Svinekam m. kartofler og rødkål ![]()
Poul er lige gået i gang med mørbradgryde. Mørbrad, maaasser af gulerødder, porre, løg og en pakke bacon. Det skal nok blive godt
Flæskesteg … når jeg ellers kan tage mig sammen.
Kødsovs - med en pose frysegrønt istedet for pasta. Det smagte rigtig godt, og gav god mæthed. Og det var forbløffende nemt at få de 300 gram grønt jeg skal have til aftensmad.
Bøf stroganoff med resten af kartoffel/pastinak mosen fra igår og broccoli .
går fremad, blev til hjemmelavet skinkesalat på hjemmelavet ristet kamutbrød med hjemmelavet tomatpesto ![]()
Flæskesteg liiige om lidt, når sværen er sprød. Her dufter dejligt!
Tja… dagen alligevel “ødelagt” i forhold til LCHP/F principperne… (der var alt for lækre sandwichs til frokost i Plantorama - og min egen fornuftige stod godt herhjemme i køleskabet.)
Så aftensmaden bliver lækker Murgh Jalfreezi fra den indisk/pakistanske take away på Islev Torv - jeg skal nok lade være med at spise risene ![]()
Manden har fået stegte røde pølser med brød og sennep, ketchup og ristet løg.
Jeg har spist madpakke. Jeg havde lavet en madpakke til turen til Plantorama i Randers (Paderup). Det var to Boller/sandwich med røget tofupålæg og ost. Men jeg spiste kun den ene på turen, så den anden blev min aftensmad.
Sidder og damper efter en laaaangt vaaaamt bad og inhalerer popkorn…slet ikke ringe
noget med bacon - længere er jeg ikke lige kommet ![]()
Rester fra igår
- kylling m. kartofler
Æggekage med cocktailpølser og rugbrød.
Rester af vegetarwok med pasta.
Farserede porrer med kartofler, gulerødder og lidt smørsovs ![]()
min “vilde fødselsdagsmiddag” bliver nok noget kylling og bacon i en hvidvinssovs på panden og nogle ovnbagte grøntsager ![]()
til dessert laver jeg vist en “Kop”-kage i microovnen og den må så vist godt få både glassur og et lille flag i
![]()
Bønnefrikadeller, ovnkartofler og grove grøntsager
BBQ kylling og grøn kartoffelmos .
Tykstegs bøffer med pomfritter, steake sovs og ærter:(
Flødekartofler med stegt kyllingbrystfillet og små stykker stegt sojagranulat.
Noget så kedeligt som rugbrød ![]()