Januar 2012 tanker

.oO Hvor befriende… så er det ikke kun mig, der har det sådan :slight_smile:

.oO Mit “Hold-dig-vågen-trods-alt-for-lidt-søvn-projekt” er vist ved at lykkes… jeg er TRÆT nu :thumbup:

.oO Trækker den dog lige en times tid - inden jeg går i seng og forsøger at falde i søvn på et nogenlunde normalt tidspunkt (normalt for mig)…

Det har altså bare været en god aften - på grænsen til perfekt hyggelig :smiley:

Jeg sidder lige nu og syr :?

Jeg syr ikke - til gengæld sidder jeg og hygger mig gevaldigt med at scanne gamle familiefotos og lægge dem på Facebook, er ved at være ret så nostalgisk efterhånden :slight_smile:

.o0(fryser helt vildt, kan slet ikke få varmen :s)

.o0( Alvin og de frække jordegeren :heart: )

Blue Blood er altså en god serie.

overvejer at booke det hotelværelse asap…

men tænk nu, om der kommer billigere showhotel-tilbud samme sted :tihi:
skal også lige have svar på, om det er prisen for begge personer i alt, eller om det er pr. person… (for er det pr. person, kan det bedre betale sig at køre frem og tilbage begge dage :tihi: )

.oO(damn…der forsvant lige 5-6 timer :uha: men hvad…fik noget ud af det og er slet ikke faldet i søvn efter jeg kom hjem :thumbup: nu går det forhåbentlig den retter vej igen :kryds:)

Ja, den har fanget min mand!!!
Tror da det er første serie han følger med i …
Desværre gik det forbi min næse, at den var startet, så vi ser den ikke sammen

Så får jeg manden hjem igen idag…
Har jeg på noget tidspunk,t været misundelig over jeg ikke var med på skiferie, så er jeg fisme glad for, at det ikke er mig der skal ud og sejle idag

:brækkesig:

Hvor længe har du haft dem? Kan du ikke få noget for dem? Der findes også andre midler end hormoner. Min tidligere læge anbefalede ambrosia, som kan købes i Matas. Min nuværende læge har udskrevet et præparat, jeg ikke kan huske navnet på - men som altså ikke er hormoner. Ingen af delene har godt nok hjulpet mig, så jeg får lavdosishormoner.

Hvor længe de varer? For nogle - ikke ret længe. For mig fx - jeg er vist lige gået i gang med år 7 :altforvarmt: Men jeg mærker det så kun, når jeg ind imellem holder pause fra hormonerne for a se, om de stadig er der :slight_smile:

Du er sørme dygtig til at stave, hvis du kun er seks dage gammel :uha:

.oO( jeg har sovet 6 timer i nat uden at vågne - hvor er det fedt!! :slight_smile:

. o O Har kvalme. Jeg skal i hvert fald ikke være patolog for dyreværnssager. Nogle mennesker skulle simpelthen hænges i deres ædlere dele! :mad:

. o O (:dans:)

[QUOTE=MetteSlot;771528]. o O (:dans:)
[/QUOTE]

:ihhaltsåå:

Ooooog… vi har en løbetid!!! :woohoo:

Men totalt dårlig timing af damen!

Slaggy har slået lejr på mit skød og deler kys ud til min hage :tihi: Tror ikke jeg kan efterlade hende, og tage i skole :cool:

(Ja ja, Majbritt, jeg skal nok tage afsted!)

[QUOTE=galath;771516]Hvor længe har du haft dem? Kan du ikke få noget for dem? Der findes også andre midler end hormoner. Min tidligere læge anbefalede ambrosia, som kan købes i Matas. Min nuværende læge har udskrevet et præparat, jeg ikke kan huske navnet på - men som altså ikke er hormoner. Ingen af delene har godt nok hjulpet mig, så jeg får lavdosishormoner.

Hvor længe de varer? For nogle - ikke ret længe. For mig fx - jeg er vist lige gået i gang med år 7 :altforvarmt: Men jeg mærker det så kun, når jeg ind imellem holder pause fra hormonerne for a se, om de stadig er der :)[/QUOTE]

2 år nu.
Har ellers ikke mærket noget de sidste på mdr…men nu…nøj, hvor jeg får ture, især om aftenen og natten.
Ja, jeg er heller ikke meget for at skulle tage hormoner, men det kan da være at jeg skulle prøve dem fra Matas :slight_smile:

så skal jeg bare beslutte mig for, om man skal bestille nu - eller vente og se, hvad der trylles op af show hotel… :?