Hittekats hobbyudstilling, lørdag 30. april 2016

Brita, jeg blir altså skuffet, hvis jeg ikke skal hjælpe med noget aftenen før :venter:

Nej, der vil være ca. 140 stole

SÅ er der lavet sKATTE-jagt til de 3-11 årige.:slight_smile:

Havde ikke set dit svar. Gemalen overraskede lige med en sæk indeholdende 5 nulleputter der havde været gemt væk

Bare rolig - lur mig om der ikke er en opgave eller to tilbage til allersidst :slight_smile: - lige nu har vi rimeligt overblik over opgaverne, men men men… og noget kan først gøres dagen før udstillingen, sååå…

Lykke, du skal nok få lov at lave noget om ikke andet kan du lave kartoffelsalat til 30 personer (eller mere). Jeg skal nok købe ingredienserne.

Du ramte lige min akilleshæl :klapper:

Jeg skal nok lave det, du sætter mig til :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1282084]Du ramte lige min akilleshæl :klapper:

Jeg skal nok lave det, du sætter mig til :)[/QUOTE]

Karolines kogebog har en glimrende opskrift på kartoffelsalat :tihi:

Eddermaneme godt jeg kun kan bruges til at snakke til den tid :slem:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1282104]Eddermaneme godt jeg kun kan bruges til at snakke til den tid :slem:
VH
Susanne[/QUOTE]Der er også 600 m2 gulv der skal fejes:tonguenanananana:

Det bliver heldigvis også svært med 10-12 spritnye sting i poten - men snakke, DET kan jeg med garanti sagtens :slight_smile:

Øv, altså. :ups: Mon ikke jeg kan gå for at være 11år :tihi:

Er det mig der er stæreblind eller er der ikke offentliggjort et program med tidspunkter?

Tænker her mest på start- og sluttidspunkt; har jo lovet at komme at hjælpe, men hmmm hvilket tidspunkt ved jeg ikke lige (udover at det er den 30. april i Galten :stuck_out_tongue: )

[QUOTE=HolmeInc;1282195]Er det mig der er stæreblind eller er der ikke offentliggjort et program med tidspunkter?

Tænker her mest på start- og sluttidspunkt; har jo lovet at komme at hjælpe, men hmmm hvilket tidspunkt ved jeg ikke lige (udover at det er den 30. april i Galten :stuck_out_tongue: )[/QUOTE]

http://hittekat.dk/katteudstilling%202016.html

Jeps, D. 30. April og der er misseindtjek fra kl. 8-9.30. Som hjælper kan man komme lige fra kl 7 men skal så gå ind af bagdøren. Det er så nok mest de der er tilknyttet madboden, for der skal laves sandwich, æblekage, kaffe, pyntes kager og lign. Publikum er fra 10-17

I dag er de første præmier blevet pakket - bl.a. præmien til Mis Hittekat (publikums favorit)og præmien i sKATTEjagten (for børn 3-11 år) - i begge præmier er der både noget til de to- og firbenede :slight_smile:

Også i dag blev der pakket præmier og HIttekat-standen blev stillet op.

Hvordan er det med parkering? Er der stadigvæk gratis P-pladser ved “Nytorv”, altså bagved bygningen? :slight_smile:

Ja, det er der - på Nytorv gratis parkering hele dagen.

Ja, bag Spar ligger Nytorv og der er fri parkering. På tovet foran Spar er der to timers parkering