Hr. og Fru Løvehjerte

Ikke rigtig, men de snuser da lidt til hinanden …
Men når det bliver vinter, har de muligheden for at ligge tæt og underholde hinanden … for der er hverken jeg eller kattene særlig meget i haven.

7 Synes om

https://www.instagram.com/p/C68begMgOsN/

7 Synes om

Ja, så kan man da vist godt sige de er blevet gode venner :hoho:

5 Synes om

with benefits… :sunglasses:

4 Synes om

Stakkels Leo :surrender:
https://www.instagram.com/p/C7R6Xs-A55O/

6 Synes om

Ja stakkels Leo :cry:

2 Synes om

Guess what …

:argh: :argh: :argh:

7 Synes om

Hmm, en lille hul i hegnet, du skal have fundet nu :uha:

2 Synes om

Jeg har fundet det … nu prøver jeg at lokke hende til at komme ind den vej igen, for hun er ikke håndtam :roll_eyes:

6 Synes om

:crossed_fingers:

3 Synes om

Ej altså :frowning: Du må lære Hr. Løvehjerte at være en bedre kæreste, så de ikke skrider fra ham :slight_smile:

Jeg håber hun finder hjem igen :slight_smile:

4 Synes om

Er ninus fanget

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Nej, to gange sad hun ved indgangen af hullet og spiste (jeg havde strøet kaninmad ud …) og begge gange fik en kat (først Donkey, så Dimmalimm) øje på hende og skræmte hende væk :argh:
Jeg har lukket alle katte inde og Leo i kanin-indhegningen, men nu er der efterhånden et par timer siden jeg har set noget til hende inde i hækken … så nu er jeg for alvor bekymret, om hun har forvildet sig for langt væk :face_holding_back_tears:
Hunkaniner og deres tunnelarbejde … :venter:

3 Synes om

Hvis hun ikke selv vil ind, kan du hører dyrelægen af om de har en fælde du kan låne (altså en der ikke slår sen ihjel :))

Hvis de ikke selv har, kan de oftes sende en videre til en der har :slight_smile:

4 Synes om

Krydser fingre for at hun kommer hjem igen på den ene eller anden måde :kryds:

2 Synes om

Hun er hjemme igen!
Jeg lokaliserede hende i haven hos min bagbo … fik hende jaget (Lissi - ikke Magna) over i hækken med hullet og så skyndte jeg mig ind i haven for at vente og se, om ikke hun kom for at spise det foder, jeg havde strøet ud …
Det gjorde hun og Leo (som var blevet lukket ud i haven igen) kom og duttede næse … og så fulgte hun efter ham langt nok væk fra hullet, til at jeg kunne skynde mig at dække det til :ok:
PYHA!
Hun søger derhen engang imellem, men om det er for at spise det foder der ligger der, eller for at tjekke om der stadig er hul ud i friheden …

17 Synes om

Jeg ved ikke hvad du dækker af med, men hold øje med om hun vil grave sig under hegnet der :slight_smile:

Og dejligt hun er hjemme igen :smiley:

2 Synes om

Skøn opdatering - kan du så holde dig hjemme Lissi, slemme kanin :venter:

2 Synes om

Tak for dejligt opdatering :tak: :blush:

2 Synes om