Forsøger at få læst nogle artikler, men mister altså fokus når Jeppe med højest 10 minutters mellemrum kommer op og lige skal nusse:inlove:
Sidder og forsøger at få tiden til at gå. Skal til frisøren kl. 15.45. Jeg er så elendig til sene aftaler. Kan slet ikke finde ro til at bruge den forudgående tid - altså mellem arbejde og aftale :S
Har travlt med at være ledig…og snakke med jobcenter, finde og søge job, finde og få bevilget kursuser og nusse med kattene mens jeg sidder ved computeren.
Mangler de sidste gulve, men syntes lige jeg trængte til et langt varmt bad.
Laura vil ikke have jeg forlader hende og killingerne. Så jeg har den tunge pligt, at blive i min seng, inde hos killingerne. Så her ligger jeg så og ser netflix, drikke cola og spiser chips. Uha, det er hårdt at være opdrætter, men hvad gør man ikke for de små pus.
:nissejuletrae::nissejuletrae::nissejuletrae::nissejuletrae:
[B]
Min bøn blev hørt !!
JULE-SKIN på KG…
Woa - pludseligt skiftede KG udseende
Det sker hvert år :høhø: Du kan selv vælge at skifte tilbage til det almindelige skin (udseende), hvis det er
JAAAAAAAAAAAAAAAA !!
Er det ikke hyggeligt med jule-farve ??
Jeg har bedt til min lille hjælpsomme nisse om det - og min bøn blev hørt !!
Nope, det har ikke skiftet de to år jeg har været her pga de tekniske problemer, der har været (er jeg meget sikker på) - så har aldrig set juletemaet
Hmm, det synes jeg nu… Men det kan da godt være at det ikke har… Men det var i hvert fald tradition ellers :høhø;
Det har jeg ku forstå på folk før Især Tut har jeg oplevet nævne det et par gange
juletrae01:juletrae01:juletrae01
Ja, det har du helt sikkert… december ER jo en hel speciel måned - og det synes jeg, at KG osse skal være med til at fejre…
:mistelten::mistelten:
Det er også skide hyggeligt
Den mulighed er da forsvundet, eller jeg kan ikke finde den (det plejede at sidde i venstre side, i bunden) … please, hjælp mig, jeg lider af juleforskrækkelse :surrender1:
Jeg har også ledt efter valgmulighederne, men kan heller ikke finde dem. :S
Godt nok er jeg ikke særlig julet, hvis overhovedet, men jeg kan godt lide rød
Købt en kat - en pæn og sød én
Jeg elsker rødt, men synes farven her er for skarp mod de lyse flader … det generer mine øjne :surrender1:
Jeg vil også gerne kunne fjerne den skarpe røde farve…den er ikke god for mine øjne.