Hittekats hobbyudstilling, lørdag 30. april 2016

Kommer hellere ikke skal til konfirmation. Håber i alle for en god dag . Henriette har en masse hittekat mad med til dig .

VI HYGGER :slight_smile:

Vi er næsten hjemme… Nøøøj, hvor er jeg træt! Og nøj, hvor var det en hyggelig dag :smiley:

Fik naturligvis slet ikke snakket nok med alle jer, jeg gerne ville ha snakket med :slight_smile:

Tak for en dejlig dag og et flot arrangement.http://www.tv2oj.dk/artikel/303567:Skanderborg–Katte-blev-udstillet-i-Galten-lOerdag

Lokal TV. Brita forklarer og viser rundt. (lad jer ikke forvirre af, at linket afkodes som indeholdende bekymret smiley)
( Ulfgeir optræder i en længere sekvens 1:20-1:50 :slight_smile: )

vh

Andreas

Så landede jeg også i Bælum :slight_smile:
Tusind tak for en dejlig dag :slight_smile: Min dag er gået i tombolaen sammen med Anne, hvis vi skal have tjansen igen må det være som Gøg og Gokke :klapper: Jeg spillede selv på både raflet og tombolaen, men jeg kom hjem med gaver fra et par kære quinder :slight_smile: Tak Charlotte og Lykke :hjerte:
Jeg tror jeg taler på de flestes vegne når jeg siger “Jeg er klar igen til næste år!” :slight_smile: Så Brita… sæt i gang :wink:

[QUOTE=Andreas;1282835]Tak for en dejlig dag og et flot arrangement.http://www.tv2oj.dk/artikel/303567:Skanderborg–Katte-blev-udstillet-i-Galten-lOerdag

Lokal TV. Brita forklarer og viser rundt. (lad jer ikke forvirre af, at linket afkodes som indeholdende bekymret smiley)
( Ulfgeir optræder i en længere sekvens 1:20-1:50 :slight_smile: )

vh

Andreas[/QUOTE]

Tak for linket :smiley:

2.02-2.40 er Louis og mig… Glansnummeret starter med jeg står og bøvler med at få ham vippet ud af buret og slutter med en kat, der nægter at kigge på kameraet :klapper:

[QUOTE=Lykke;1282837]Tak for linket :smiley:

2.02-2.40 er Louis og mig… Glansnummeret starter med jeg står og bøvler med at få ham vippet ud af buret og slutter med en kat, der nægter at kigge på kameraet :klapper:[/QUOTE]

Det er altså også et nærgående kamera! Kattene får det nærmest stukket op i hovedet…

Han stod faktisk relativt langt væk, men har åbenbart zoomet en del…

OG…jeg vil lige inden jeg vælter sige TUSIND tak til ALLE. Det hele har kørt som i smeltet smør. Dog en lidt for lang kø, men der kom et afbud fra den ene dyrlæge dagen før, OG det var MIN skyld Ryan (dyrlægen) var SÅ grundig, for det var mig der havde bedt om øretjek.
Hvor HAR I dog alle været søde og ødsle med finanserne (brugt en hulens masse penge)…TAK for det

Nææh, Mikki og jeg er også kommet med :smiley:

Hehe, han var sådan en ok afstand fra Mikki, indtil Mikki fik øje på kamerat, dét var bare spændende, hehe

Ja, der vidste I heller ikke, hvad der var lige ved at ramme jer :muhaha:
Jeg er også nået hele vejen hjem og kan nu fortælle Spotty, at jeg har set hvor han kom fra …
Dejligt at få sat ansigt på en del af de der jydelændere, som jeg jo længe har følt jeg kender, men aldrig mødt face to face :smiley:

[QUOTE=Skattekat;1282844]Ja, der vidste I heller ikke, hvad der var lige ved at ramme jer :muhaha:
Jeg er også nået hele vejen hjem og kan nu fortælle Spotty, at jeg har set hvor han kom fra …
Dejligt at få sat ansigt på en del af de der jydelændere, som jeg jo længe har følt jeg kender, men aldrig mødt face to face :D[/QUOTE]

Hvor tæt på rigtig var Ingrids udtale af dit navn? :slight_smile:

Jae… Kom til at tænke på det, fordi du siger alle siger det forkert :ups:

Nogen som vil dele resultater og evt billeder :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1282844]Ja, der vidste I heller ikke, hvad der var lige ved at ramme jer :muhaha:
Dejligt at få sat ansigt på en del af de der jydelændere, som jeg jo længe har følt jeg kender, men aldrig mødt face to face :D[/QUOTE]

Og da det skete… ja der snurrede den sgi ikke højre om lige med det samme :rolleyes: :tihi:

[QUOTE=Lykke;1282845]Hvor tæt på rigtig var Ingrids udtale af dit navn? :slight_smile:

Jae… Kom til at tænke på det, fordi du siger alle siger det forkert :ups:[/QUOTE]
Jeg hørte hende ikke udtale mit navn, så …
Men hvor svært kan det være … HRÖNN … udtales som det staves :tihi:

syntes det er snyd jeg slet ikke fik hilst på dig.

jeg kan da godt prale lidt hvis det skal være

vi vandt for bedste burgardin og så blev kaz den bedste han kastrat

billede tog vi en del af, men de er ikke ret gode, en del er lettere slørede desværre

[QUOTE=Skattekat;1282849]Jeg hørte hende ikke udtale mit navn, så …
Men hvor svært kan det være … HRÖNN … udtales som det staves :tihi:[/QUOTE]

Jeg hørte hende udtale det som det staves :høhø:

Ja, det er for dårligt … men vi har hist på hinanden før, for nogle år siden på en udstilling :slight_smile:

ja det er da vist rigtig