Hvad skal vi spise i februar

Gryderet med svin i tern, champignon og andet godt :smiley:

Hjemmelavet pizza :slight_smile:

Aner jeg ikke…det er altid en overraskelse når jeg kommer hjem efter en aftenvagt. Men i aften har jeg næsten heller ikke tid for der skal pakkes nullerputsenge. Løb tør for tape iaftes…men nye ruller er indkøbt her inden jeg mødte på arbejde. Håber på kartoffelmos med noget godt kød til. Måske man skulle sende en sms hjem og bestille mos. Igår sendte jeg en sms hjem at solen var slem ved vinduerne…og vupti var vinduerne pudsede udvendige da jeg kom hjem lidt i 18

Så kom der intet op af fryseren, for brugsen bugende af tilbud. Det blev krebinetter m. råkost fra i går og en kold sovs af skyr . Der er taget hånd om måltiderne til i morgen :slight_smile:

:uha: det blev så ikke lige pasta med kylling.

  • da manden havde taget det med på arbejde.

:surrender1: så det bliver vand og brød igen i aften.
Ihh altså, det kommer til at koste ham en middag.

Steff/Houlberg’s bedste hotdog pølser (de røde), med pølsebrød sennep og ketchup.

Itu skårne kartofler og 4 små, ligeledes itu skårne, hjemmelavede cocktail tofupølser, opvarmet i sovsen fra i går.

Resterne af falaflerne og pitabrødene fra søndag

Gisou :savle:

Mand kunne godt tænke sig hotdogs og det passer mig fint , har nemlig nul energi til lave aftensmad.

Rester :slight_smile:

stegeben

Laks m. pommes rustica og bearnaise

Efter 2 dage i træk med havregrød lykkedes det endelig at lave rigtig mad idag :slight_smile: Jeg smed noget snittet grønt “Verdure al forno” fra Kvickly i bunden af et fad og klaskede noget frikadellefars med revet gulerod ovenpå og smed det i ovnen - det var ganske spiseligt :slight_smile: Gemalen fik karbonade og kartoffelmos af netop hjembragt Idaho Potato - ret godt flagemos, når nu det skal være. Det samme imorgen, jeg skulle jo nødigt overanstrenge mig i køkkenet :wink:

Millionbøf med macaroni.

Dhal og ris med grønsager.

fandt en rullesteg med tranebær og champignoner i fryseren, så den kommer nok til at holde for…

I aften skal vi i madklub :slight_smile: Den står på lasagne og kan forestille mig der er salat til :smiley:

Skal på job i aften…
Det er lykkedes at få lavet en aftale med kantinedamen om at hun lader dagholdets frokostrester stå i køleskabet, så aftenholdet bare skal tage dem frem…
Vupti - god og gratis aftensmad :slight_smile: der sikkert kommer til at bestå af forskellige salater, lidt kød/ost og hvis jeg er heldig et æg eller to.

Har løst til pizza sandwich i aften .

:høhø: YES…har fået lov til at lave turtlebaconburgere i morgen…

Hvad er turtlebaconburgere???