Frank og printere er en sag for sig Han er ualmindelig interesseret i, hvad det er der skerâŠ
Men i dag var det sÄ spÊndende at han fik bÄde stritpels og lettere pufhale
Det minder mig straks om Cinnamon, sÄ nu er jeg nÞdt til at spamme din trÄd med mine egne billeder
Det er ikke mere âmin trĂ„dâ end den er lavet sĂ„ man kan gĂ„ forbi den, hvis ikke man gider siameser-tosserier
Efter skole i dag var her vindstille og sol
SÄ (formentlig) en af de sidste halv lune efterÄrsdag blev nydt.
De brugte smÄ 10 minutter udenfor, sÄ blev det alligevel for koldt
GĂ„ vĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠk, det er sovetid
NÄr der alligevel ikke kan genereres den nÞdvendige ro, finder fruen anden hotspot
En morgensyssel kan vÊre at ordne strÞmpekurven⊠Jeg matcher strÞmper og fÄr hjÊlp til at holde ved kurven
Man kan godt se, de begge to sidder og vurderer, om de kan finde et ledigt hjĂžrne
Selv Ikea rotten vil vĂŠre med
Der er mildt og ud vil deâŠ
Han er ikke halt, men arbejder ihÊrdigt pÄ at minimere risikoen for vÄde fusser
SuverĂŠnt billede det sidste. Det kan man jo godt genkende
I dag har Frank, Flappe og jeg vÊret i Middelfart. En hyggelig dag med masser af snak, pjat og rÄhygge.
Der var total ABY-fest, men pyt⊠drengene fik hvert deres certifikat og kanon kritik af en rigtig sÞd dommer med elev.
Vi fik ogsÄ besÞg af Melvin og Raineys (Simon) forÊldre og det er bare super dejligt nÄr der kommer killingekÞbere forbi
NÄr man er en Êgte god dreng Giver rotten den gode seng og maser sig selv i den der passer til en killing
Der er nu ogsÄ lidt Bubber over ham
Ok, nu er du pĂ„ âignoreâ
Bubber er en kÊlling, der har jeg hÞrt BS sige live. Desuden fÄr jeg trÊkninger nÄr han er pÄ skÊrmen
Flappe undrer sig : Et badekar uden vand ???
Asani stod ogsÄ og peb ved havedÞren og blev lukket ud - men jeg nÄede ikke engang at lukke dÞren helt, fÞr han var vendt rundt og i al hast skulle ind igen. Der er ingen sne, men det er pivhamrende koldt for de smÄ abyfusser, siger han