Hadibadja killingenus i Slagelse

Det lyder skønt! Vi kan måske lige skrive sammen når vi nærmer os, med detaljer og sådan?

Aftale… :+1:

1 Synes om

Jeg må desværre også melde afbud. :pensive:

Argh @velfa havde overset dig i afstemningstråden, sorry,! Det bliver en anden god gang, om ikke andet så ramler vi ind i hinanden på en udstilling :blush:

Jeg må springe over, når der ikke er tilslutning fra andre på denne side af broen. Det er for dyrt og besværligt. Og det er jeg træt af :s:

Ja, det er trist @galath men det er en dyr tur når man er alene.

1 Synes om

Jeg regner stadig med at komme, men dog med det forbehold, at jeg ikke ved, hvornår min fars fødselsdag bliver fejret - og i en alder af 91 har han fortrinsret :wink:

Hvis jeg kommer, tager jeg noget ost/skinke-agtigt med, da jeg ikke spiser kage :slight_smile:

Mht. sodavand er jeg på light-holdet.

Ved ikke lige hvad jeg tager med, men jeg kommer også :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Vil det sige, at vi må undvære det islandske rugbrød…?? :face_with_raised_eyebrow: :frowning_face:

Så vidt jeg kan se, er der indtil videre flest der har budt ind med kage - og så en evt. på ost/skinke-agtigt… :wink:
Er en eller anden form for brød in demand - det bliver i givet fald ikke hjemmebagt (eller islandsk… :sunglasses:), men jeg passerer et par anstændige bagere på vejen?

2 Synes om

Du har opskriften … :cool:

:stuck_out_tongue:

1 Synes om

Jeg har nu fået bekræftet, at jeg godt kan komme, så jeg holder fast ved noget low carb (som i hvert fald kommer til at indeholde ost) :slight_smile:

2 Synes om

Jeg kommer ikke. Jeg hygger mig i stedet derhjemme med en omgang Giardia. :see_no_evil:
Så alt er lige sat på stop indtil at jeg har fået bugt med det. I må hygge jer uden mig!

Trist, men vi krydser fingre for snarlig udryddelse af Giardia’en

1 Synes om

Jotak. :sweat_smile: Det er første gang jeg har det, så blir spændende at se hvor hurtigt jeg kan slippe af med det så de sidste killinger kan flytte. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

@Barky God bedring :hjerte:

1 Synes om

Jeg tænker at tage Coca Cola, Coca Cola Zero, Pepsi og Pepsi Max med, og lidt chips. Så er der lidt forskelligt cola at vælge mellem. :slight_smile:

Er dine symptomer de samme som hos katte? :crazy_face: Ej, undskyld at jeg high-jacker tråden, men det er bare fordi jeg er misundelig over, at jeg ikke kan komme med :slight_smile:

1 Synes om

@Enki, jeg regner med at følge op på hvad der er skrevet folk tager med i aften så vi kan danne os et overblik :slight_smile:

2 Synes om

Så laver jeg 2 slags kage og tager med

2 Synes om