Så er der lukket for tilmeldinger
vi er oppe på 83 katte.
Hvis nogen ikke har nået at tilmelde, kan I sende mig en mail for at komme på venteliste.
Helt fantastisk at kunne melde “alt udsolgt” næsten en uge før sidste tilmeldingsfrist ![]()
Så er der lukket for tilmeldinger
vi er oppe på 83 katte.
Hvis nogen ikke har nået at tilmelde, kan I sende mig en mail for at komme på venteliste.
Helt fantastisk at kunne melde “alt udsolgt” næsten en uge før sidste tilmeldingsfrist ![]()
Brita helt OT - har du mon en nulle put gerne i pink eller lilla str 4-5 kg mis med medium høj kant på ?
Ja, det er jeg lige ved at tro. Den er ovre i Spar, men sender du en sms på 20660119 kan jeg tage et billede af dem i morgen
Så er to stande sat op nemlig jumbo-bogs-standen OG Raflestanden og de er blevet SÅ fine. OG jeg KAN godt fortælle de ting man kan rafle om er FINE. Har gjort plads til de ting der doneres som kommer lige inden OG på dagen. SusanneH har sat jumbo-standen op i dag og vi har hygget os gevaldigt og endte aftenen med en stor bøf med tilbehør hos Fru K i Galten…MUMS.
Og her kommer et par fotos ![]()
Hvis der er brug for en hånd eller to til at hjælpe med dette eller hint, så kommer jeg gerne. Har ikke katte med, så rimelig fleksibel med hvad jeg sættes til.
Hvem har doneret Jumbo-bøger? Er det en komplet samling? Jeg synes, billederne på ryggen ser ud til at danne et større billede
Hvis bøgerne går langt tilbage, kan det da være, man kan få penge for dem - altså mere end hvad man kan få ved at sælge dem på en stand på en katteudstilling? Til gavn for hitterne, naturligvis.
med mindre det er genoptryk
jumbo nr 1 = sort/hvid i 1. udgave 1 oplag -onkel Joakims trillioner- mint stand = ca 2-4000
og billederne på ryggen, der danner etr større billede kommer først…i…90’erne tror jeg
edit: det var så i 88, nr 91, der oss er den f’ørste i fuld farve
[QUOTE=Jim;1281941]med mindre det er genoptryk
jumbo nr 1 = sort/hvid i 1. udgave 1 oplag -onkel Joakims trillioner- mint stand = ca 2-4000
og billederne på ryggen, der danner etr større billede kommer først…i…90’erne tror jeg
edit: det var så i 88, nr 91, der oss er den f’ørste i fuld farve[/QUOTE]
Måske skal I lige lade Jim kigge dem efter ![]()
Esben Jørgensen har doneret dem. Tror ikke de er gamle nok til at være penge værd på den måde, men man kan da tjekke ![]()
Mener SusanneH’s brormand tjekker og ellers må du gerne tjekke Jim. Holmeinc, du kommer bare, og så finder vi en tjans til dig. Bla skal der sidde nogen i billet"lugen" hele tiden, så der skal nogle stykker til.
Ja, det er Esben der har doneret hele hans samling som han har købt gennem mange år. Det er flotte bøger og jeg tror virkelig det bliver en stand der bliver besøgt meget, juble ![]()
Det er heller ikke, fordi jeg har nogen anelse om det. Jeg tænkte bare, det var en skam at sælge dem for en 10’er stykket, hvis de nu var flere tusinde værd ![]()
Alle de gamle numre er blevet genoptrykt for nogle år siden, og der er størst chance for at det er nyere udgaver. Iøvrigt er jeg en af dem, der skal hen og kigge - jeg har abonnement på Jumbo Bøgerne ![]()
Vh
Susanne
det ka’ så ses på prisen om det er genoptryk - de kommer over en 20’er ca omkring nr 100 …de første ca 20 kostede under en 10’er … men har set genoptryk mærket “tilbud 18.95”
Oki - jeg kigger over, så får vi se hvor der er brug for en hånd eller to.
Hvis der kommer et afbud fra en kat, så tager jeg min lille uldtot med, så kan han komme på udstilling på sin 6 mdr.+1 dag fødselsdag ![]()
[QUOTE=HolmeInc;1281996]Oki - jeg kigger over, så får vi se hvor der er brug for en hånd eller to.
Hvis der kommer et afbud fra en kat, så tager jeg min lille uldtot med, så kan han komme på udstilling på sin 6 mdr.+1 dag fødselsdag :-)[/QUOTE]
Mht afbud er det SusanneH du skal kontakte. Og du kan sagtens få en tjans ved billetboret eller hvis jeg laver en stand med “lopper” (fine ting og sager)
Susanne H er kontaktet ![]()
Så er Raflestanden (minus få ting jeg får på dagen) klar, jumbobogsstanden står fin og flot OG tombolastanden ligger i numerisk orden 100 fine ting og sager.Alle udstillingsburene er stillet op og stripset. NUI jeg glæder mig til jeg har fri i morgen eftermiddag kl. 15 for så skal der syes 50 senge, 50 bøllebankspuder og hvad jeg når, bages boller og hvad jeg nu hitter på, stilles borde op til alle de andre stande, stilles scene op og 140 stole, laves plakater og rettes an i madområdet OG laves hyggeligt. Har tre rigtig bedstemorlamper der skal hygge inde hvor man skal spise. Hænges tørresnor op med madskilte (som er lavet). Pyntes op på scenen, laves en masse præmisgavedimser med cellofan og gavebånd, laves burplan og lægges mad i burene. Heldigvis har SusanneH en del af opgaverne (ISÆR dem hun har fundet på):høhø:
Brita skal udstillere selv have stole med, hvis de vil sidde ved buret lidt en gang i mellem? ![]()