Hvor mange Är har du haft siamesere?
Man skal tro pÄ det gode
Ikke nok til at havde lĂŠrt alle deres unoder at kende⊠det krĂŠver mindst 50 Ă„r eller flere fĂžr hun er ved at havde lĂŠrt alle deres âgodeâ pĂ„fund at kende sĂ„ man undgĂ„r 90%
Og nĂ„r de 50Ă„r er gĂ„et fĂ„r hun en huskat som gĂžr at hun hun synes sit husmisse kuld var nemmeâŠ
For man bliver aldrig fĂŠrdig med at grine af en siatalers eventyr, eller rettere man bliver aldrig fĂŠrdig med at grine af dem (efter man er kommet sig over at rydde op, siataler sikre osv)
Det er lidt pudsigt⊠NĂ„r jeg gĂžr klar til mit eget bad, har jeg mange der gerne vil se pĂ„âŠ
NÄr jeg gÞr klar til deres bad, er det kun Flappe, der er klar
Flappe mangler pÄ billedet, han sidder klar ved bruseforhÊnget

De sidder vel og tĂŠnker: Payback timeâŠ
Vi besluttede os for at fÄ en (for) stor fed fastelavnsbolle fra bageren i eftermiddag
Men det var godt der var hjĂŠlp at hente
Elsker den trĂ„d her. Ă
h katte katte katte
Solo vil lege apport i aften⊠jeg sidder i sofaens ene ende og ser kun Lars ansigtsudtryk og kigger op
âPretty please?!â
SĂžde sĂžde Solo
Jeg er i fuld sving med eksamensforberedelse. Som Bedstefar sÄ barnebarn
Brian hjalp med HerzbergâŠ
Frank stÄr til rÄdighed nÄr jeg bokser med LÞgstrup og Birkler
TvÊring 1 og 2 er klar til i morgen i BrÊdstrup. I tasken ligger en nullerput beregnet til én⊠der er de begge to i
Jeg tog dette billede i formiddag.
Der er ingen tvivl om Sugieh gerne vil have Lars opmÊrksomhed⊠Flappe kan jeg ikke helt finde ud af om er tvÊr pÄ Sugieh over hun sidder i vejen for hans 5 minuts of Fame eller han er skuffet over Lars ikke har anerkendt hans tilstedevÊrelse endnu
Vi har pakket foder ud i formiddag Jeg forbarmede mig og lod dem have kassen i et kvarters tid⊠Men Êrligt⊠kunne de nÞjes med at lege i den, mÄtte de godt have haft den lÊngere.
Flappe er bare ikke typen der nÞjes, eller sÄ har han en anden opfattelse af at lege Destruktive lille lort
Er han âbilletkontrollĂžrâ
NĂŠrmere makulator