HAHA-LOL Fine billeder kører gennem mit hovede
ding-dong-ding-dong, det siger jeg det er klokkeværk på lange stilke - er det helt klart for dig nu:-))
Hvorfor får jeg et billede af en Boxer hanhund for mit indre?:?
Jeg har billedet af en basset han hund jeg engang så i venteværelset hos dyrlægen - den gøede og gøede, og lavbenet som den er, så gav den et lille hop hver gang, og hver gang sagde det klonk klonk på de kolde klinker-LOL Eller var det klask klask?
[quote=lenschow;69578]Jeg tror at min yndlingsrace er en tonkaneser - hvis I kender den?
Jeg er også vild med siameser, orientaler og balineser og orientalsk langhår samt Tyrkisk Angora.
Men MCOen er nu også min favorit. Og ragdoll - og Abyerne/Somalierne… og… ja!![]()
Men sådan hvis jeg skal se helt bort fra hvor skøn MCO er, så bliver det en tonkaneser
Knus[/quote]
-tihi Ne…j
Den kender jeg ikke.
Har du et billede Lenschow??
Kærlig hilsen
Mona
En Tonkaneser er en blanding mellem en siam og en burmeser… nydelig kat - men den bliver i mine øjne aldrig en race… det er og bliver en blanding ![]()
Men… en smuk blanding!
Her er der masser af billeder… og du kan se, hvordan typen virkelig svinger, fordi man ikke kan renavle.
http://www.cats-central.com/cat-pictures/tonkinese_cat_pictures.htm
Jeg tror jeg kan se noget dejligt i alle racer - i hvert tilfælde alle dem jeg har mødt -wehuu Hver kat sin personlighed - og det er det skønne ved dem -forelsket
Vi har selv Maine Coons - fordi de passer til os og vores levemåde og er nogle smukke elskelige dyr… men der kunne også sagtens være hjerterum til andre racer -love
Den eneste race der ikke siger mig noget som helst (som jeg har set live) er La Perm - den ligner simpelthen noget der er sat sammen af 10 forskellige katteracer -tihi
Manderacen… uden tvivl
-wehuuSom I kan se
Her inde…
Så ændrer folk smag undervejs…
Pas på Annette…-tihi
Kærlig hilsen
Mona
-wehuu:)-tihi:)
Alle katte er bare skønnne på hver sin måde. Men birmaen vil altid have den største plads i mit hjerte.
Jeg elsker Maine Coon de passer fortrineligt til mit temperament, den Norske Skovkat har stjålet mit hjerte, men… Sphynx må jeg altså have et eksemplar af en dag, den har et helt fantastisk temperament og er super charmerende -wehuu
Men i mine øjne er en kat en kat, noget andet er, at vælge udfra hvilken race der tiltaler mest -thumbs
Maine coon [bighappy]
Kære Charlotte…-LOLKærlige tanker
Mona
-wehuu-wehuu-wehuu
[quote=Justice;69893]
Den eneste race der ikke siger mig noget som helst (som jeg har set live) er La Perm - den ligner simpelthen noget der er sat sammen af 10 forskellige katteracer -tihi[/quote]
Se det positive i sådan et valg, man behøver kun 1 kat for at være godt dækket ind -tihi
Nogen der har billeder af den der La Perm?, har ikke hørt om den tror jeg.
åhh nej…
nogen har taget en Selkirk rex, mixet med MCO og Aby… HVEM er synderen ???
Hvem kan være så uartig ?
[quote=Charlotte Oeh.;71235]Jeg har googlet mig til disse :? …ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene :S
http://www.catfacts.org/laperm-cat-facts.jpg
http://www.catfacts.org/laperm-cat-facts-2.jpg[/quote]
Ja køn er den ikke, men den må da være sød, ja undskyld hvis jeg sorer nogen, men jeg syntes ikke om den.
Den dejligste racekat er da en burmeserkat -wehuu