Hvad skal vi spise i februar

Tunmousse, brød og salat

rester af boller i karry

Sejr har fået lov til at vælge i dag når det nu var hans fødselsdag :hjerte:
Mørbrad fyldt med champignon fløde ostecreme med friske krydderurter og peberfrugt.
Bagtekartofler med hvidløgs/persille smør og dertil porre.
Og til dessert/kaffe regnbue is :tihi:

Hønsekødsuppe med kød og melboller.

Urtesuppe med brød.

Ordentlig mad for første gang i lang tid - kogt skinke med flødekartofler til gemalen, porrer, blomkål og gulerødder til mig selv - og imorgen står den på rester :slight_smile:
VH
Susanne

det blev en frysepizza fra princip … de kan faktisk godt gå an sådan når nu de er på tilbud!

Lidt kop suppe og nogle enkelte mini frikadeller, slet ikke nok, men dog bedre end ingenting

kotelet med sauterede rosenkål

i morgen kylling og´ovnbagt rosenkål - der er til mange gange i 1 kg rosenkål

Har sat en gryde over til bolognese så den rigtig kan koge sammen og får dybe.
Kan se jeg både har creme frais og lidt ost hjemme .
Så saucen ender ud i en lasagne og dertil en let peberfrugt salat.

Vi skal spise hos min mor, så det bliver garanteret noget godt! :slight_smile:

Skal på job i aften, så jeg håber bare at der er rester fra dagholdets kantine :slight_smile: Det vil som regel betyde en eller flere slags salat, noget ost og måske lidt kød.

Har til frokost spist, hvad der ellers ville have været min aftensmad… nemlig kødboller lavet af hakket svinekød og chorizopølse (kør det hele sammen i foodprocessoren til en god fars sammen med lidt løg og hvidløg), fetaost rørt op med soltørrede tomater, finthakket rødløg, hakket persille og creme fraiche over en omgang romainesalat revet i passende bidder.

Rester fra i går: suppe i to udgaver.

tror jeg spiser mig lidt pasta eller også så forkæler jeg mig selv med den sidste princip-pizza jeg har i fryseren :slight_smile: den skal bare toppes med lidt mere fyld, så er den faktisk helt ok :smiley:

Hjemmelavet pizza :savle:

Hjælp :surrender1:
Jeg er så mæt! Min mor havde lavet koteletter i fad med kartoffelmos til… Mmmmmh :savle:

Det blev til en lille skål yoghurt og en kvart fryse pizza:)

Saltchips :frowning:

Min mave har bøvlet det sidste døgn, og nu begynder den igen :S

Baconburger og pomfritter :slight_smile:

Kylling og fritter og for at gøre det bare en smule sundt spiste jeg en hel peberfrugt og en håndfuld cherrytomater

Mørbradbøffer med masser af bløde løg, kartofler og sovs og rødkålssalat til…til dessert…Citronfromage :slight_smile: