Årh hold op Lis, hvad klynker du for.
Så kan du jo snildt tjene 12-16 tusind pr. gang.
Dine har jo også tavle.
Nej Spøg til side.
Michael, jeg synes reelt det er synd for dig at du er kommet i den situation du er i.
Det var faktisk også derfor jeg tilbød at aftage dine katte.
De opfylder faktisk ikke engang betingelserne som katte normalt skal opfylde her hos mig.
Jeg tager normalt under ingen omstændigheder fertile dyr ind, for det kan jeg ikke have uden at skulle spærre af og gøre ved.
Jeg har en klippeklar aftale med manden min om at han ikke klager når jeg slæber nye dyr til huse, hvis blot jeg ikke køber dem, og ikke skal ofre penge på at neutralisere dem.
det synes jeg er fair, da det er ham der ALTID må undvære alt muligt, på grund af mine katte.
Det er ham der slæber den største løn hjem, og ham der alligevel må undvære.
I år kommer han igen ikke til hverken Roskilde eller midtfyn festival, for de sidste katte (inden William), jeg fik, har allerede nu ædt de penge i dyrlæge regninger.
Og ved du hvad, han klager ikke.
Og alligevel var jeg klar til at hjælpe dig og gå direkte imod min aftale med min mand, og rent faktisk bruge de penge han skulle bruge til Kløften festival, på at neutralisere de katte, og så sørge for du ikke havde det problem at tænke på.
At du ikke vil forære dine katte væk, er helt okay, men så lad være med at skrive som om det vigtigste for dig er hvad der nu skal ske med dine stakkels katte når maden slipper op, og at du sørme slet ikke kan noget på grund af dem.
Det ville jeg så sørge for du kunne, men det var så ikke helt det du søgte.
Hav dog nosser nok til at indrømme at det er vigtigst at du får nogen penge for dine katte, og at du er ligeglad med om de ryger videre til avl.
Stå ved hvem og hvad du er , så respekterer man dig nok noget nemmere.