Håndarbejde

Jeg har lige fundet dem på fb, må prøve at køre derud en dag :slightly_smiling_face::+1:

Jeg må lige tjekke dem en dag :slightly_smiling_face::+1:

1 Synes om

Det går fremad, nu kan det lige præcis dække mine ben i bredden også :smiley:

10 Synes om

Og ellers har både Netto og Fakta af og til bomuldsgarn billigt - og selv om prisen måske ikke virker lav så se på løbelængde, sidst jeg købte i Fakta var et nøgle garn som 2 med alm længde

3 Synes om

Personlige syntes jeg granet i netto er for hårdt at hækle med, men det er ikke sikkert det har betydning, når man skal knytte af det.

Jeg kunne godt være leveringsdygtig i rester af mange forskellige farver, men det er ikke røgfri ( min mor strikker flittig og det giver mange rester)

3 Synes om

Det kunne jeg godt være interesseret i :slightly_smiling_face:
Jeg kan bare lade det ligge ude en dag, så tager det lugten :wink:

2 Synes om

Lidt kan man da lave under sådan en isolation… Begyndte for 2 uger siden.

13 Synes om

Lækre farver er det et babytæppe

2 Synes om

Nøj det kan kun blive til det sjoveste og bedste baby billed med en baby tortillia

3 Synes om

Tak :slight_smile: Det tog en krig at finde garn, hvor jeg kunne få de klare farver… Og kunne købe det for penge :tihi:

Jeg glæder mig helt vildt til at pakke den lille ind i det :smiley:

1 Synes om

Det er et smukt tæppe til Birks lillebror - hvornår kommer han ?

:wehu: :wehu: :wehu:

Hold op en smukt tæppe :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

Til en lille Tjekkisk pige, der ventes til august :heart:

12 Synes om

Så er der gang i produktionen af barselsgaver igen :hjerte:

Luffer og futter er til en veninde, som en del af en fælles gave med nogle andre veninder, og jeg har også tømt gavekassen for pigeting :tihi: Hagesmækken er første del til en god ven og hans kone, der lige har offentliggjort at de venter deres første fælles barn :hjerte:

Nu vil jeg så småt i gang med den mere sjove del af den gave, nemlig lidt mere Harry Potter tema :smiley: Jeg glæder mig til at få min Harry Potter Magisk hækling bog, der udkommer om et par uger, så jeg kan komme i gang med tæppet til dem :smiley:

11 Synes om

Sjovt som det går hurtigere med et projekt, når man også syntes temaet er hyggeligt :tihi:

9 Synes om

Jeg syr en masse :grin: Pt. har jeg to symønstre, jeg skal teste for en amerikansk designer :smiley:
Har generelt fået syet en masse sommerkjoler :sweat_smile:

18 Synes om

Fine lette sommerkjoler :heart:

For lidt tid siden fik jeg færdiggjort denne til en veninde:

Og så fik jeg lige hurtigt lavet sådanne to til et vennepar der har fået tvillinger:


Mit første forsøg med broderi (udover korssting) og frihåndsdesign. :flushed: Det nederste af t’et blev rettet til efter billedet blev taget - og når man tænker på at det var første forsøg, så var jeg ganske tilfreds. :slight_smile:

Nu er jeg i gang med dette projekt, hvor jeg har fået en pakke med lærred med atlas-tryk og lister til ophæng af min veninde.


Her er listerne afmonterede, så det er til at sidde med. Jeg har tilføjet lidt tekst, og vest for Sydamerika skal der være en drage og stå “hic sunt dracones”. :slight_smile: Og så skal jeg lige beslutte mig for hvordan mine rejser skal markeres (med streger for ruten, fuldfarve af landet, et enkelt korssting i de byer jeg har besøgt … mulighederne er mange! :slight_smile: )

Jeg har faktisk også lige monteret endnu en lille ting i ramme … men lyset er ikke lige til et billede, så det må vente til i morgen. :slight_smile:

8 Synes om

Min svigerdatter har selv købt stof (undtaget det blå med traktor på) både børn og forældre var vilde med resulteret.

Til Signe

Til Johannes, traktor t-shirten kom på med det samme, far og søn er MF fan

Til Jens, han sov da jeg var over og aflevere det, men fik senere en video, hvor han havde traktorsættet på og motoren var igangvpå dem :rofl:

Nu skal der laves tøj med den lille muldvarp til Frej

9 Synes om

Det er flot alt sammen - men det med ræven :heart_eyes:

1 Synes om

Js det er utroligt sødt :heart:

1 Synes om