Helt blank

@RuneS - er det noget, der skal kigges på, eller er det forbigående?

@Enki - kan du komme ind nu? Hvilken browser er det?

1 Synes om

Der var en enkelt lille opdatering jeg har kørt på, den har forhåbentligt løst det

1 Synes om

Ja det skete kun få gange i går, har ikke haft problemet siden. :slight_smile:

Jeg får fortsat blank skærm i Safari på både iPhone, iPad og MacBook, med mindre jeg går direkte ind på undergruppe.

1 Synes om

Der er stadigvæk småting her og der. Fx kan jeg kun udtydeligt se antallet på hvor mange der har trykket :grin: :ok: :tak: :flag: under et indlæg. Tallet står i hvidt, så jeg kan kun se det hvis marker med musen.

Og så driller smileyerne mig. Har taget disse print screen, og som man kan se, så er der forskel på de to, til trods for at det er den samme smiley. De er endda taget fra den samme tråd, så jeg fatter virkelig ikke hvad der gør det.

Kattegale smileys

Hov kom lige til at tænke på at jeg nok burde tagge dig @RuneS

1 Synes om

Jeg oplever det samme som Enki / Ea

Og jeg har hele tiden haft blank skærm i de browsere jeg bruger: Firefox og Samsung telefonens browser. Og det har jeg stadig. Har undtagelsesvis logget ind via en anden browser for at skrive dette. Jeg tænker, at der kan være flere derude, som ikke længere har adgang? Men måske ikke lige tænker på at skifte browser, ændre indstillinger eller hvad der nu skal til (også ikke-brugere, som gerne vil læse og lære) :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Og så ser kramme-smileyen også meget sammenpresset ud, når jeg logger på via Chrome (på tlf).

@RuneS - er der slet ikke noget, vi kan gøre for dem, der oplever blank skærm? Ved vi, hvad årsagen kan være?

Jeg kan ikke finde ud af, om I, der stadig oplever det, har prøvet at slette jeres cache? Det må være første skridt at prøve det.

Hvis I har brug for hjælp til at gøre det, kan I bare sige til. Det kan vi nemt klare. Jeg ved godt nok ikke selv noget om Apple-browsere, men det må der være andre, der kan hjælpe med?

Jeg har også lagt mærke til, at vores emoticons er begyndt at opføre sig anderledes. Kan man forklare det, @RuneS - eller er det bare noget, vi skal lære at leve med?

1 Synes om

Der var kommet en ny emoji CSS regl, jeg tror den er fikset nu:

:kram:

5 Synes om

Jeg bemærkede i går, i vores kattegale facebookgruppe, at der var flere der skrev at de slet ikke kunne logge ind på siden. Bl.a. @Wijelo, er det lykkes for dig nu? :slight_smile:

Nu virker min ikke på tlf mere :confused: den er blank igen…

Edit: det virker igen nu. :sweat_smile:

Min chrome på pc er helt blank stadigvæk, men Edge popper lige op. Så kan jeg så kopiere linket over fra en tråd og komme ind den vej.
Det virker upåklageligt på iphone og ipad som jeg mest bruger.

Så er jeg på i via Egde, men det virker stadig ikke for mig i Firefox, som jeg ellers benytter.
Der var lidt udfordringer med at skifte browser, da jeg pludselig skulle huske min adgangskode. :grin: :dokdok:
Sjovt at jeg kan se i tråden at problemet hos flere startede for 10 dage siden, men hos mig først virkelig blev et problem efter min sidste opdatering af windows på den PC jeg benytter,
Det kom jeg pludselig til at tænke på. Jeg lavede en stor opdatering for 2 dge siden og det er herefter at det ikke kører i FF

1 Synes om

For mig hjalp det ikke i Safari at slette cache, det prøvede jeg for flere dage siden.

Men lige aktuelt, der ser det faktisk ud til, at det for første i mange dage virker på Safari, både på iPhone og på Macbook.

1 Synes om

Det virker desværre heller ikke på min telefon mere. Har det ikke gjort i et døgns tid. :slight_smile: Den er bare blank desværre.

Har prøvet at rydde webhistorik, men hjælper heller ikke.

@RuneS, er der noget, vi kan gøre? Jeg er desværre også helt blank.

Stadig problemer i Firefox - kører pt. fint i Egde

Det tror jeg desværre ikke, det er ekstremt underligt

FF virker her, men er til tider langsom…ikke som i afrivningkalender langsom, men lidt sløv