. o O (Jeg skal huske at købe lækkerier til at fejrer Diego med i morgen - og huske hans kokarder også! :D)
[QUOTE=Marianne;770969]Puuuii ha - jeg nåede det. Men HOLD nu op hvor det blæser… Svært at gå hjem i med 1 pose i hver hånd… De fløj rundt - og jeg fløj (næsten:tihi:) med
Håber du var lige så heldig som mig :)[/QUOTE]
Jeg nåede det i hvert fald fint i tørvejr, men det blæste godt nok også meget!
Nej, og jeg var bare så helt vildt mega glad for den
Synes jeg bliver modarbejdet lidt.
1: Skal bestille en bog på biblioteket, som vi skal bruge i skolen - Så skal jeg ikke ud og betale 300 kr for den.
Men det må jeg ikke. Den bliver ved med at sige fejl, og jeg prøver en helt masse,
men nixen bixen, ingen bog til mig.
I mens kravler Slaggy rundt på mig, for hun vil have opmærksomhed. Under armene, over armene, hænge over armen, over nakken (!), smide sig op af brystet på mig osv.
2. OK, Slaggy… Så går vi ind og træner. Så knækker teleskopstangen på klikkeren…
3. NÅ… Tilbage til computeren. Vil lægge et billede på twitpic.
Twitpic bliver ved med at logge ind på min gamle profil Jeg kan ikke få lov at logge ind på en anden.
Prøver at slette historik osv. osv., men nej, den logger hele tiden ind på den gamle, ligemeget hvad jeg gør.
4 Øøøøiihjj! Så går jeg i bad! Går i bad… Får shampoo i øjet
[QUOTE=Blabl;771154]Nej, og jeg var bare så helt vildt mega glad for den
1: Skal bestille en bog på biblioteket, som vi skal bruge i skolen - Så skal jeg ikke ud og betale 300 kr for den.
Men det må jeg ikke. Den bliver ved med at sige fejl, og jeg prøver en helt masse,
I mens kravler Slaggy rundt på mig, for hun vil have opmærksomhed. Under armene, over armene, hænge over armen, over nakken (!), smide sig op af brystet på mig osv.
2. OK, Slaggy… Så går vi ind og træner. Så knækker teleskopstangen på klikkeren…
Twitpic bliver ved med at logge ind på min gamle profil Jeg kan ikke få lov at logge ind på en anden.
Prøver at slette historik osv. osv., men nej, den logger hele tiden ind på den gamle, ligemeget hvad jeg gør.
For heeeeeeeeelve’ altså [/QUOTE]
Det er bare ikke din dag i dag oO()
De har også den der target-klikker på zooplus til ikke mange penge
[QUOTE=Blabl;771154]Nej, og jeg var bare så helt vildt mega glad for den
For heeeeeeeeelve’ altså [/QUOTE]
Hold da op for en møg dag :trøste: får helt dårlig samvittighed over at jeg sidder her og hygger mig med min nye håndten og alt bare går perfekt
…så jeg gik lige ind og bestilte et ekstra set af de bøger vi skal bruge…så har du ikke det at stresse over
[QUOTE=Itzy Bitzy;771172]Hold da op for en møg dag :trøste: får helt dårlig samvittighed over at jeg sidder her og hygger mig med min nye håndten og alt bare går perfekt
…så jeg gik lige ind og bestilte et ekstra set af de bøger vi skal bruge…så har du ikke det at stresse over :)[/QUOTE]
EJ!! Hvor er du sød! :D:D:D:D Verdens bedsteste YNDLINGS-Majbritt :love2: :juhu:
Kan I huske jeg fortalte, at der på Lunas skole var en pige, der havde fået klippet håret af, af nogle drenge?
Nu har det vist sig, at det var noget pigen selv havde gjort :S
Håber godt nok det får konsekvenser for hende, at beskylde de drenge for noget så slemt
[QUOTE=Vivi_Fletcher;771200]Kan I huske jeg fortalte, at der på Lunas skole var en pige, der havde fået klippet håret af, af nogle drenge?
Håber godt nok det får konsekvenser for hende, at beskylde de drenge for noget så slemt [/QUOTE]
Du godeste! Det er fandme næsten ligesom det Nicki var ude for
Jeg håber godt nok også at det får konsekvenser, heriblandt at hun skal undskylde overfor drengene!
[QUOTE=DK Thomani;771203]Du godeste! Det er fandme næsten ligesom det Nicki var ude for
Jeg håber godt nok også at det får konsekvenser, heriblandt at hun skal undskylde overfor drengene![/QUOTE]
Ja, man skal åbenbart ikke tage deres udsagn for gode varer.
Hun er blevet bedt om at undskylde overfor drengene, men har ikke ville gøre det indtil nu.
Så mon ikke det ender med en samtale hos rektor sammen med forældrene - det plejer at sætte skub i den slags.
.oO (Piiiiiiv…jeg har hold i ryggen…ikke just det mest geniale tidspunkt med kattevask, pakning og udstilling indenfor de næste 50 timer. Så det må godt gå væk igen…pronto )
[QUOTE=En forhenværende bruger;771225]Phew! Jeg er heldigvis søndagsbarn!
Mon jeg skal være nervøs for Flemming i morgen, når han skal ud at flyve på fredag d. 13? [/QUOTE]
Nej, nej. Fredag den trettende er en meget heldig dag - og især da for dem, hvis ens navn begynder med F.
Jeg gætter på, at de upgraderer Flemming til Business Class helt gratis…
.oO Spændende “vejr programm” på tv2… Og “Korrespondenterne” bagefter… Tjaaa, så er man underholdt så længe… Især de her vejr programmer kan jeg godt lide at se. Det er skræmmende, stort og fascinerende “out there”…
[QUOTE=Vivi_Fletcher;771200]Kan I huske jeg fortalte, at der på Lunas skole var en pige, der havde fået klippet håret af, af nogle drenge?
Håber godt nok det får konsekvenser for hende, at beskylde de drenge for noget så slemt [/QUOTE]
Hvis det var for at skade nogle bestemte drenge, så ja, men måske stikker hendes problem dybere.
Følelsesmæssigt skadede børn reagerer nemlig ofte ved at skade sig selv som et råb om hjælp og opmærksomhed.
(Gemmer det personlige til en anden gang).
[QUOTE=Mega;771262]Hvis det var for at skade nogle bestemte drenge, så ja, men måske stikker hendes problem dybere.
Følelsesmæssigt skadede børn reagerer nemlig ofte ved at skade sig selv som et råb om hjælp og opmærksomhed.
(Gemmer det personlige til en anden gang).[/QUOTE]
Så meget er jeg jo ikke inde i det, at jeg kender til det.
Men jeg håber da hun ellers er en glad og velfungerende pige