Hvorfor tråden

[quote=Marina;89600]De var træt af at drikke kogt vand med mælk og sukker, så da de okkuperede Indien og opdagede en masse krydderier og theplanten fik de i det mindste forbedret det kogte vand med fløde og sukker.
Krydderierne ved de stadig ikke hvad de skal bruge til, så de har istedet importeret en masse indere.
Marina[/quote]

LOOOOL - det tror jeg er svaret! :ok:

Sikke en oplysende tråd!

Hvorfor sidder limen ikke fast på indersiden af tuben?

Hvad sker der hvis man dør halvvejs af skræk to gange?

Og min favorit som ingen endnu har kunnet svare mig på: Er det godt eller skidt at have et blink i øjet, hvis man er fisker?

:-))))))

Hvordan kan forskelligfarvet tandpasta komme ud af tuben opdelt i ferverne? Hvorfor bliver de ikke blandet i tuben… :?

:p:p

Jeg havde ikke min briller med, og da jeg kom hjem åbnede jeg posen og kørte dem allesammen lige ned i løgnhalsen… altså ikke på én gang…

Det er altså også edder mystisk.
Jeg har engang åbnet sådan en tandpasta for at se, hvordan den ligger inden i - tænkte at den måske lå i 3 separerede rum. Men det gør den ikke, så det synes jeg gør det endnu mere underligt …

[quote=lenschow;89621]Sikke en oplysende tråd!

Og min favorit som ingen endnu har kunnet svare mig på: Er det godt eller skidt at have et blink i øjet, hvis man er fisker?

:-))))))[/quote]

Det må så bestemt være skidt… Blinket burde jo være for enden af snøren, og ikke i øjet :? :tihi:

[quote=Vivi_Fletcher;89634]Det er altså også edder mystisk.
Jeg har engang åbnet sådan en tandpasta for at se, hvordan den ligger inden i - tænkte at den måske lå i 3 separerede rum. Men det gør den ikke, så det synes jeg gør det endnu mere underligt …[/quote]

Tak Vivi, hihi havde faktisk også selv overvejet det samme :tihi:

Er der katte i katteurt?
Er der køer i kodrivere?

[quote=Vivi_Fletcher;89634]Det er altså også edder mystisk.
Jeg har engang åbnet sådan en tandpasta for at se, hvordan den ligger inden i - tænkte at den måske lå i 3 separerede rum. Men det gør den ikke, så det synes jeg gør det endnu mere underligt …[/quote]

LOOOOOOOL :tihi::tihi::tihi:

Hvis du bliver stoppet uden lys på cyklen, vil politiet bede dig om at stå af og trække.

Hvad vil de mon sige, hvis du er i Istedgade :?

[quote=Charlotte Oeh.;89699]Hvis du bliver stoppet uden lys på cyklen, vil politiet bede dig om at stå af og trække.

Hvad vil de mon sige, hvis du er i Istedgade :?[/quote]

[QUOTE=lenschow;89621]Sikke en oplysende tråd!

Hvorfor sidder limen ikke fast på indersiden af tuben?

[/QUOTE]

det ved jeg… det er der faktisk flere grunde til

1. tuben er lufttæt - lim hærder i luft… og får den ikke luft, så hærder den ikke
  2. indersiden er voksbehandlet - så den kan ikke hænge fast
  3. tuben er lavet af polyethylen (ligesom plastposer) og overfladespændingen på det materiale er så lav, så du kan stortset ikke få noget til at hænge fast på den

[QUOTE=Charlotte Oeh.;89699]Hvis du bliver stoppet uden lys på cyklen, vil politiet bede dig om at stå af og trække.

Hvad vil de mon sige, hvis du er i Istedgade :?[/QUOTE]

hvis de er tørre nok og uden selvironi - så konfiskerer de din cykel og siger du skal gå hjem… når du brokker dig :slight_smile:

hvis de har humor - så siger de “så er du rig når du kommer hjem” -LOL

:confused: :confused: :confused: :confused:

Hvorfor hedder det en franskmand og en nordmand - når en person, der kommer fra Island hedder en islænding og ikke en ismand ???

:rolleyes:

Hehe, det her er for morsom en tråd.
Men jeg har da også en
Hvordan kommer manden der kører sneskraberen på arbejde om morgenen…??

[quote=Heidi;90338]Hehe, det her er for morsom en tråd.
Men jeg har da også en
Hvordan kommer manden der kører sneskraberen på arbejde om morgenen…??[/quote]

Han køre da bare i sin sneskraber bil :tihi:

[quote=Battlestar;89703]
hvis de har humor - så siger de “så er du rig når du kommer hjem” -LOL[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL:thumbup::thumbup:

[quote=Therese;90325]:confused: :confused: :confused: :confused:

Hvorfor hedder det en franskmand og en nordmand - når en person, der kommer fra Island hedder en islænding og ikke en ismand ???

:rolleyes:[/quote]

-LOL-LOL Så sandt Så sandt:thumbup:

men hvis sneskraber bilen står hos sne skraber manden, hvad så når han har fri…?? Og det er en anden der har sne skraber vagten, har de så en sne skraber bil hver…??

HI HI ja:tihi: Så tror jeg at han tager kælken på arbejde :smiley: