Husets knejter 😊

Frank og printere er en sag for sig :joy: Han er ualmindelig interesseret i, hvad det er der sker…
Men i dag var det så spændende at han fik både stritpels og lettere pufhale :joy::joy::joy:

14 Synes om

Det minder mig straks om Cinnamon, så nu er jeg nødt til at spamme din tråd med mine egne billeder :grin:

13 Synes om

Det er ikke mere “min tråd” end den er lavet så man kan gå forbi den, hvis ikke man gider siameser-tosserier :wink:

7 Synes om

Efter skole i dag var her vindstille og sol :heart:
Så (formentlig) en af de sidste halv lune efterårsdag blev nydt.
De brugte små 10 minutter udenfor, så blev det alligevel for koldt :smile:

17 Synes om

Gå vææææææææk, det er sovetid :smile:

Når der alligevel ikke kan genereres den nødvendige ro, finder fruen anden hotspot :heart:

19 Synes om

En morgensyssel kan være at ordne strømpekurven… Jeg matcher strømper og får hjælp til at holde ved kurven :smile:

20 Synes om

Hvis jeg nu gør mig bred nok, skal jeg ikke dele benene med de andre :sunglasses::smile::heart:
:pote: Flappe

20 Synes om

Man kan godt se, de begge to sidder og vurderer, om de kan finde et ledigt hjørne :hoho:

2 Synes om

Selv Ikea rotten vil være med :joy:

2 Synes om

Der er mildt og ud vil de…
Han er ikke halt, men arbejder ihærdigt på at minimere risikoen for våde fusser :joy::joy::joy:

14 Synes om

Suverænt billede det sidste. Det kan man jo godt genkende :laughing:

3 Synes om

I dag har Frank, Flappe og jeg været i Middelfart. En hyggelig dag med masser af snak, pjat og råhygge.
Der var total ABY-fest, men pyt… drengene fik hvert deres certifikat og kanon kritik af en rigtig sød dommer med elev. :slightly_smiling_face:
Vi fik også besøg af Melvin og Raineys (Simon) forældre og det er bare super dejligt når der kommer killingekøbere forbi :heart:

19 Synes om

Oprydning under køleskab… 9 fjedre og en kuglepen :joy:

18 Synes om

Når man er en ægte god dreng :heart: Giver rotten den gode seng og maser sig selv i den der passer til en killing :smile:

17 Synes om