[quote=Marina;89600]De var træt af at drikke kogt vand med mælk og sukker, så da de okkuperede Indien og opdagede en masse krydderier og theplanten fik de i det mindste forbedret det kogte vand med fløde og sukker.
Krydderierne ved de stadig ikke hvad de skal bruge til, så de har istedet importeret en masse indere.
Marina[/quote]
Det er altså også edder mystisk.
Jeg har engang åbnet sådan en tandpasta for at se, hvordan den ligger inden i - tænkte at den måske lå i 3 separerede rum. Men det gør den ikke, så det synes jeg gør det endnu mere underligt …
[quote=Vivi_Fletcher;89634]Det er altså også edder mystisk.
Jeg har engang åbnet sådan en tandpasta for at se, hvordan den ligger inden i - tænkte at den måske lå i 3 separerede rum. Men det gør den ikke, så det synes jeg gør det endnu mere underligt …[/quote]
Tak Vivi, hihi havde faktisk også selv overvejet det samme
[quote=Vivi_Fletcher;89634]Det er altså også edder mystisk.
Jeg har engang åbnet sådan en tandpasta for at se, hvordan den ligger inden i - tænkte at den måske lå i 3 separerede rum. Men det gør den ikke, så det synes jeg gør det endnu mere underligt …[/quote]
Hvorfor sidder limen ikke fast på indersiden af tuben?
[/QUOTE]
det ved jeg… det er der faktisk flere grunde til
tuben er lufttæt - lim hærder i luft… og får den ikke luft, så hærder den ikke
indersiden er voksbehandlet - så den kan ikke hænge fast
tuben er lavet af polyethylen (ligesom plastposer) og overfladespændingen på det materiale er så lav, så du kan stortset ikke få noget til at hænge fast på den
[quote=Heidi;90338]Hehe, det her er for morsom en tråd.
Men jeg har da også en
Hvordan kommer manden der kører sneskraberen på arbejde om morgenen…??[/quote]
men hvis sneskraber bilen står hos sne skraber manden, hvad så når han har fri…?? Og det er en anden der har sne skraber vagten, har de så en sne skraber bil hver…??