Håndarbejde

Er altså vild med din hæklede sang figurer :smil:, de er så fantastiske

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg har fået mig en hjælper

9 Synes om

I nat blev kjolen til aftenens fest færdig, der er lidt småfejl, men orker ikke at rette dem.

Sidst jeg syede kjoler var til min datter, for ca 16 år side da der var galla på hendes efterskole. Til mig selv er det over 20 år siden jeg sidst lavede en kjole

12 Synes om

Jeg kan ikke se nogle fejl, jeg kan bare se en smuk kjole :slightly_smiling_face:, bare den hængte her

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tusind tak :hjerte: den er facon syet uden at sidde stram, og det gode ved den er at den er nem at sy ind, hvis det lykkedes mig at tabe 10 kg mere.
Oplægningen trækker lidt skæv

3 Synes om

Den er så flot! Selv nu, hvor jeg har læst, hvad fejlen er så kan jeg ikke se den :slight_smile:

2 Synes om

Den trækker lidt skæv i kanten, det ses tydligere når jeg har den på, men orker ikke at gøre noget ved det i dag


6 Synes om

Småfejl eller ej, den er superflot. :ok:
Du ender med at blive ballets dronning :klappe2:

2 Synes om

Når først musikken spiller :dancer:

2 Synes om

Må du bare lade være med at danse på bordene @Jeanette … for der er kanten i øjenhøjde :p:

6 Synes om

Så er kjolen indviet, men efter jeg har presset sømmene har den givet sig ( stræk stof) så den var 2 nr for stor, men stadig flot.

Ryggen var helt tosset til sidst, så takkede af da dansen begyndte, så ingen dans på bordet :lol: Men nøj vi fik godt mad :savle: og en fantastisk rødvin :wine_glass:

8 Synes om

Bryllupsgaven til min ven er blevet færdig, så håber jeg bare de kan lide den.

13 Synes om

WAUW den er flot!

Sikke dog en flot gave :blush:,

Med venlig hilsen

Hvor er den flot :hjerte:

Midt i de to “store” projekter, mit kæmpe tæppe og den strikkede cardigan, lykkedes det mig at få hæftet lidt ender på et små ting til gavekassen, da jeg havde brug for en pause :tihi:

Det er den slags små ting, der gør at jeg får brugt nogle af mine rester, som jeg ellers ikke ved, hvad jeg skal gøre med :thumbup:

8 Synes om

Min storebror fylder 40, og jeg har købt nogle specielle terninger til ham (som han har ønsket sig), men syntes ikke dens “indpakning” er så “wee du fylder 40”-agtig, så jeg er så småt gået i gang med indpakningen.

Har indtil videre fundet en kasse, som jeg har klistret pap på, og så skal jeg lige have udtænkt noget med perler :smiley:

7 Synes om

I går blev jeg færdig med en ny bluse - den er simpelthen så lækker.
Det er til dato den dyreste bluse jeg har strikket, jeg her dog ikke givet normalpris for noget af garnet, for så ville jeg ikke have råd.

15 Synes om

Den er virkelig flot!

1 Synes om

Tusind tak

Jeg forudser at jeg kun modvilligt tager den af de næste mange dage.

5 Synes om