Hittekats hobbyudstilling, lørdag 30. april 2016

Galten, ved Århus :slight_smile:

Så er Rhys, Louis og omplaceringsposterboy Muffe tilmeldt :smiley:

cæsar og yaba er tilmeldt :slight_smile:

så er kazanjian og glitter girl tilmeldt

så er Adam og Regina også tilmeldt

Vi har også tilmeldt Nokki og Flomme, som er min søsters Hellige Birma-dreng. :smiley:
Vi glæder os!

Har også fået tilmeldt :slight_smile:

Kælerøven Lukas, Adelaide, Dalitso og Emma vil være at finde på udstillingen :slight_smile:

Så er Oedipus tilmeldt. Bandit får lov at blive hjemme, det vil han helst. :hjerte:

Og jeg har tilmeldt Mikki, og overvejer om Ben også skal have lov at komme med :smiley:

Vi svigter desværre igen i år, da vi skal have gjort klar til vores ferie og udstilling et par dage efter :slight_smile:

Xarabi er også tilmeldt :slight_smile: vi er rigtig glade for at vi må komme med sturdien alligevel - og så får jeg også lov til at gå steward ved den ene dommer :smiley: det skal nok blive en super hyggelig dag :slight_smile:

Så er der tilmeldt to KOR :slight_smile:

TUSIND tak for den flotte opbakning OG store tilmeldings-lyst. Jeg tror godt jeg tør skrive, at inden Påske er ovre, er næsten halvdelen af de 80 mis der kan være med den dag…tilmeldt. :slight_smile:

Så er der også sendt en tilmelding for den lille dumme og den store tykke. :slight_smile:
Jeg har godt nok tilmeldt dem som européer, men med det tempo de smider deres pels i disse dage, kan det være at de om en måned skal udstilles som en af de nøgne racer istedet… :gruble:

Chopin & Gordon kommer også og fester med jer andre :slight_smile: . . . og Claus & jeg må også godt komme med :tihi::tihi::tihi:

Min spådom går tilsyneladende i opfyldelse…halvdelen inden Påsken er forbi. Det betyder kun 6 mere der skal tilmelde sig i dag og i morgen. For der er tilmeldt 34 smukke mis. TUSIND tak for den vidunderlige opbakning. I er simpelthen nogle guttermænner og gutterkvinner

Den GIK i opfyldelse…41 smukke mis er tilmeldt

Badeanden og Badeællingen kommer desværre ikke med. :frowning:

Det må blive næste gang. Så der er et par ledige pladser i Showbussen. :ufo:

Vi kommer helt klart til at savne Marie og hendes “svømmefugle” :stuck_out_tongue:

Der er nu to ledige pladser i bussen. Ruten bliver over Fyn. Vi kører derover om morgenen og hjem om aftenen - det bliver en lang dag for mennesker og katte.

[QUOTE=Eva K;1279479]Den havde jeg overset, tråden hoppede direkte til Cecilies post, så den troede jeg var den sidste :slight_smile:

Cecilie - Kan du ikke finde andre kan det godt være at Nina, Louis og jeg kan klemme dig ind hos os og vores 2-3 katte fra Århus af. Jeg skal dog tjekke med Nina, da det er hendes bil :)[/QUOTE]

[QUOTE=Susanne W;1279555]Cecilie, hvis I står af allerede i Horsens, så skal vi gerne tage jer med frem og smide jer af på Skanderborg Station igen når dagen er slut :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Cecilie - der er to ledige pladser i bussen. Hvis du kan komme til en motorvejsrasteplads ved Odense, kan du blive samlet op og sat af der, med mindre du har koblet dig på et af de andre tilbud :slight_smile: Giv lyd fra dig - vi vil gerne have dig med:)