Gode tilbud

Og skal jeg vælge, så vil jeg hellere støtte danske butikker end udenlandske :slight_smile:

Det er en go pointe! :slight_smile:

1 Synes om

og endnu bedre fysiske butikker.

Jeg mangler altid grus til mine syntes jeg, så håber jeg kan bruge rabatkoden til det.

Har du medlemskort til Petworld så viser du bare det i butikken og får de 25%

ja det ved jeg, det er blot ofte de ikke giver rabat på det grus jeg bruger, fordi de allerede har en mængderabat.

Den får du nu:

‘’ Tak fordi du er medlem, HRÖNN
Derfor får du adgang til årets første MEDLEMSWEEKEND , som er forbeholdt dig og andre medlemmer af Club Petworld. Du sparer 25% på massevis af varer - også på nedsatte varer og varer med mængderabat.

Rabatten gælder i alle vores butikker og på Petworld.dk. Handler du i én af vores butikker, skal du blot oplyse, at du er medlem ved kassen.’’

1 Synes om

OK. Det er godt nok et tilbud til at jeg vist også lige skal forbi dem :slight_smile:

selv med de 25% i rabat oveni den sædvanlige mængde rabat, så er de stadigvæk dyrere end zooplus (og dette er inkl. min rabat der og fragt)

Godt tilbud fra Kattens Værn

4 Synes om

Kan det passe, at man skal være logget på Instagram for at se det…?
EDIT: Næ. det er vist ikke det, kan godt se det, hvis jeg følger linket…

10 % i Zooplus - fordi det er skudår. :crazy_face:

3 Synes om

Rema har kattegræs til 15 kr. så jeg igår :slight_smile:

Desværre ikke alle steder, her havde de ikke.

Så er der igen momsfri weekend i Petworld :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Zooplus har et par koder, hvor man kan få lidt Cosma med, hvis det er :slight_smile:

Asia Mix 6 Sorten (Code: COSMA22)
Original Mix 4 Sorten (Code: COSMA11)

2 Synes om

Zooplus har 15 % tilbud på egne mærker til og med imorgen med koden “JUL-PL15”

4 Synes om

Petworld har 25% idag med koden SORT, som lægges oven i andre tilbud. De har Taste of the Wild på bud, så det bliver 20+25% og en fornuftig kg pris :smil:

3 Synes om

Zooplus har tilbud på science plan young sterilised adult 15 kg for 495,90 kr.

1 Synes om

Flere Petworld er ved ar skifte til Maxizoo og der er også nogle der lukker.
Petworld i Tilst har 50% i ophørsudsalg. Jeg har fx købt Extreme Classic til 65,- pr pose

3 Synes om

Andrea var i den i Næstved og sagde, jeg ikke behøvede køre der hen, for stort set alt til katte var væk! (jeg havde også tænkt på kattegrus) … til gengæld var der masser af ting til hunde.