Så gik der et år …
Leo er stadig enehersker i haven … jeg overvejer stadig, om han skal have en veninde igen
Vejret har været godt i dag, så jeg brugte lidt tid ude i dagslyset og hyggede med både Leo og kattene …
https://www.instagram.com/p/C2pc-b6o9j7/
16 Synes om
Jeg skalperede Leo Løvehjerte i går … han trængte …
Kom ikke helt i bund med at fjerne filter, da hans tålmodighed slap op … men det hjalp da lidt
Kom desværre til at klippe det ene øre af …
15 Synes om
Hmm sikke på du fortjener lidt skæld ud så, på den anden sider tager han det meget roligt
1 Synes om
Donkey skulle lige undersøge, om jeg havde gjort det ordentligt …
Sniff-sniff …
16 Synes om
Hvor lang tid rækker en kanins tålmodighed egentlig?
… putter ham og kattene nogensinde?
Det er meget forskelligt, hvor tålmodige de er … Leo er som regel meget nem at have med at gøre, men når jeg hiver og flår i en filtret pels, er det klart, han ikke synes det er sjovt i længden. Alma (hende der forsvandt) havde øgenavnet hidsigproppen, jeg tror ikke jeg havde turdet håndtere hende på samme måde …
De putter ikke sammen, nej …
8 Synes om
Den dag, Emma og jeg besøgte damen med de larmende kalkuner, kom vi hjem med lidt mere end blot høreskade … Leo Løvehjerte har fået en ny dame
Mød Lissi, en ca. 10-11mrd. gammel vildkanin (Oryctolagus cuniculus):
Hun har været lukket for sig selv siden vi kom hjem, men hvor både katte og kaniner har kunnet se og snuse til hinanden, gennem hegnet:
Leo kunne faktisk ikke være mere ligeglad, så i dag har jeg lukket Lissi ud i haven … hun er blevet jagtet lidt rundt af kattene (D&D), men der har ikke været optræk til overfald, så det er nok fordi, hun laver hurtige bevægelser, når de kommer for tæt på … hun er ikke vant til katte hjemmefra.
Men alt i alt en smertefri sammenføring
22 Synes om
Vildkanin?
Er det en betegnelse på linje med huskat?
Tillykke til Lissi med hendes nye hjem
Til Leo og dine katte med deres nye søster
Og dig med du fik lov og få Lissi
2 Synes om
Men hun kommer fra et opdræt?
Ikke et registreret, men hende jeg har købt af (@pigenpaastigen på IG), har kun vildkaniner og avler på dem.
2 Synes om
Jeg glemte det vigtigste … hun spiser både mælkebøtter og skvalderkål!!
Så jeg håber ikke Leo smitter hende, med sine ekstravagante spisevaner …
10 Synes om
Det ligner en alm kanin i vildt farvet
Jeg tror ikke man må holde “rigtige” vilde kaniner, på lige fod med man ikke må holde harer
4 Synes om
Hende jeg har købt af, kalder dem vildkaniner … om de oprindeligt har været vilde, ved jeg ikke … og er faktisk lidt ligeglad
8 Synes om
Tillykke med hende. Det er da fantastisk og ikke mindst skønt at sammenføringen er gået så godt. Hvad så nu hvor de har gået sammen lidt tid, er Leo så mere interesseret i hende?
2 Synes om