Husets knejter 😊

Frank og printere er en sag for sig :joy: Han er ualmindelig interesseret i, hvad det er der sker

Men i dag var det sÄ spÊndende at han fik bÄde stritpels og lettere pufhale :joy::joy::joy:

14 Synes om

Det minder mig straks om Cinnamon, sÄ nu er jeg nÞdt til at spamme din trÄd med mine egne billeder :grin:

13 Synes om

Det er ikke mere “min trĂ„d” end den er lavet sĂ„ man kan gĂ„ forbi den, hvis ikke man gider siameser-tosserier :wink:

7 Synes om

Efter skole i dag var her vindstille og sol :heart:
SÄ (formentlig) en af de sidste halv lune efterÄrsdag blev nydt.
De brugte smÄ 10 minutter udenfor, sÄ blev det alligevel for koldt :smile:

17 Synes om

GĂ„ vĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠk, det er sovetid :smile:

NÄr der alligevel ikke kan genereres den nÞdvendige ro, finder fruen anden hotspot :heart:

19 Synes om

En morgensyssel kan vÊre at ordne strÞmpekurven
 Jeg matcher strÞmper og fÄr hjÊlp til at holde ved kurven :smile:

20 Synes om

Hvis jeg nu gĂžr mig bred nok, skal jeg ikke dele benene med de andre :sunglasses::smile::heart:
:pote: Flappe

20 Synes om

Man kan godt se, de begge to sidder og vurderer, om de kan finde et ledigt hjĂžrne :hoho:

2 Synes om

Selv Ikea rotten vil vĂŠre med :joy:

2 Synes om

Der er mildt og ud vil de

Han er ikke halt, men arbejder ihÊrdigt pÄ at minimere risikoen for vÄde fusser :joy::joy::joy:

14 Synes om

SuverĂŠnt billede det sidste. Det kan man jo godt genkende :laughing:

3 Synes om

I dag har Frank, Flappe og jeg vÊret i Middelfart. En hyggelig dag med masser af snak, pjat og rÄhygge.
Der var total ABY-fest, men pyt
 drengene fik hvert deres certifikat og kanon kritik af en rigtig sþd dommer med elev. :slightly_smiling_face:
Vi fik ogsÄ besÞg af Melvin og Raineys (Simon) forÊldre og det er bare super dejligt nÄr der kommer killingekÞbere forbi :heart:

19 Synes om

Oprydning under kþleskab
 9 fjedre og en kuglepen :joy:

18 Synes om

NÄr man er en Êgte god dreng :heart: Giver rotten den gode seng og maser sig selv i den der passer til en killing :smile:

20 Synes om

Jeg har investeret i (brugt) badekar pÄ stativ
 Det er tilsyneladende godkendt :smile:

13 Synes om

Der er nu ogsÄ lidt Bubber over ham :wink:

Ok, nu er du pĂ„ “ignore” :regler:
Bubber er en kÊlling, der har jeg hÞrt BS sige live. Desuden fÄr jeg trÊkninger nÄr han er pÄ skÊrmen :hmpf:

5 Synes om

Flappe undrer sig : Et badekar uden vand ???

1 Synes om

Tak, men nej tak! :flushed:

16 Synes om

Asani stod ogsÄ og peb ved havedÞren og blev lukket ud - men jeg nÄede ikke engang at lukke dÞren helt, fÞr han var vendt rundt og i al hast skulle ind igen. Der er ingen sne, men det er pivhamrende koldt for de smÄ abyfusser, siger han :fryser:

10 Synes om