Så ikke du havde skrevet:)
Jeg påkalder mig lige min snothjerne som undskyldning hvis jeg husker forkert, men var der noget med en mail til udstillerne med info? For så er jeg formentlig kommet til at slette min i dårligdommens navn og må hellere høre om der stod noget vigtigt? ![]()
Jeg har (gen-)fremsendt den mail, der tidligere er sendt til dig m. bekræftelse på Juniors tilmelding.
Vi ses på lørdag ![]()
Jeg vil også gerne bede om at få min bekræftelsesmail (gen)fremsendt ![]()
Ih hvor jeg glæder mig til den her udstilling, til at se en masse dejlige mennesker og katte :yah:
JYRAK standen er klar - kom forbi og hils på os ![]()
VH
Susanne
SÅ er det dagen inden og det ser fornuftigt ud. MEN…I skal lige huske at tage fornuftigt fodtøj på og lad sommertøjet være hjemme. Vi satte varme på lørdag d. 16. april, så i morgen har det kørt i 14 dage, MEN alligevel er der ikke varmt nok. Udenfor har der jo heller ikke ligefrem været noget at råbe HURRA for mht til varmegrader, så derfor…KLÆD JER FORNUFTIGT PÅ…tøj er nemmere at tage af end på især hvis man ikke har det med.
O…I der har mis med der fra naturens side er i badedragt…giv dem lige en frakke på
Beklager, men vi har gjort alt hvad vi kunne
[QUOTE=kamikaze;1282767]SÅ er det dagen inden og det ser fornuftigt ud. MEN…I skal lige huske at tage fornuftigt fodtøj på og lad sommertøjet være hjemme. Vi satte varme på lørdag d. 16. april, så i morgen har det kørt i 14 dage, MEN alligevel er der ikke varmt nok. Udenfor har der jo heller ikke ligefrem været noget at råbe HURRA for mht til varmegrader, så derfor…KLÆD JER FORNUFTIGT PÅ…tøj er nemmere at tage af end på især hvis man ikke har det med.
O…I der har mis med der fra naturens side er i badedragt…giv dem lige en frakke på
Beklager, men vi har gjort alt hvad vi kunne[/QUOTE]
Rappe får sin varmeste seng, hule og nullerput samt et tørklæde eller tre med ![]()
[QUOTE=kamikaze;1282767]SÅ er det dagen inden og det ser fornuftigt ud. MEN…I skal lige huske at tage fornuftigt fodtøj på og lad sommertøjet være hjemme. Vi satte varme på lørdag d. 16. april, så i morgen har det kørt i 14 dage, MEN alligevel er der ikke varmt nok. Udenfor har der jo heller ikke ligefrem været noget at råbe HURRA for mht til varmegrader, så derfor…KLÆD JER FORNUFTIGT PÅ…tøj er nemmere at tage af end på især hvis man ikke har det med.
Beklager, men vi har gjort alt hvad vi kunne[/QUOTE]
Når der nu først er 500 mennesker derinde, skal det nok blive varmt, Brita :cool2:
K[QUOTE=galath;1282771]Når der nu først er 500 mennesker derinde, skal det nok blive varmt, Brita :cool2:[/QUOTE]
Hahah! Det virkede ikke så godt sidst dog, der var det jo dejligt vejr, men stadig køligt derinde, især fra gulvet ![]()
Jeg husker dårligt
- skal vi selv have stole med:?
Og i må alle sammen have en rigtig dejlig, hyggelig og festlig dag ![]()
mon det bliver nødvendigt ![]()
[QUOTE=Eva K;1282772]K
Hahah! Det virkede ikke så godt sidst dog, der var det jo dejligt vejr, men stadig køligt derinde, især fra gulvet :)[/QUOTE]
ja og hvis vi så osse finder ud af at slukke for det store køleanlæg som kørte for fuld tryk sidste år, så bliver der nok ok lunt
Køleanlæg?? Det gik jeg helt glip af??
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1282790]Køleanlæg?? Det gik jeg helt glip af??
VH
Susanne[/QUOTE]
jojo det sad i loftet over ved hittekattestanden og vi ledte og ledte efter en sluk knap, for lige der i området var der møg køligt
jeg kan så fortælle at her til aften var der en ok temp derude, dog til den lidt kølige side, men ikke værre end man sagtens kan være der uden jakke på.
Haha, ja jeg håber da heller ikke at jeg skal rende rundt i jakke hele dagen i morgen!
Sjællænderne kørte kl L i morges… jeg håber I alle får en god dag ![]()
Jeg kommer desværre ikke i dag. Florian var så sur den sidste gang vi var på udstilling, at jeg synes han skal have en pause. Så jeg tager en dag på uni i stedet, og Florian slapper af derhjemme.
Jeg håber, I får en god udstilling! ![]()