[QUOTE=Susanne Harbo;1279007]Så er vi i gang - nu tør vi tro på, at vi igen i år kan arrangere en hobbyudstilling.
Og som tidligere annonceret bliver det lørdag 30. april 2016.
Der åbnes for tilmeldinger onsdag 23. marts og sidste tilmeldingsfrist er mandag 18. april 2016. Mere herom følger, når vi nærmer os 23. marts 2016.
Til en start kommer her lidt praktisk information af forskellig slags:
Tid: Lørdag 30. april 2016
Sted: Torvet 12, 8464 Galten - i en tidligere købmandsbutiks lokaler. Parkering på Torvet og Nytorv.
Kattene skal være vaccineret og vacctionationsattesten skal medbringes på dagen. Vaccinationen skal mindst være foretaget 15 dage før udstillingen og må ikke være ældre end 1 år på udstillingsdagen.
I øvrigt henvises til de generelle regler for udstillingskattes sundhed.
Af hensyn til publikums oplevelse af kattene henstilles til, at kattene ikke udstilles i sturdi-bags.
Pris: Kr. 120 pr. kat - prisen inkluderer gratis morgenmad til udstillerne.
Publikum:
Voksne kr. 20 - børn ifølge med voksen gratis adgang.
Børn under 10 år kun ifølge med voksen.
Overskud fra udstillingen går ubeskåret til Hittekat.dk’s arbejde med at hjælpe nødstedte katte til et nyt hjem.
Vi håber at se rigtig mange af jer og jeres skønne katte
[/QUOTE]
nu var jeg ikke med sidste år, men i år har jeg fri.
spørger måske lidt dumt, men hvor og hvordan tilmelder man sig?
Og er en blandings kat tilladt på denne udstilling?
[QUOTE=Susanne Harbo;1280121][FONT=arial]Så er det NU, at vi åbner for tilmelding til vores hobbyudstilling 30. april 2016.[/FONT]
[FONT=arial]
[/FONT]
[FONT=arial]Tilmelding skal ske til mig på mail [email protected] m. oplysning om kattens navn, race, fødselsdato og oplysning om kattens ejer, navn og kontaktinformation.[/FONT]
[FONT=arial]
[/FONT]
[FONT=arial]Tilmeldingsfrist: Senest mandag 18. april 2016. Du vil inden for 1 uge efter tilmelding og betaling modtage en bekræftelse pr. mail.
[/FONT]
[FONT=arial]Pris: Kr. 120 pr. kat.
Din kat er først registreret som tilmeldt, når betaling af udstillingsgebyr er registreret på bankkonto.
Betaling:
Danske Bank reg.nr. 3645 kontonr. 3645137493
MobilePay 2066 0119
Så kom frit frem - jeg sidder klar til at modtage jeres tilmeldinger.
God påske til alle [/FONT]:)[FONT=arial]
[/FONT][/QUOTE]
[QUOTE=Vibeke J;1280663]nu var jeg ikke med sidste år, men i år har jeg fri.
spørger måske lidt dumt, men hvor og hvordan tilmelder man sig?
Og er en blandings kat tilladt på denne udstilling?[/QUOTE]
Her, Vibeke
Alle katte er velkomne på Hittekats hobbyudstilling
Du mailer bare til Susanne Harbo og betaler enten via mobile pay eller netbank…det hele står i indbydelsen. Der er morgenmad til de tobenede, når de firebenede har været igennem dyrlægekontrollen OG der er mad i burene til misserne OG grus i en stooor rød plastikbøtte. Så det eneste man skal tage med er en hulens masse penge, sin mobil hvis man bruger mobile pay, sit/sine mis/misser, vaccinationpapir OG det gode humør OG en masse ord, for Galtens borgere er spørgelystne. Jeg tror jeg jeg kan skrive mange af udstillerne havde travlt med at fortælle og forklare om deres dyr sidste år, og kommer der lige så mange mennesker/publikummer, så får alle travlt med at “tegne” og fortælle:)
Bliiip en lille update. Der er nu 51 fine mis tilmeldt. Skiltene kommer op på bygningen i dag og jeg kører første lægs ting og sager derover bl.a. nogle rafleting. Nyt i år er en sKATTEJAGT for børn (skal lige have vendt problemstillingen med SusannaH om også barnlige voksne er medregnet).
[QUOTE=Juvena;1281040]Nogen, som har ét burgardin der kan lånes? Har en som meget gerne vil prøve, at udstille sin huskat på denne udstilling.:)[/QUOTE]Bare man skriver det Susanne H så skal vi nok sørge for der er sat gardiner op i de bure der behøver. Jeg har en hel sæk med gardiner og godt nok er det ikke nogle der får buret ti at ligne en milliard, men de er brugbare. Det gør heller ikke noget når de smukke mis tager hele opmærksomheden
Kan se hun har tilmeldt sin smukke kat - så det lykkes. :høhø:
Kan bestemt anbefale lige at smutte forbi den flotte blå herre, Harley han er så lækker.
Nu må vi se, hvad han siger til at være udstillingskat for én dag.
Selv kommer vi også rundt, og hilser på alle jeres skønne misser - glæder mig helt vildt. :høhø:
Har fået sådan en flot foderdonation af Happycat i dag. Mens vi snakkede slæbte han foder ud i min bil, så jeg snakkede løs, fnis? Og Best Friens har sendt en papkasse med 750 grams poser, det er også dejligt.
Yes, det ser ud til at jeg/vi får en chance for at være med i år:juhu:. Jeg har studeret busplanerne og de ser ud til at passe, som fod i hose. Vi kan være der i 4 timer, til bussen kører tilbage.
Det bliver dog uden katte. For de kan ikke li’ at blive kigget på af fremmede.
Jeg glæder mig til at hilse på jer allesammen:).
Brita har du en litterlifter jeg kan købe, og evt. nogle kaninhaler?
[QUOTE=Milles mor;1281409]Yes, det ser ud til at jeg/vi får en chance for at være med i år:juhu:. Jeg har studeret busplanerne og de ser ud til at passe, som fod i hose. Vi kan være der i 4 timer, til bussen kører tilbage.
Det bliver dog uden katte. For de kan ikke li’ at blive kigget på af fremmede.
Jeg glæder mig til at hilse på jer allesammen:).
Brita har du en litterlifter jeg kan købe, og evt. nogle kaninhaler?[/QUOTE]
E Litter Lifter kan hittestanden klare, og jeg skal nok lægge 1 fra til dig. Kanin-ting tror jeg de kan klare i standen hvor Nordjysk Hittekilling holder til