Hvad skal vi spise i februar

Fiskefiletter og kartofler med persillesovs
og lækre søde appelsiner til dessert

Rester af de par sidste dage .

En omelet, tror jeg…

Hjemmelavede burger, for så har jeg nemlig også til madpakken i morgen:D

rådyr mørbrad med ovnstegte kartofler og gulerødder med whiskeysovs til :slight_smile: jow jow man lever godt sådan en onsdag aften… (så snakket vi ikke om at jeg måtte planlægge rundt om den sovs, for den SKAL spises i dag…)

Wasa Rågi - for 6. aften i træk, jeg må sq snart kunne udnævnes som hovedaktionær! Imorgen skal vi have rigtigt mad igen… måske :slight_smile:

Frikadeller, katofler og smørsauce.

Grønsagswok: pastinak, persillerod, rød-gul-grøn peberfrugt, porre, marineret stegt tofu i tern, hakkede tomater, kokosmælk og krydderier.

Noget så kedeligt som 2 stk. kyllinglår og én skive rugbrød

Kødsovs som har stået om simret i et par timer, og den var dejlig stærk…af bl.a chili og hvidløg og andre gode ting i…og dertil fuldkornspasta…og…det var en stor grydefuld…så nem mad i morgen :thumbup:

ingen aftensmad, kun snacks - i morgen er der taget hånd om. fromage til morgenmad, skinkesalat til frokost og broccolisuppe til aftensmad. Alt er klart på nær der skal steges bacon … nej jeg dur ikke til at stå op kl 5…!

Skal have gæster i aften, og vi skal knokle…
Så enten noget take away…
Eller måske lidt oksebøffer m salat og fetadressing.
Kommer lidt an på. hvordan ryggen ter sig…

Jeg tror jeg skal have millionbøf og pasta når jeg kommer hjem lidt i halv otte i aften…med maaasser af løg…pruuuut:rundtosset:

I aften bliver det kun til en gang spaghetti og med lidt vejledning får Sejr også lavet en lækker tomatsovs og så tager vi måske et par pølser til

[QUOTE=Milles mor;1158522]Frikadeller, katofler og smørsauce.

Grønsagswok: pastinak, persillerod, rød-gul-grøn peberfrugt, porre, marineret stegt tofu i tern, hakkede tomater, kokosmælk og krydderier.[/QUOTE]

Rester fra i går.

Peberbøffer af hakket oksekød med pomfritter, ærter og steak sovs:)

Farsret i ovnen med indbyggede grøntsager, ketchup og bacon. Spaghetti til.

Venligst
Dorthe

Hjemmelavet mørbrad gryde.

Vildt spændende menu her! :rolleyes: Rugbrød til gemalen, instant havregrød til undertegnede… men vi prøver igen imorgen om vi snart kan få køkkenet i omdrejninger igen…

det blev til biksemad… det var nemt og hurtigt!

Og så blev det til varm camembert med tyttebær bagefter, det var nu godt :slight_smile: