Husets knejter 😊

Nogen nød at jeg skulle vente på køkkengulvet tørrede :blush:

18 Synes om

Vi har haft katte i soveværelset i nat :heart: Det er nu hyggeligt når de er færdige med at tjekke alle kroge for monstre :smile:

18 Synes om

Det siger du kun fordi det ikke er Blua aka moslerøven :joy:

4 Synes om

Gad vide om der er nogen der har opdaget gulvvarmen har fået et bette nøk op :smile:

19 Synes om

Her i huset er det kun mig der opdager det - nok fordi jeg desværre kun har gulvvarme på badeværelset, et sted kattene sjældent kommer…

1 Synes om

Det ligner mine katte - bortset fra at de gerne ligger i den nullerput jeg har sat op på badeværelset. De skal jo ligge blødt. :star_struck: :joy:

3 Synes om

Den var optaget :smile:

13 Synes om

Enhver katteejer med gulvvarme på badeværelset, må have en nullerput derude! :smiley:

Min er stor nok til at begge mine kan ligge deri - fordelen ved kun at have to. :stuck_out_tongue:

7 Synes om

Pjat, der ligger da kun én siameser i den.

3 Synes om

Det har du helt ret i :smile: Der er plads til mange flere :smile:
Men varme klinker slår af og til selv en nullerput :sunglasses:

12 Synes om

Vi skal til at håndtere projekt juletræ :crazy_face: og pludselig bor her fire med mellemnavnet Sherlock Holmes :flushed:
(Vi holder jul den 23. med vores børn i år, så derfor er træet inde en dag før tid :slightly_smiling_face:)

17 Synes om

Har du husket at sætte skjult kamera op :joy:

2 Synes om

De må være med i processen lige indtil der skal pyntes :smile: Derefter er det kun med en voksen i stuen de får lov at være der :smile:

5 Synes om

Med stor risiko for at jinxe tingene Big time, så sidder vi i stuen med pyntet træ og fødderne oppe :heart:

16 Synes om

Og de er ude :joy:

11 Synes om

Ved ikke om andre kan se hvad du har delt, men jeg kan desværre kun se det du har skrevet. @_DK_Sugieh

1 Synes om

Så kan jeg se det, men er lidt skuffet, træet står jo oppe endnu. Og er der overhovedet nogen kat I træet!? :klappe:

1 Synes om

Nej! Og det behøver der heller ikke :joy: De lagde an til at lege fange under tæppet… så er det ud! :joy:

2 Synes om

Ja så kunne det hurtigt være blevet, træ væltet. :grin:

3 Synes om

:roll_eyes: Vi mente ikke det var nødvendigt at binde træet fast i år…
Der var jo voksne til stede hele tiden… mn man skal ikke vende ryggen til :crazy_face:
Da træet blev sat var krog og stjernetop lige under hinanden :joy:

11 Synes om