Januar 2012 tanker

Dejligt med en seriøs henvendelse på Adele :slight_smile:

Hun er også bare en skønhed :slight_smile:
.oO ( IHHHH hvorfor har vi ikke plads og råd og overskud til flere end 2 katte!?!? Ellers havde jeg da med glæde blinket lidt til Adele :wink: )

[QUOTE=ThildeL;771296]Hun er også bare en skønhed :slight_smile:
.oO ( IHHHH hvorfor har vi ikke plads og råd og overskud til flere end 2 katte!?!? Ellers havde jeg da med glæde blinket lidt til Adele :wink: )[/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile:

Det bliver hårdt hvis (når) hun flytter, hun er så sød og kommer og putter på min brystkasse hver aften i sofaen :hjerte:

.oO(Hvor er jer træt af de hedeture …hvor længe skal det dog mon vare :surrender1:)

Damn, jeg er rædsomt lækkersulten!

. o O(:yah::yah::yah::yah:)

.oO( 1 mdr tilbage i dag…hvis alt går vel…ih hvor jeg glæder mig :))

.oO(jeg MÅ være syg :surrender1:)
.oO(ja ok, ved godt jeg har en diagnose … men udover den :S)
.oO(har i nogle dage mærket lyst til at sy tøj … og i aften har jeg kigget i sy-blade :uha:)
.oO(har prøvet at sætte mig ned og håbe at det går over, men jeg frygter lidt at det ikke hjælper denne gang :surrender1::S)

[QUOTE=Skattekat;771340].oO(jeg MÅ være syg :surrender1:)
.oO(ja ok, ved godt jeg har en diagnose … men udover den :S)
.oO(har i nogle dage mærket lyst til at sy tøj … og i aften har jeg kigget i sy-blade :uha:)
.oO(har prøvet at sætte mig ned og håbe at det går over, men jeg frygter lidt at det ikke hjælper denne gang :surrender1::S)[/QUOTE]

:yikes: Det må være en virus!!! Jeg lider af samme lyst…
Og kan slet ikke finde motivationen til at få lavet de der krøyerkuglebetræk og bursæt, som jeg ellers havde fundet stof frem til…

[QUOTE=Ann K;771344]:yikes: Det må være en virus!!! Jeg lider af samme lyst…
Og kan slet ikke finde motivationen til at få lavet de der krøyerkuglebetræk og bursæt, som jeg ellers havde fundet stof frem til…[/QUOTE]

.oO(bare den ikke breder sig yderligere … :bebe:)

Ja tak - for det vil sgu da gå helt galt, hvis jeg får den og begynder at sy :lol:

Jeg er bare sulten… Har fået spist ret skævt i dag, og nu har jeg lyst til at koge en gang spaghetti… Vi har ikke rigtig andet i huset… Jo broccoli… :høhø:

:tihi:

Den er jeg med på - jeg er nemlig heller ikke sikker på, at jeg kan huske hvordan det var med den dér undertråd længere … :-/

Hvad er undertråd :?

:tihi:

Den har spredt sig :slight_smile: Eller… Ja.
Har fået en bestilling på et bur-gardin så jeg må igang - det skal være færdigt d. 5 Feb :slight_smile: Så må ud og finde stof på lørdag.

.oO(så prøv med en overlocker :besvimer:)

Folk og deres musik…:GRR:

Bager vafler :smiley:

Mmmmmmmmmmmmmmm… her nøjes jeg med en blåbærsmoothie :slight_smile:

Jeg har Jell-O :smiley: