Dorthe det var MEGET pænt af dig at tilbyde at overtage mine katte og så endda GRATIS!! [bigloony]
Må ærligt indrømme at jeg ved ik om jeg skal le eller græde over det indlæg, men jeg har valgt at grine godt og grundigt over det.
For nok lever jeg en ensom tilværelse lige for tiden, min min humoristiske sans, har jeg sku i nu… [bigloony] [bigloony]
Så Dorthe. Tak for tilbudet, men ellers tak…
Og din sidste bemærkning med om jeg hellere ville tjene penge på dem og enten få mig til at få dårlig samvittighed eller få mig til at fremstå, som kattehandler, var bestemt ik særlig pænt gjort… 
Måske ikke, men hvordan du kommer til at fremstå i andres øjne, kan jeg jo ikke gøre for.
Ved ik om det var din hensigt at gøre det, men sån fik jeg det altså lige til at lyde og du må undskylde, hvis det ik var det der var din hensigt…
Nej jeg har et andet tilbud til dig.
Du kan købe dem samlet for 7500 kr og for at vise din gode hensigt, med at få dem neutraliseret, så kan vi sammen gå ned til dyrelægen og aflevere dem, så jeg med mine egne øjne kan se at de VIRKELIG bliver det…
Og hele molevitten er selvfølgelig også på din regning.
Du sparer så pengene på en kastrering på Ghandi, da han i forvejen ér kastreret, men du skal også samtidig skrive under på en kontrakt at du ikke sælger nogen af dem videre og gør du det, skal jeg kontaktes, for at se om jeg har nogen interesse i at købe dem tilbage eller selv finde nogen købere eller i det mindste være MED til at vælge dem, som skal købe dem…
Så du har altså ikke opfattet at mit tilbud er et tilbud om at hjælpe dig af med kattene inden dit foder slipper op.
Ked af det, men jeg vil ikke betale for dine katte, og hvis du havde fulgt lidt med herinde, ville du vide at jeg betaler ikke for de katte jeg tager til mig, til gengæld er det til blivende hjem, hvor alt drejer sig om dem.
Og Gandhi er en udekat, så han skal ha lov at løbe frit og mine andre katte skal også ha mulighed for at komme udenfor. Kan godt forstå hvis ik man har lyst til at ha racekatte til at løbe frit, så en løbegård er et minimumskrav…
Igen, jeg tror ikke du rigtigt har læst med herinde.
Jeg har fritløber katte, med kattelem.
Jeg har 19 stk, hvoraf næsten alle har haft det ret kummerligt før.
Jeg bliver faktisk ringet op af kattens værn, når de har katte der ikke kan afsættes, så får jeg dem.
Jeg håber i kat jeg nu har stødt dig over mit indlæg, men helt ærlig regner du selv med at jeg vil FORÆRE mine katte væk, når de penge gi mig en billet til at få lavet min bil ogkomme over på den anden side af broen.
Altså dit tidligere indlæg, søger du jo vores forståelse og medlidenhed, og forsøger at forklare os at du ihvertfald bare vil dine katte det bedste, men det er så åbenbart ikke sandheden, for pengene betyder åbenbart mest.
Jeg har da ligenu 2 stamtavle misser, som én forærede mig, for de ville hellere sikre dem et blivende hjem, og at de ikke blev skilt fra hinanden og deres søde huskatteven, og der var mange der ville købe en eller begge tavle katte, men ingen der ville have huskatten med.
De sagde at det vigtigste var det rette hjem, og det tilbød jeg dem, og sagde jeg ikke ville betale, og ved du hvad, de var faktisk dybt taknemmelige over det tilbud.
Så sælger du dem jo mest for pengenes skyld, hvilket gør dit tidligere indlæg overflødigt.
Stå dog ved hvad det drejer sig om.
Jeg kommer INTET til at tjene på de katte, tværtimod.
Jeg gav selv 6500 for Freja i sin tid og Tippy gav jeg 2000 kr for og måtte endda ligge benzin og bropenge til for hun blev hentet i Næstved, så lig lige 1000 kr oveni der…
Og en kasteration samt øremærkning på Gandhi er heller ik gratis…[/quote]
Næ, du må da helt selv om hvad du vil, men jeg vil ikke betale for at hjælpe dig ud af en klemme.
Du får ikke solgt kattene til den pris, og så er der stor risiko for at de ryger til kattehandler, men hvis du hellere vil det, så værsgod, men lad dog være med at sidde og få det til at lyde som om at kattenes ve og vel betyder mest så.
Ellers så tag da så meget ansvar at du først neutraliserer dem inden salg.
Hilsen Dorte og de 19 nussemisser.