger ingen :uha:[/QUOTE]

Vi er ikke så gode til begrænsninger, min pengepng skriger allerede :S

Vi kommer begge dage med med næsten hele banden. Som er vores nye russike pige og hankat, samt af vores egne killinger. Drenge kommer dog kun med, hvis han ikke har fundet nyt hjem inde udstillingen, men vi håber jo på at evt nye ejer vil udstille ham.

Krozhik SuperBob * RU - KBL n 02 21
DK * JeaTri´s Diamond Line - KBL fs 09 24
Brusnika Pride Amour * RU - KBL f 09
DK * JeaTri´s Magtech Magnum - KBL d 24

[QUOTE=DK Thomani;775291]Begge dage Camilla?

Hvis ja, bliver du så derovre og overnatter eller kører du frem og tilbage?[/QUOTE]

Svarer lige for Camilla… for jeg kender hendes planer :slight_smile:
Vi bliver derovre, har bestilt overnatning hos vores sædvanlige B&B i Strib…
Som det er nu, planlægger vi at køre derover i min bil - der desværre er en gulpladebil med plads til kun to passagerer…

[QUOTE=Jeanette;775318]Vi er ikke så gode til begrænsninger, min pengepng skriger allerede :S

Vi kommer begge dage med med næsten hele banden. Som er vores nye russike pige og hankat, samt af vores egne killinger. Drenge kommer dog kun med, hvis han ikke har fundet nyt hjem inde udstillingen, men vi håber jo på at evt nye ejer vil udstille ham.

Krozhik SuperBob * RU - KBL n 02 21
DK * JeaTri´s Diamond Line - KBL fs 09 24
Brusnika Pride Amour * RU - KBL f 09
DK * JeaTri´s Magtech Magnum - KBL d 24[/QUOTE]

Jeg ønsker mig en ny pengepung :tihi:

Kommer i begge dage? Det kunne jo være sjovt hvis vi kunne lave nogen BIV’er :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;775291]Begge dage Camilla?

Hvis ja, bliver du så derovre og overnatter eller kører du frem og tilbage?[/QUOTE]

[QUOTE=Ann K;775320]Svarer lige for Camilla… for jeg kender hendes planer :slight_smile:
Som det er nu, planlægger vi at køre derover i min bil - der desværre er en gulpladebil med plads til kun to passagerer…[/QUOTE]

Ja, jeg udstiller begge dage. Da Ann sandsynligvis skal have stand med, kører vi i Anns bil. Vi tager vi derover fredag og kører hjem mandag.

hmm måske jeg skulle komme med nogle langhårede kræ… de får nok nemt deres cert. men det bliver vist også det…
Slyngel og Heks er ikke så typet men det er da af den orientalske race selv om heks i tiden ligner mest en bimse (hun er fluffy og har måske underuld)
Mr vil gerne nusses så jeg bliver nok nød til at tage ham men også (han er trods alt også blevet veteran (tænk at det er så lang tid siden jeg mødte Anne K), men nu skal han lige havde fjernet nogle bisser i dag…)

Så har jeg også tilmeldt mine tøser :slight_smile:
Jeg skal bare lige have tilbagemelding, om jeg har fået ferie i den weekend - Så :kryds: lige for at mit ferieønske går igennem :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;775320]Svarer lige for Camilla… for jeg kender hendes planer :slight_smile:
Som det er nu, planlægger vi at køre derover i min bil - der desværre er en gulpladebil med plads til kun to passagerer…[/QUOTE]

Øv, jeg må lede videre :slight_smile:

Det skal Ann skam, og det minder mig nemlig lige om at jeg ikke nåede at få svare igår - men jo, Ann skal have stand med og skal stå inde på udstillingsområdet fremfor ude på messeområdet.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;775364]Det skal Ann skam, og det minder mig nemlig lige om at jeg ikke nåede at få svare igår - men jo, Ann skal have stand med og skal stå inde på udstillingsområdet fremfor ude på messeområdet.
VH
Susanne[/QUOTE]

Fantastisk:juhu:

[QUOTE=Susanne W;775364]Det skal Ann skam, og det minder mig nemlig lige om at jeg ikke nåede at få svare igår - men jo, Ann skal have stand med og skal stå inde på udstillingsområdet fremfor ude på messeområdet.
VH
Susanne[/QUOTE]

Takker… jeg skrev jo også bare for lige at være sikker på at vi havde en aftale :slight_smile:
Tænk… stand med på en stor udstilling for første gang i næsten to år!!! Nujjj - jeg glæder mig som et lille barn :klap:

[QUOTE=Ann K;775372]Takker… jeg skrev jo også bare for lige at være sikker på at vi havde en aftale :slight_smile:
Tænk… stand med på en stor udstilling for første gang i næsten to år!!! Nujjj - jeg glæder mig som et lille barn :klap:[/QUOTE]
Jeg var faktisk til møde i Messe C igår, du var blandt mange ting jeg skulle have clearet, og det gik som smurt :slight_smile: Vi har ingen indflydelse på hvem de accepterer på vores område - de sorterer benhårdt i hvem de opfatter som erhverv (og dermed skal stå på messeområde) og hvem de vurderer at være ikke-erhverv og udelukkende katteudstillingsrelateret (og dermed må stå på vores område) Der skal betales almindeligt standgebyr til os, MEN det ryger direkte videre til Messe C på en samlet regning for “underleverandører”. Det er meget langt fra det samme som at lave udstilling i en sportshal, hvor man selv bestemmer alting - her er vi jo bare en stand ligesom alle de andre, omend en stor en af slagsen :slight_smile: Hvor mange meter skal du have? Så får jeg lige Brian til at lave plads til dig.
Og vi glæder os iøvrigt også helt vildt, det er en rigtig spændende udstilling dernede! Og vi har SÅ mange ting på tegnebordet denne gang, der kommer til at ske noget flere steder i hallen hele dagen :slight_smile:
VH
Susanne

Knæk? Som i haleknæk eller psykisk knæk? Håber det er det første bare… :slight_smile:

Eva det er heldogvis bare det første men hun blev champion i weekenden så det er fint. lidt træls og miste det ene cert hvis det var så hun fik det. dog kommenterede Eva porat ikke knækket om søndagen. men kan mærke det er der så slut med og ta hende med.

har jo også et par af eget afkom jo skal køres igennem. :slight_smile:

[QUOTE=gitteholgaard;775465]Eva det er heldogvis bare det første men hun blev champion i weekenden så det er fint. lidt træls og miste det ene cert hvis det var så hun fik det. dog kommenterede Eva porat ikke knækket om søndagen. men kan mærke det er der så slut med og ta hende med.

har jo også et par af eget afkom jo skal køres igennem. :)[/QUOTE]

Godt at høre at det bare er et haleknæk… Og tillykke med champion titlen… :slight_smile:

[QUOTE=Prinsessejulie;775122]Så er mit Danse-kuld tilmeldt, glæder mig så meget til at vise dem frem :wehu:

Nu mangler jeg bare at finde ud af om nogen de små også skal tilmeldes enkelt bedømmelse, åhh det er svært at beslutte sig, udstillings abstinenserne siger hele kuldet, men penge pungen siger ingen :uha:[/QUOTE]
Det er godt nok et problem søde Julie.

Jeg har tilmeldt

SP. Gazali´s Kaitlyn SBI g i kl 2

[QUOTE=Prinsessejulie;775330]Jeg ønsker mig en ny pengepung :tihi:

Kommer i begge dage? Det kunne jo være sjovt hvis vi kunne lave nogen BIV’er :)[/QUOTE]

Ja, vi kommer begge dage med hele banden

Er der nogen der har en ide om, hvor jeg kan se/finde ud af, om jeg har betalt Jyrak kontigent for 2012?.
Jeg kan pokker mig ikke huske, om jeg har betalt eller ej:ups: …og jeg kan ikke åbne mine kontoudskrifter i netbank…så jeg er på herrens mark…

Du skriver bare til Lisbeth ([email protected]) og spørger :slight_smile: