Galten, ved Århus ![]()
Så er Rhys, Louis og omplaceringsposterboy Muffe tilmeldt ![]()
cæsar og yaba er tilmeldt ![]()
så er kazanjian og glitter girl tilmeldt
så er Adam og Regina også tilmeldt
Vi har også tilmeldt Nokki og Flomme, som er min søsters Hellige Birma-dreng. ![]()
Vi glæder os!
Har også fået tilmeldt ![]()
Kælerøven Lukas, Adelaide, Dalitso og Emma vil være at finde på udstillingen ![]()
Så er Oedipus tilmeldt. Bandit får lov at blive hjemme, det vil han helst. ![]()
Og jeg har tilmeldt Mikki, og overvejer om Ben også skal have lov at komme med ![]()
Vi svigter desværre igen i år, da vi skal have gjort klar til vores ferie og udstilling et par dage efter ![]()
Xarabi er også tilmeldt
vi er rigtig glade for at vi må komme med sturdien alligevel - og så får jeg også lov til at gå steward ved den ene dommer
det skal nok blive en super hyggelig dag ![]()
Så er der tilmeldt to KOR ![]()
TUSIND tak for den flotte opbakning OG store tilmeldings-lyst. Jeg tror godt jeg tør skrive, at inden Påske er ovre, er næsten halvdelen af de 80 mis der kan være med den dag…tilmeldt. ![]()
Så er der også sendt en tilmelding for den lille dumme og den store tykke. ![]()
Jeg har godt nok tilmeldt dem som européer, men med det tempo de smider deres pels i disse dage, kan det være at de om en måned skal udstilles som en af de nøgne racer istedet… ![]()
Chopin & Gordon kommer også og fester med jer andre
. . . og Claus & jeg må også godt komme med ![]()
![]()
![]()
Min spådom går tilsyneladende i opfyldelse…halvdelen inden Påsken er forbi. Det betyder kun 6 mere der skal tilmelde sig i dag og i morgen. For der er tilmeldt 34 smukke mis. TUSIND tak for den vidunderlige opbakning. I er simpelthen nogle guttermænner og gutterkvinner
Den GIK i opfyldelse…41 smukke mis er tilmeldt
Badeanden og Badeællingen kommer desværre ikke med. ![]()
Det må blive næste gang. Så der er et par ledige pladser i Showbussen. :ufo:
Vi kommer helt klart til at savne Marie og hendes “svømmefugle” ![]()
Der er nu to ledige pladser i bussen. Ruten bliver over Fyn. Vi kører derover om morgenen og hjem om aftenen - det bliver en lang dag for mennesker og katte.
[QUOTE=Eva K;1279479]Den havde jeg overset, tråden hoppede direkte til Cecilies post, så den troede jeg var den sidste ![]()
Cecilie - Kan du ikke finde andre kan det godt være at Nina, Louis og jeg kan klemme dig ind hos os og vores 2-3 katte fra Århus af. Jeg skal dog tjekke med Nina, da det er hendes bil :)[/QUOTE]
[QUOTE=Susanne W;1279555]Cecilie, hvis I står af allerede i Horsens, så skal vi gerne tage jer med frem og smide jer af på Skanderborg Station igen når dagen er slut ![]()
VH
Susanne[/QUOTE]
Cecilie - der er to ledige pladser i bussen. Hvis du kan komme til en motorvejsrasteplads ved Odense, kan du blive samlet op og sat af der, med mindre du har koblet dig på et af de andre tilbud
Giv lyd fra dig - vi vil gerne have dig med:)