Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Har nu valgt også at tilmelde Alley om søndagen :slight_smile: Så vi kommer begge dage

:wehu: så kommer jeg i hvert fald forbi og hilse på jer en af dagene

Det lyder dejligt :slight_smile:

Nu har jeg tilmeldt Eddie & Jolly… og har ønsket Sabine, som dommer… Hende har vi ikke prøvet endnu…

Nå… har skrevet til Brian Gammelmor… kan hun komme forbi ogs se ham, så kommer han med - ellers bliver han hjemme…
Tanken om at udstille perserkat og have stand med på en stor udstilling giver mig næsten stress på forhånd :smiley:

Manuela… jeg har fødekasser med på standen :wink:

[QUOTE=Ann K;776114]Nå… har skrevet til Brian Gammelmor… kan hun komme forbi ogs se ham, så kommer han med - ellers bliver han hjemme…
Tanken om at udstille perserkat og have stand med på en stor udstilling giver mig næsten stress på forhånd :smiley:

Manuela… jeg har fødekasser med på standen ;)[/QUOTE]
Ann hvis du kan klare hans pelsklargøring og vise mig hvorn han skal præsenteres - så ska jeg nok give et nap med, hvis det kniver :slight_smile:

Og jeg har købt stoffet til dine gardiner…sortsølv. Lige så det passer til dine mis

Det var sødt af dig… måske jeg tager dig på ordet :slight_smile:

Du siger bare til :slight_smile:

Ann det er jo perfekt, så kan jeg kigge nærmere på dem :slight_smile:

Så er der tilmeldt :wehu:

Jeg kommer med Blackangel’s Afrodite :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;777653]Så er der tilmeldt :wehu:

Jeg kommer med Blackangel’s Afrodite :)[/QUOTE]

Aj hvor godt Susanne :slight_smile:

Jeg bliver helt nervøs og får sommerfugle i maven bare ved tanken :slight_smile:

Men det skal nok gå, jeg kan højest få at vide, at hun er grim :tihi:

[QUOTE=DK Blackangel;777657]Jeg bliver helt nervøs og får sommerfugle i maven bare ved tanken :slight_smile:

Men det skal nok gå, jeg kan højest få at vide, at hun er grim :tihi:[/QUOTE]

Jeg er også nervøs før hver eneste udstilling.
Og jeg har endnu til gode at høre en dommer sige at en kat er grim :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;777663]Jeg er også nervøs før hver eneste udstilling.
Og jeg har endnu til gode at høre en dommer sige at en kat er grim :)[/QUOTE]

:tihi: Næh nok ikke :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;777663]Jeg er også nervøs før hver eneste udstilling.
Og jeg har endnu til gode at høre en dommer sige at en kat er grim :)[/QUOTE]

Jeg ærgrer mig bare lidt over, at jeg ikke kan tage to med :tihi:

En er bedre end ingen!

Ja, og det er sikkert også rigeligt til mig, når det nu er første gang :slight_smile:

En er rigeligt…og faktisk det hyggeligste. Meget af tiden går med at snakke og se dommerne bedømme - jeg elsker at se dommerens bedømmelser, og se om jeg mener det samme som dem. Det er ihvertfald super lærerigt.

Kan man få oversat dommerens udtalelser?

:tihi: