Fiskefiletter og kartofler med persillesovs
og lækre søde appelsiner til dessert
Rester af de par sidste dage .
En omelet, tror jeg…
Hjemmelavede burger, for så har jeg nemlig også til madpakken i morgen:D
rådyr mørbrad med ovnstegte kartofler og gulerødder med whiskeysovs til
jow jow man lever godt sådan en onsdag aften… (så snakket vi ikke om at jeg måtte planlægge rundt om den sovs, for den SKAL spises i dag…)
Wasa Rågi - for 6. aften i træk, jeg må sq snart kunne udnævnes som hovedaktionær! Imorgen skal vi have rigtigt mad igen… måske ![]()
Frikadeller, katofler og smørsauce.
Grønsagswok: pastinak, persillerod, rød-gul-grøn peberfrugt, porre, marineret stegt tofu i tern, hakkede tomater, kokosmælk og krydderier.
Noget så kedeligt som 2 stk. kyllinglår og én skive rugbrød
Kødsovs som har stået om simret i et par timer, og den var dejlig stærk…af bl.a chili og hvidløg og andre gode ting i…og dertil fuldkornspasta…og…det var en stor grydefuld…så nem mad i morgen ![]()
ingen aftensmad, kun snacks - i morgen er der taget hånd om. fromage til morgenmad, skinkesalat til frokost og broccolisuppe til aftensmad. Alt er klart på nær der skal steges bacon … nej jeg dur ikke til at stå op kl 5…!
Skal have gæster i aften, og vi skal knokle…
Så enten noget take away…
Eller måske lidt oksebøffer m salat og fetadressing.
Kommer lidt an på. hvordan ryggen ter sig…
Jeg tror jeg skal have millionbøf og pasta når jeg kommer hjem lidt i halv otte i aften…med maaasser af løg…pruuuut:rundtosset:
I aften bliver det kun til en gang spaghetti og med lidt vejledning får Sejr også lavet en lækker tomatsovs og så tager vi måske et par pølser til
[QUOTE=Milles mor;1158522]Frikadeller, katofler og smørsauce.
Grønsagswok: pastinak, persillerod, rød-gul-grøn peberfrugt, porre, marineret stegt tofu i tern, hakkede tomater, kokosmælk og krydderier.[/QUOTE]
Rester fra i går.
Peberbøffer af hakket oksekød med pomfritter, ærter og steak sovs:)
Farsret i ovnen med indbyggede grøntsager, ketchup og bacon. Spaghetti til.
Venligst
Dorthe
Hjemmelavet mørbrad gryde.
Vildt spændende menu her!
Rugbrød til gemalen, instant havregrød til undertegnede… men vi prøver igen imorgen om vi snart kan få køkkenet i omdrejninger igen…
det blev til biksemad… det var nemt og hurtigt!
Og så blev det til varm camembert med tyttebær bagefter, det var nu godt ![]()