Hadibadja killingenus i Slagelse

Den 8/2 er jo desværre en lige uge, så ved at Anne skal arbejde.
Og så er det Plantorama fremvisning om søndagen…
Det er bare lidt en skidt dag for os :disappointed:

Okay. Men sådan er det jo bare :slight_smile:

@galath Ingrid, hvis det er muligt at få en Orange Billet og du har mod på at tage toget, så bor jeg ikke så langt fra Stationen. Det kunne være at der var nogen af dem der kommer i bil der vil tage dig med fra stationen til mig?

1 Synes om

Jeg glæder mig rigtig meget :+1:
Jeg tager noget sodavand med, og lidt guf af en art.

2 Synes om

@galath - jeg samler gerne op… :wink:

Jeg prøver at undersøge det. Det er dog også et spørgsmål om, at det er så voldsomt dyrt at parkere på banegården, så alt i alt bliver det til mange penge, uanset om jeg kører selv eller tager med toget. Men nu kan jeg jo lige prøve at se, om jeg kan regne ud, hvor meget det kan beløbe sig til alt i alt, og om budgettet siger ja til det :wink:

1 Synes om

Opfølgning på killingenus

Dato: 8/2
Tidspunkt: ankomst 1300, estimeret sluttidspunkt sidst eftermiddag.

Jeg vil ikke afvise, at vi måske kan fortsætte ud over sidst på eftermiddagen, evt. bestille noget pizza. Men det må jeg vente med at melde ud til jeg ved hvordan min arbejdsuge bliver, for jeg ved ikke om overskuddet er der.

@galath, @DK_SismoCats, @Temple_Bar, @Enki, @Skattekat, @Barky, @Tea, , @dkkorat og @DorteH er I alle stadigvæk på? Charly har også meldt sin ankomst, og hvis der derudover er nogen der har lyst er I selvfølgelig stadigvæk velkomne.

Jeg tænker vi laver lidt sammenskudsgilde som vi plejer. Jeg har kaffe og te, derudover supplerer jeg op med et eller andet ift. hvad I kunne tænke jer at tage med.

Vil lige nævne at en af gæsterne har sukkersyge (har fået lov af vedkommende til at nævne det).

1 Synes om

Jeg er stadigvæk på (med div. forbehold). Tænker at jeg nok tager noget cola med, med og uden sukker, kan jeg vist godt klare. Og evt. nogle chips (handler kun online, så er nød til at tænke i ting der kan holde sig). :slight_smile:

1 Synes om

Som skrevet et andet sted, er ovnen i komfuret i stykker, så jeg kan ikke tilbyde at bage noget (der kan selvfølgelig ske mirakler ang. mine udlejere, men jeg vil ikke satse på det :cool: ). Så jeg holder mig lidt afventende med hensyn til at byde ind med noget …

1 Synes om

Jeg tager noget sodavand med både uden og med sukker.

Bager gerne noget sødt lækkert spiseligt.

2 Synes om

Hvad er folk mest til, sodavand med eller uden sukker?

Jeg tænker jeg godt kan bage noget der er diabetes venligt… prøvede noget af for et stykke tid siden der ikke var så tosset (det er en browni-agtig ting)

Jeg er helt klart selv til light-sodavand. Bryder mig ikke om smagen af sukker sodavand :slight_smile:

Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud :worried:

Jeg er stadig på, kører med Charly, men kan ikke blive så længe da jeg har et arrangement om aftenen så jeg skal være tilbage i København gerne ved 16:30 tiden.
Jeg kan ikke bage. Men måske Charly og jeg kan svinge forbi en bager og samle en kage op på vejen. :+1::grin: Jeg drikker kaffe med mælk og sukker og også rigtig cola med sukker, det kan jeg selv tage med. :blush:

2 Synes om

Sådan kan det jo nogen gange gå. :blush:

Jeg vil rigtig gerne komme, men det kan være lidt svært at forudsige overskuddet før nogle dage før.

Er der monstro nogle der kunne have plads i en bil fra Slagelse station? :slight_smile:

@Tea, det er altid okay at melde afbud pga manglende overskud. Det tror jeg vi er rigtig mange her der kender til

2 Synes om

Samler gerne op… :blush:

2 Synes om

Lige nu er der kun killingenus i kalenderen den weekend, og min arbejdskalender ser også nogenlunde ud, så der bør ikke være risiko for at jeg har behov for at glo ud i luften hele weekenden, for at samle kræfter til ugen efter. :slight_smile:

Så det er et ret sikkert ja. :slight_smile:

2 Synes om