uh…øhm…madsvineri er vist det ord der kommer nærmest…
et underlag, lavet af et fletværk af bacon,i midten af fletværket en hakkebøf,ovenpå 6 halve grillpølser(4 ben, et hoved og en hale) en extra hakkedreng ovenpå og afsluttes med at flette det overskydende bacon sammen som rygskjold
[QUOTE=Jim;1154660]uh…øhm…madsvineri er vist det ord der kommer nærmest…
et underlag, lavet af et fletværk af bacon,i midten af fletværket en hakkebøf,ovenpå 6 halve grillpølser(4 ben, et hoved og en hale) en extra hakkedreng ovenpå og afsluttes med at flette det overskydende bacon sammen som rygskjold[/QUOTE]
Ahhhh, så har jeg lært noget nyt :-). Lyder som lidt tung kost, men jeg kender flere, der ville elske det
Tror bare det bliver en rugbrødsmad i dag, har ikke lyst eller overskud til andet…
Fiskefrikadeller med et eller andet til ![]()
Hakkebøffer m. bløde løg, kartofler og brun sovs
En ostemad/bolle.
En frysepizza fra Rema1000, for den var på tilbud
Med andre ord rigtig mandfolkekost ![]()
Her står den gu hjælpe mig på tøm fryseren igen! Skidtet burde kunne afrime selv, det kan den åbenbart ikke, og åbenbart blev vi heller ikke ordentligt færdig sidste gang (fuldstændig afrimning tager et par dage…!!!), men heldigvis har jeg ikke nået at fylde ret meget i, så problemet er mindre denne gang. Nu får vi lige se, hvor vi ender…
VH
Susanne
Boller i karry
Chili rejer med spaghetti , cherrytomater , basilikum og mozzarella ![]()
Farsbrød med svampesauce krydret med muskatblomme…
Rest af millionbøf med macaroni, tilsat en dåse cocktailpølser.
En slags chili sin carne.
skylder næsten slutningen på turtlebaconburgeren…shoot… den er voldsom…blev inden der skulle…frankensteines :høhø:… enig med mig selv om at det blev uden turtle (ben, hoved, hale)…altså der er næsten 500g kød alligevel, så absolut ingen mulighed for ikke at være mæt…i stedet for turtle fik den indmad
i form af tomatskiver…der er 100% gentagelsesfare …d r guf !
ovnsteges v ca 220 grader i … ± …(fik en time) afhængig af størrelsen samt hvor saftig den skal/må være…når saften ikke løber er den gennemstegt …den skal vendes undervejs…smides på et par salatblade sammen med et par skiver tomat…no need for fries eller andet tilbehør
Et par lammesteaks fra fryseren, en korn/ gtøntsagsblanding fundet i Rema og noget grov salat samt lidt tzaziki
Kom i går en nakkesteg i en øl marinade .
Så øl marineret nakkesteg med vildtsovs og kartofler/pastinak mos.
Og små prinsesse bønner.
Benløse fugle, kartofler og hvidkålssalat
Æblekage til kaffen
LCHF “pizza” med hakket oksekød, chorizo pølse, mozarella og miniblommetomater… hertil en salat af agurk, grøn peber og spinat med creme fraiche dressing…
Æbleflæsk ![]()
Venligst
Dorthe
´Besværligt at være sygdomsramt - magter ikke mad og lyster det samtidigt. Står vist på knækbrød m smør, rugbrød med rostbeef når det tør og må se hvad der kan friste senere
Stjerneskud
og
vegetarwok med pasta.