Hva koster en parring?

JO! Lad os endelig. Selvom jeg er super glad for Randers kredsen, så kunne det bare være rart at være med til at starte en kreds op i Århus igen. Sidst det blev forsøgt gik det rigtig skidt, og løb hurtigt ud i sandet (jeg kunne dengang selv ikke komme, da det kolliderede med min rideundervisning).

Mikael - Du er nu nok velkommen i studiekredsene selvom du ikke er medlem. Men ja, smut da ind og tilmeld dig jyrak, du kan gøre det allerede nu på www.jyrak.dk :wink: -velkommen
Kan i hvert fald anbefale dig at kigge forbi en af studiekredsene. Du kan se program for i hvert fald Randers’s på jyrak også. (Vi holder dog sommerferie i juli og august).

Til alle - ellers en dejlig tråd. Jeg var faktisk ikke opmærksom på at pkd også var blevet et problem hos mco’erne.
Og ellers så har jeg gjort som mange andre - købt mig en kastrat til udstilling, og går til opdrætterseminarer, fordrag og etc. - og det endda selvom jeg ved at jeg ikke kommer til at opdrætte de næste 3-4 år. Men så har jeg jo tiden til at lære det hele, og jo mere jeg lærer, jo mere spændende bliver det -thumbs

Michael: Nu har jeg ikke læst hele denne tråd igennem, men det har vist heller ikke den store betydning nu. -shhhh
Jeg kan nemlig se at du nu sælger dine katte… Og så kommer mit spørgsmål: Er de neutraliserede, eller bliver det inden salg? - For jeg må nok tilstå, at de gibber i mig når jeg ser sådanne annoncer -ked for jeg tænker straks kattehandlere… og hvad de ville gøre for at få fat i fertile katte [smilie=hate-boid.gif]

Michael.

Er du ikke sød at svare, for det er da vildt efter du lige har snakket om opdræt -sorry Er der sket noget siden du pludselig vil af med dine misser -tænkekitty -tænkekitty

Jeg vælger at sælge mine katte da jeg gerne vil til sjælland at arbejde da jeg har fået tilbudt et job der…
Og HVÈR gang støder jeg panden mod en mur når jeg ringer til et sted jeg gerne vil bo… :0(
Jeg starter ik med nævne at jeg har dyr, da jeg regner med at de selv spørger ind til det de gerne vil vide…
Det er først når de ringer et par dage efter for at spørge om jeg stadig er interesseret da min profil passer ind hos alle dem je ringer til…

Men ligeså snart jeg nævner at jeg så har dyr og specielt antallet af dem, så bakker de ud… :0(

Jeg sidder her i et lortehul nær Hadsund og kan ik komme hverken frem eller tilbage.
Føler mig stavnsbundet her i huset, fordi min bil er gået i stykker og ik har penge tii at reparere min bil. Så den står her udenfor for mit hus og glaner…

Og busser kører der ik mange af.
Jeg er i aktivering hver dag og må komme ½ time for sent hver dag pga den og kommer jeg for sent til min bus om morgenen går der først en 1½ time efter :frowning: og det betyder at der bliver trukket min ½ mine af min bisløn HVER dag og alle ved at en bistand ik er til at leve af…

Søger selvfølgelig arb, men ingen kan åbenbart bruge mig. Ved ik hvorfor, for jeg har bestemt ik noget imod at lave noget…

Så jeg sidder her i et lortehul uden bil og når jeg skal gå med hundene går jeg langs en hovedvej.
Kender ik en sjæl, så sidder her foeran comp, praktisk talt hele tiden…

Nu er de mennesker der er på det aktiveringssted ik ligefrem de skarpeste knive i skuffen, så dem har jeg ik lyst til at ha noget sammen med ved siden af og selvom jeg ville hvordan sku jeg så komme og besøge dem???

Jeg føler mig ensom og vil gerne et sted hen hvor jeg kan få et arb, så jeg kan begynde at lære nogen “normale” mennesker at kende og detkan jeg på sjalland da en ven af mig har tilbudt mig et job, hvor han selv arbejder. Har talt med hans chef og han vil gerne give mig jobbet, men jeg skal bare ha et truckkort først og det skal helst være i går jeg fik det.

Jeg har så selv undersøgt forskellige steder jeg kan ta det kort, men i hele n.jylland er der optaget til efter sommerferien og så kan han ik bruge mig, da manden jo mangler den arb. kraft NU!

Men HELDIGVIS vr der så en plads i næstved hvor jeg så er ved at søge om at bo og det også er der mine venner bor, så det tilmeldte jeg mig, da min sagsbehandler havde sagt at hun selv ik var så meget på arb for tiden, så hvis jeg ville finde noget selv, så var jeg velkommen til at melde mig til det…

Har gået i en uge og troet at nu sku jeg til at ha det truckkort, men så ringer min sagsbehandler til mig for 2 dage siden og sagde at de ik ku betale det kort, hvis jeg valgte at ta det det næstved, for jeg sku ku rejse hjem HVER dag… Sån var reglerne ellers sku jeg få næstved kommune til at betale det, for så opholdte jeg mig jo der for jeg sagde at jeg jo ku sove på sofaen hos mine venner mens det kursus stod på…
Og jeg ku godt ta mine hunde med (2 stk)
Mine katte ku min mor se efter, da hun bor 5 km fra mig og kører forbi mit hus hver dag, til og fra arb. Så ingen problem i det…

Jeg har så tænkt mig pakke mine ting og få det opmaganiseret og få min adresse hos dem, men kan jo ik komme slæbende med 2 hunde og 4 katte, når de selv har 3 rotter (hunde) og en kat selv + at de har 3 børn, hvor den yngste kun er et par måneder gammel…

Så jeg sælger mine katte (dog ik Fenris) i desperation for at ku få mig et liv igen med venner og arb.

Hov ja ej t forglemme, så er jeg blevet stævnet og skal i retten her den 1. da jeg har en gæld på 14.500 kr og så tager de alligevel mine katte, da de jo har stamtavle osv og så skylder jeg dem alligel stadig penge for de bliver jo bare solgt til højeste bydende og det bliver jo nok ik mere end højst 3000 kr pr kat elligevel.

Den ene af mine hunde har selvfølgelig også stamtavle, men hun bliver skrevet over i min x-kærestes navn, så de ik kan røre hende, for så passer jeg bare hunden indtil hun selv finder et sted at bo hvor hun må ha dyr, for hun solgte mig Freja i sin tid, da hun blev opdaget med hende og 2 andre katte i lejligheden. Og SELVFØLGELIG var jeg intra i at købe hende, for vi havde jo købt katten sammen og jeg elskede jo også den kat, så hjem til mig kom den igen…

Ja nu har jeg lagt en del af mit privatliv herud til skue for samtlige 200 medlemmer (tillykke med medlemstallet) og jeg håber at der eventuelt var nogen af jer der nu kan hjælpe med at afsætte dem til nogen gode mennesker og IKKE nogen kattehandlere for det vil je ik byde mine katte. De har haft én grim oplevelse mens de før blev passet og de skal ik opleve det igen :cry:

Og hva med når jeg løber tør for foder. Hva så???
Jeg fodder med olivers og har ik tænkt mig at skifte til et billigt mærke, nede i fakta.
Jeg plejer at købe 6 sække af gangen, da je får den sidste pose gratis og det koster lidt over 2000 kr. De penge har jeg da ik!!!
Så jeg har BESTEMT heller ik råd til at sterilisere mine katte

Ja det hele står sån lidt hulter til bulter, men det er fordi jeg skriver det hele, som jeg sidder og kommer i tanke om de foskellige ting og gider ik sidde og redigere i teksten, så det ser pænere ud

-øøøvvvs Jeg bliver bare nødt til at sige noget, nu hvor jeg har læst det.

Jeg forstår dig godt. Og det er modigt af dig at lægge alt dette ud her.

Held og lykke med at finde nogle gode hjem til kattene og held og lykke med det andet også. -jegkrydser -thumbs

Har lige været inde og kikke din annonce med Freia.

Du sælger hende fertil for 6000 kr.??

Hvorfor skulle nogen ud over kattehandler give så meget for en voksen pige ??

De kan købe fertile piger hos seriøse opdrættere til samme pris, men hvor de får den som killing…

Kender su slet ikke nogen der kan hjælpe dig ??

Ok, der er åbenbart en annonce et sted. Jeg kan vist ikke helt følge med.

(Tror bare jeg smutter tilbage til mine bøger nu).

Men respekt for en mand som forsøger at forbedre sit liv. -thumbs

Jeg prøver min far, men kender ham og han skal lige tygge på den først, men håber ved gud at han kan hjælpe…

Jamen Michael, hvis du virkelig mener at du vil dine katte det allerbedste, så lad mig overtage dem.

Jeg vil hurtigst muligt se at få Skaffet penge til at neutralisere dem for, og så har de jo pludselig ingen interesse for kattehandlere. (måske nogen herinde vil hjælpe med en indsamling)

Så vil jeg enten beholde dem selv, eller finde gode hjem til dem. Det er faktisk lidt op til dig om du helst vil have de bliver samlet, eller om de godt må skilles af. (det regner jeg med de må, for du har dem jo i forskellige annoncer)

Jeg skal også nok finde en måde at få dem transporteret på.

Så hvis du virkelig bare vil dine katte det bedste, så giv lyd.

Eller vil du alligevel hellere tjene på dem?

Dorthe det var MEGET pænt af dig at tilbyde at overtage mine katte og så endda GRATIS!! [bigloony]
Må ærligt indrømme at jeg ved ik om jeg skal le eller græde over det indlæg, men jeg har valgt at grine godt og grundigt over det.
For nok lever jeg en ensom tilværelse lige for tiden, min min humoristiske sans, har jeg sku i nu… [bigloony] [bigloony]

Så Dorthe. Tak for tilbudet, men ellers tak…
Og din sidste bemærkning med om jeg hellere ville tjene penge på dem og enten få mig til at få dårlig samvittighed eller få mig til at fremstå, som kattehandler, var bestemt ik særlig pænt gjort… :frowning:

Ved ik om det var din hensigt at gøre det, men sån fik jeg det altså lige til at lyde og du må undskylde, hvis det ik var det der var din hensigt…

Nej jeg har et andet tilbud til dig.
Du kan købe dem samlet for 7500 kr og for at vise din gode hensigt, med at få dem neutraliseret, så kan vi sammen gå ned til dyrelægen og aflevere dem, så jeg med mine egne øjne kan se at de VIRKELIG bliver det…
Og hele molevitten er selvfølgelig også på din regning.
Du sparer så pengene på en kastrering på Ghandi, da han i forvejen ér kastreret, men du skal også samtidig skrive under på en kontrakt at du ikke sælger nogen af dem videre og gør du det, skal jeg kontaktes, for at se om jeg har nogen interesse i at købe dem tilbage eller selv finde nogen købere eller i det mindste være MED til at vælge dem, som skal købe dem…

Og Gandhi er en udekat, så han skal ha lov at løbe frit og mine andre katte skal også ha mulighed for at komme udenfor. Kan godt forstå hvis ik man har lyst til at ha racekatte til at løbe frit, så en løbegård er et minimumskrav…

Jeg håber i kat jeg nu har stødt dig over mit indlæg, men helt ærlig regner du selv med at jeg vil FORÆRE mine katte væk, når de penge gi mig en billet til at få lavet min bil ogkomme over på den anden side af broen.

Jeg kommer INTET til at tjene på de katte, tværtimod.
Jeg gav selv 6500 for Freja i sin tid og Tippy gav jeg 2000 kr for og måtte endda ligge benzin og bropenge til for hun blev hentet i Næstved, så lig lige 1000 kr oveni der…
Og en kasteration samt øremærkning på Gandhi er heller ik gratis…

og forresten Dorthe er det også dig der har skrevet inde i min annonce?
Hvis det er, så har jeg sendt dig et brev om at jeg INTET har med din frysning at gøre…

Jeg så dit indlæg og så et du var frosset og går derpå ud fra at det er pga dit indlæg…
Så det er jeg ked af hvis det er tilfældet…

Ok, nu er jeg så ikke med længere. Har du tænkt dig at sælge din fertile kat videre fertil? Hvad siger opdrætteren lige til det? De som jeg har set, der sælger en kat, købt til avl, videre gør det kastreret og til billigere end kastratpris med mindre det er een de samarbejder med. Havde du regnet med at få købspris for din avlskat, når du solgte den igen?

Det lader til at der vist er en masse ting du ikke har tænkt over. Og så skal den betale for bilreparation - come on mand. Undskyld jeg taler lige ud af posen.

Få da opdrætteren af dine katte til at hjælpe dig med at omplacere. Har du ikke også en købskontrakt du skal overholde?

Michael du føler dig stødt meget ofte -uh

Det er jeg faktisk ked af -bleg men og nu kommer mit men

Jeg har det dybt underligt med dette indlæg. -øøøvvvs
Du starter med at fremstå som en der gerne vil lære [smilie=hate-tunz.gif]
Du undskyld jeg siger det, kører på alle tangenter for at få os til at forklare dig om test og hvad vi tester for. -uha
Din måde at fremføre tingene virkede i starten som du ikke vidste meget om tingene. -bleg
men det svar du lige har givet dorte, det er så udpræget formuleret som en der er vandt til at handle katte. -sorry
Ret mig hvis dumener jeg tager fejl. -sorry
Men jeg tror du har taget os alle godt og grundigt ved røven -what
hatten af for dig, det var godt spillet -sorry

Rolig nu. Jeg møder for flere kreditorer i fogedretten og jeg er altså en af de “onde” der skal tage folks ting, når de ikke har fået betalt deres regninger. Men vi er altså mennesker og vi er fornuftige mennesker, hvis jeg selv skal sige det. Jeg tvivler altså stærkt på der findes en kreditor der gider bøvlet med at skulle sælge dine katte. Mine instruktioner lyder på at jeg selvfølgelig skal tage udlæg i de ting der kan tages udlæg i - men det betyder altså ikke nødvendigvis at kreditor gider at bøvle med at sælge det. Alle de småtterier - som katte til et par tusind kroner, gider kreditorerne altså ikke bøvle med at sælge, for det får de ikke noget for på auktioner alligevel. Tvivler stærkt på en kat overhovedet kan indbringe et par tusind på auktion - så skal kreditor være heldig.
De fleste kreditorer vil bare gerne have en dialog med skyldner - hovedsigtet med en fogedforretning er at få lavet en afdragsordning, som alle parter kan være glade for. Jeg skal altid sørge for at spørge skyldner om skyldner nu er helt sikker på vedkommende kan klare den aftalte afdragsordning - jeg har f.eks. lavet ordninger på 50kr om måneden.

Edit: jeg tager ikke udlæg i folks kæledyr, medmindre det f.eks. er en hest til 100.000kr

Har lige læst din sidste kommentar. Hvis jeg personligt havde store problemer, som gjorde at jeg ikke kunne beholde mine katte, så ville jeg prioritere et super hjem til mine katte - om det så betød jeg ikke fik penge for dem og så ville jeg finde pengene til andre ting andetsteds… kærligheden til mine katte er større end min pengenød nogensinde kan blive - så må man jo overveje inden man køber katte om man har råd til det.
Derudover kan jeg tilføje at min somali købte jeg da han var færdig med at være avlskat, der var han kastreret og han kostede 1000kr - så jeg synes godt nok det er nogle hampre priser for voksne katte.

Nå, men jeg forstår ikke din tankegang, så jeg vil nøjes med at sige ovenstående.

Dorthe det var MEGET pænt af dig at tilbyde at overtage mine katte og så endda GRATIS!! [bigloony]
Må ærligt indrømme at jeg ved ik om jeg skal le eller græde over det indlæg, men jeg har valgt at grine godt og grundigt over det.
For nok lever jeg en ensom tilværelse lige for tiden, min min humoristiske sans, har jeg sku i nu… [bigloony] [bigloony]

Så Dorthe. Tak for tilbudet, men ellers tak…
Og din sidste bemærkning med om jeg hellere ville tjene penge på dem og enten få mig til at få dårlig samvittighed eller få mig til at fremstå, som kattehandler, var bestemt ik særlig pænt gjort… :frowning:

Måske ikke, men hvordan du kommer til at fremstå i andres øjne, kan jeg jo ikke gøre for.

Ved ik om det var din hensigt at gøre det, men sån fik jeg det altså lige til at lyde og du må undskylde, hvis det ik var det der var din hensigt…

Nej jeg har et andet tilbud til dig.
Du kan købe dem samlet for 7500 kr og for at vise din gode hensigt, med at få dem neutraliseret, så kan vi sammen gå ned til dyrelægen og aflevere dem, så jeg med mine egne øjne kan se at de VIRKELIG bliver det…
Og hele molevitten er selvfølgelig også på din regning.
Du sparer så pengene på en kastrering på Ghandi, da han i forvejen ér kastreret, men du skal også samtidig skrive under på en kontrakt at du ikke sælger nogen af dem videre og gør du det, skal jeg kontaktes, for at se om jeg har nogen interesse i at købe dem tilbage eller selv finde nogen købere eller i det mindste være MED til at vælge dem, som skal købe dem…

Så du har altså ikke opfattet at mit tilbud er et tilbud om at hjælpe dig af med kattene inden dit foder slipper op.

Ked af det, men jeg vil ikke betale for dine katte, og hvis du havde fulgt lidt med herinde, ville du vide at jeg betaler ikke for de katte jeg tager til mig, til gengæld er det til blivende hjem, hvor alt drejer sig om dem.

Og Gandhi er en udekat, så han skal ha lov at løbe frit og mine andre katte skal også ha mulighed for at komme udenfor. Kan godt forstå hvis ik man har lyst til at ha racekatte til at løbe frit, så en løbegård er et minimumskrav…

Igen, jeg tror ikke du rigtigt har læst med herinde.
Jeg har fritløber katte, med kattelem.
Jeg har 19 stk, hvoraf næsten alle har haft det ret kummerligt før.
Jeg bliver faktisk ringet op af kattens værn, når de har katte der ikke kan afsættes, så får jeg dem.

Jeg håber i kat jeg nu har stødt dig over mit indlæg, men helt ærlig regner du selv med at jeg vil FORÆRE mine katte væk, når de penge gi mig en billet til at få lavet min bil ogkomme over på den anden side af broen.

Altså dit tidligere indlæg, søger du jo vores forståelse og medlidenhed, og forsøger at forklare os at du ihvertfald bare vil dine katte det bedste, men det er så åbenbart ikke sandheden, for pengene betyder åbenbart mest.

Jeg har da ligenu 2 stamtavle misser, som én forærede mig, for de ville hellere sikre dem et blivende hjem, og at de ikke blev skilt fra hinanden og deres søde huskatteven, og der var mange der ville købe en eller begge tavle katte, men ingen der ville have huskatten med.

De sagde at det vigtigste var det rette hjem, og det tilbød jeg dem, og sagde jeg ikke ville betale, og ved du hvad, de var faktisk dybt taknemmelige over det tilbud.

Så sælger du dem jo mest for pengenes skyld, hvilket gør dit tidligere indlæg overflødigt.
Stå dog ved hvad det drejer sig om.

Jeg kommer INTET til at tjene på de katte, tværtimod.
Jeg gav selv 6500 for Freja i sin tid og Tippy gav jeg 2000 kr for og måtte endda ligge benzin og bropenge til for hun blev hentet i Næstved, så lig lige 1000 kr oveni der…
Og en kasteration samt øremærkning på Gandhi er heller ik gratis…[/quote]

Næ, du må da helt selv om hvad du vil, men jeg vil ikke betale for at hjælpe dig ud af en klemme.

Du får ikke solgt kattene til den pris, og så er der stor risiko for at de ryger til kattehandler, men hvis du hellere vil det, så værsgod, men lad dog være med at sidde og få det til at lyde som om at kattenes ve og vel betyder mest så.

Ellers så tag da så meget ansvar at du først neutraliserer dem inden salg.

Hilsen Dorte og de 19 nussemisser.

Rolig nu. Jeg møder for flere kreditorer i fogedretten og jeg er altså en af de “onde” der skal tage folks ting, når de ikke har fået betalt deres regninger. Men vi er altså mennesker og vi er fornuftige mennesker, hvis jeg selv skal sige det. Jeg tvivler altså stærkt på der findes en kreditor der gider bøvlet med at skulle sælge dine katte. Mine instruktioner lyder på at jeg selvfølgelig skal tage udlæg i de ting der kan tages udlæg i - men det betyder altså ikke nødvendigvis at kreditor gider at bøvle med at sælge det. Alle de småtterier - som katte til et par tusind kroner, gider kreditorerne altså ikke bøvle med at sælge, for det får de ikke noget for på auktioner alligevel. Tvivler stærkt på en kat overhovedet kan indbringe et par tusind på auktion - så skal kreditor være heldig.
De fleste kreditorer vil bare gerne have en dialog med skyldner - hovedsigtet med en fogedforretning er at få lavet en afdragsordning, som alle parter kan være glade for. Jeg skal altid sørge for at spørge skyldner om skyldner nu er helt sikker på vedkommende kan klare den aftalte afdragsordning - jeg har f.eks. lavet ordninger på 50kr om måneden.

Edit: jeg tager ikke udlæg i folks kæledyr, medmindre det f.eks. er en hest til 100.000kr[/quote]

Jeg er glad for at jeg i det mindste ik behøver at om registrere min hund. Så TAK for det [bigloony]
Men jeg må indrømme at hvis jeg skal betale mere til NOGEN som helst, så vare det ik længe inden jeg sidder i retten igen og skal afsone 8-9 måneders fængsel, da jeg har en betinget dom i forvejen… nok lyder 50 kr ik af meget, men det er det batter jo ingenting. Det vil jo ikke engang betale de månedlige renter og d skal jo også betales for at girokort hvér måned ik? hva koster det at betale et sådan et? 25 kr… dvs 75 kr x-tra om måneden…
Jeg har en elendig bankmand, som ik er til at rokke med og de snupper 2000 kr til gæld om måneden 3500 kr til husleje.

Jeg har i 2 måneder spist havregryn og rugbrød og har tabt mig 6 kg og jeg er en lille spirevip i forvejen, så de 6 kg er ik særligt pænt på mig, der i forvejen er 180 cm høj. Jeg vejr nu 4-65 kg og må nogen gange gå halvsulten i seng.
Selv mine hundes ration af mad er sat ned, for at spare lidt der…
Og dem, som stævner mig er ik de eneste der vil ha penge…
Jeg får næsten dagligt rykkere på det ene og det andet, som jeg skylder penge, men må bare smide dem alle ud, for de fylder en del

Så skal jeg betale mere, så bliver jeg sku kriminel (igen) og så kan jeg gå af med resten af mine dyr, når jeg bliver snuppet, for hvem kan jeg få til at passe mine hunde i 8-9 måneder???

helt ærligt mikael
I stedet for at sidde her inde og skrive, burde du da skrive til alle dem du skylde penge, de er til at tale med…

og for fan’’’ fa lad dog være med at bruge dine dyr i dette spil… for hvis du skylder så meget væk, hvordan kan du så har råd til dine dyr…

hmmmm

Mikael:
Giv dine katte en enestående chance for et godt liv og send dem til et blivende hjem hos Dorte. Dit eget liv må du selv få styr på, men lad det da ikke gå ud over dine katte.

Det er ikke lang tid siden, at du fik dine katte hjem fra pleje i en forfærdelig tilstand - din killing måtte aflives etc. Nu er det på tide at vise, at du er dit ansvar bevidst - Omplacer dine katte, sælg dem ikke til en horribel pris og kom så selv på ret køl.

Pøj pøj med dit projekt og tænk meget på, hvilken skæbne du under dine katte, synes du ikke, at de har oplevet nok?

Jeg skriver herinde fordi der bliver stillet mig nogen spørgsmål og dem agter jeg at svare på så godt jeg kan, for at fremstå som en ordentlig mand, men hvor hver svar bliver der stillet nye spørgsmål og dem vil folk jo gerne ha svar på.

Jeg vil ik tilsættes med en kattehandler eller dyremishandler eller det der er værre, for det er jeg ik.

Men når så man får spørgsmål alle steder fra og skal sidde og forsvare det hele selv, ja så er det sku svært ik at få sig selv til at fremstå, som en ordentlig fyr, som bare gerne vil beholde ALLE mine dyr.

Jeg ku jo også vælge at dyrke rovavl på mine katte og på den måde betale mine regninger…
Min schæfer her også RIGTIG flotte papier og k på ingen tid finde en parring til hende of bagefter sælge hvalpene til 7-8000 kr stk, men jeg har ik tiden til at ku præge hvalpene ordentlig og give dem det de har brug for at klare sig ude i nye hjem, da det er et STORT ansvar.
Et kuld fra min schæfer og jeg ku betale ALLE regninger.
2-3 kuld og jeg har til udbetalingen til et hus og kan på den måde beholde alle dyr

Jeg syntes faktisk jeg er meget ansvarsbevidst, skønt det er svært at overbevise jer om.

Lad os sige jeg kan få 15-20 hvalpe på min tæve og få min 7.500 stk, men satser på 8.000 kr når den tid kommer
20x7.500= 150.000 kr

Freja kan jeg måske få 6-8 killinger eller mere på 3 kuld a 6000 kr stk
8x6000= 48.000 kr

Tippy kan jeg også lave ca 8 killinger eller mere på og sælge dem og få min 1000 kr stk med mindre jeg fandt mig en anden NFO og bruge, så taler vi om 2-3000 kr skt
8x3.000= 24.000

En hurtig hovedregning siger mig at jeg kan på kort tid få en indtjening på min 246.000 kr, så LAD VÆR med at sig at jeg ik er ansvarsbevidst…!!!

Jeg skriver herinde fordi der bliver stillet mig nogen spørgsmål og dem agter jeg at svare på så godt jeg kan, for at fremstå som en ordentlig mand, men hvor hver svar bliver der stillet nye spørgsmål og dem vil folk jo gerne ha svar på.

Jeg vil ik tilsættes med en kattehandler eller dyremishandler eller det der er værre, for det er jeg ik.

Men når så man får spørgsmål alle steder fra og skal sidde og forsvare det hele selv, ja så er det sku svært ik at få sig selv til at fremstå, som en ordentlig fyr, som bare gerne vil beholde ALLE mine dyr.

Jeg ku jo også vælge at dyrke rovavl på mine katte og på den måde betale mine regninger…
Min schæfer her også RIGTIG flotte papier og k på ingen tid finde en parring til hende of bagefter sælge hvalpene til 7-8000 kr stk, men jeg har ik tiden til at ku præge hvalpene ordentlig og give dem det de har brug for at klare sig ude i nye hjem, da det er et STORT ansvar.
Et kuld fra min schæfer og jeg ku betale ALLE regninger.
2-3 kuld og jeg har til udbetalingen til et hus og kan på den måde beholde alle dyr

Jeg syntes faktisk jeg er meget ansvarsbevidst, skønt det er svært at overbevise jer om.

Lad os sige jeg kan få 15-20 hvalpe på min tæve og få min 7.500 stk, men satser på 8.000 kr når den tid kommer
20x7.500= 150.000 kr

Freja kan jeg måske få 6-8 killinger eller mere på 3 kuld a 6000 kr stk
8x6000= 48.000 kr

Tippy kan jeg også lave ca 8 killinger eller mere på og sælge dem og få min 1000 kr stk med mindre jeg fandt mig en anden NFO og bruge, så taler vi om 2-3000 kr skt
8x3.000= 24.000

En hurtig hovedregning siger mig at jeg kan på kort tid få en indtjening på min 246.000 kr, så LAD VÆR med at sig at jeg ik er ansvarsbevidst…!!![/quote:2unyyl6u]

Ovenstående regnestykke gør ikke nogen ansvarsbevidst, nærmere beregnende og det hjælper jo ikke noget, når du mangler pengene nu. Tænk hvis det går ligeså med næste kuld killinger…